Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот vasstop » Сря 24 апр 2013 11:27


Надявай се тази твоя екс-приятелка да не чете тук... или какво пък, ако чете - нека и е! :twisted




Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот CoZmO » Сря 24 апр 2013 11:34


Такива кучици на всеки ъгъл. Кофти че си й оставил вратичка да може да те цака по някакъв начин. Иначе евала за ентусиазма и парите, които влагаш. Относно ВР6-цата, пре спокойно срещу 1-2к лева щеше да го направиш 400-500 коня и да си свириш с уста. Още повече звука от ВР6-цата е незаменим. Лично мнение. АБФ-а може и повече да върви, нямам наблюдения. Успех.

ПП. На твое място бих изчегъртал боята от старият голф с едра шкурка. Пачата така да си го взима и да си го бие у главата. В блока - шепа пясък и те така...


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 24 апр 2013 11:45


Стоковицата на Freesoul няма да се прецаква. Вратите този път ще си ги оставя в оригиналното им състояние. Единственото, което ще се отличава от оригиналния вид ще е запушения заден капак. Много ми харесва като е гладък.

Стоковите фарове и стопове и без друго отдавна ги няма - Freesoul е сложил някави Депо отзад и някакви Angel Eyes отпред с които колата има един оцъклен вид, се едно има запек. То как да няма запек с тоя пърдящ Ремус неговата мама.

Шумоизолирането се прави от вътрешната страна на ламарините. Когато приключим с процеса и сглобим всичко няма как да се разбере, че е правено, освен ако не се свалят корите, мокетите, уплътненията и прочие.

Шумоизолирането в предишната кола имаше подчертан ефект, особено като се има предвид, че не беше направено нито цялостно, нито както се прави. Пестили са много материал по вратите и бяха покрили около 70 процента. При тези материали истински ефект се постига при най-малко 80 процента покритие на ламарините.

Таванът в новия голф ще има двойно покритие. Първо гумирания метализиран материал и върху него онзи, който свалих от стария голф. За мен е важно колата да е максимално обезшумена първо, защото качеството на звука РЯЗКО се подобрява и второ, защото говоря страшно много от колата си и всякакви странични шумове ме карат да се надвиквам с клиентите си.

Колкото до бившата - да е жива и здрава. Бог Вижда.

500 коня кола не ми трябва. Тоя голф е ежедневка. Предишния съм му навъртял около 250 000 километра за 5 години. Евентуално ще се чипоса АБФ-а. Има готов чип и ме чака. Става към 170 коня. По-нататък може и да се заиграя до около 200, ако изобщо има смисъл да се прави. Със сигурност спирачната система ще се преработва с нещо много добро. За окачването не знам. В момента новия е с пружини Айбах и някакви амортисьори, за които стария собственик твърди, че били страхотни. Ще видим. Възможно е да си прехвърля моите газови Закс. Държат много стегната колата на пътя, по Тракия могат да си държа с него 160 - 170 без да имам усещане за нестабилност в по-неравните участъци.

Колата е малко ниска в момента. 16 цоловия Брок не помага много, а е и с едни нископрофилни гуми. Ще трябва да му сложа максимално високи гуми, за да е по-проходима на софийски терен. Наистина не мога да разбера защо хората си смъкват колите максимално ниско. Да бяхме в нормална държава с нормални пътища - става. Тия коли трябва да се карат, а не да си правим карти на улиците в градовете, от където можем да изтътрузим ниските возила, дето са все едно натоварени с картофи ...


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот CoZmO » Сря 24 апр 2013 11:57


Говорех примерно само. А относно ниската кола - въпрос на вкус и скойка на самата кола. Иначе за проходимост из София си трябва танк... :icon_lol


Потребителски аватар
Weezy
Мнения: 1352
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
Автомобил: VW Golf mk2 1987
Двигател: JP
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Weezy » Сря 24 апр 2013 12:46


Не че се заяждам, но ми е интересно как ще изкараш +20 к.с. от чип, на атмосферен двигател?


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 24 апр 2013 12:51


Не знам. Рейсъра Симеон така казва. Може да е така, може и да не е така. Ще се чуе и види. И аз съм малко скептичен.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот FreeSoul » Сря 24 апр 2013 13:06


Брейййй, това ли била темата на настоящият собственик на колата ми :mhihi
Ако се продължава така може да потърсим някой да издаде цялата история в книжка и да ги раздава по форумните събори :mhihi
Ама има доста неща, които не си слушал като ти ги говорех, явно запленен от красотата на изцъкления и пърдящ голф с ремус, който не притежава :mrgreen
Само се моля никой да не ти е писал, че иска да купи "Ремуса", че не знам откъде ще го свалиш, че на бившата ми кола няма такъв :mrgreen, иначе за пърденето си абсолютно прав, но права тръба няма как да е иначе, но пък аз не говоря толкова по мобифона и ме кефеше да треперят стъклата като дам газ покрай тях :mhihi
Фаровете и стоповете не съм си слагал аз, така купих колата преди време и не съм променял нищо, така ми харесваше, въпрос на вкус. И аз хич не се кефя на напукани китове от запълнени лайсни и капаци, но хора всякакви, радвам се, че си ме послушал поне да не махаш моите/твоите :biggrin
За височината на колата и "извънземните" амортесьори много се смях, ама искрено, ей така на глас. Колата е със стокови амортесьори, не извънземни, просто са здрави,с пружини Eibach 40/40 и вози доста приемливо за визията си, предвид това че се кара от баща ми, иначе щеше да е още по-ниска. Някак си не мога да приема, каквото и да е модифициране на елементи по колата, при положение, че купето "стърчи" на 15-ки с гуми на 60/65 профил и е вирнато като кънтри от нормалните пружини, с което да ходим за риба, но иначе е "тунинг".
По-късно ще онагледя как изглеждаше колата, а причината - с една дума - естетика, кой как я разбира и си я представя е мнооооого трудно за обяснение.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот golfmk1 » Сря 24 апр 2013 13:10


Endios написа:Не знам. Рейсъра Симеон така казва. Може да е така, може и да не е така. Ще се чуе и види. И аз съм малко скептичен.

Симеон Монев с прякор БИМБО ли е въпросният рейсър :rolleyes


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 24 апр 2013 13:19


Май е той. От Кольо Ганчево,заралийско. Рейсър, зъботехник и голфаджия на общо основание.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот golfmk1 » Сря 24 апр 2013 13:22


А той :mhihi


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот FreeSoul » Сря 24 апр 2013 13:24


Ще хвърчат коне и чипове тук :th_up
Междудругото, може първо да провериш, защото колата май имаше някакъв чип, не съм сигурен, понеже аз не съм барал ЕКУ-то, но имам спомен, че предния собственик беше правил нещо, така вече може и да има чип, но конете 20 ли са , 30 ли са :death


Потребителски аватар
p.kolev
Мнения: 74
Регистриран на: Съб 19 ное 2011 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lovech

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот p.kolev » Сря 24 апр 2013 13:30


Здравей колега! Евала за темата и ентусиазма, който имаш. В последните постове чета, че си решил да правиш звуко/шумоизолация. И аз минах по този път на моята 4-ка, понеже ходя на състезания по озвучаване и целта ми беше максимално запазване на звука в купето, без тракащи елементи и почти никакъв шум навън. Както каза, материалите са доста скъпички. Аз позлвах от тях, но на пода и тавана сложих 2ри слой от ето тази изолация: http://www.izoliram.com/index.php?route=product/product&path=39&product_id=59 Направи ми доста добро впечатление, и не излезе толкова пари. Ако решиш да слагаш, няма да сгрешиш, но само на сухи помещения в купето, защото ако се намокри, не ми се мисли после как ще мирише в купето. Поздрави :th_up

Последна промяна от p.kolev на Сря 24 апр 2013 13:50, променено общо 1 път.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 24 апр 2013 13:45


Freesoul, ти нещо се върза. Защо толкова ирония ... Изрично подчертах, че колата ти е в страхотно състояние и за това я купих от теб. Можех да си търся друга кола още поне месец - зор нямам, защото имам резервна, но твоя голф просто ме закова на момента.

Че е изцъклен с тия псевдо-ангелски дзъркели - изцъклен е. Между другото който ги е видял ги е харесал повече от моята Хела, ама вкус, какво да се прави. И стоповете по-ги хареса и Симеон Рейсъров и Миро, който чопли по возилото и собственика на дворчето - ама пак вкус или липса на такъв.

"Ремуса" го писах иронично. Тоя смотан кюнец още преди да купя возилото ти казах, че ме докарва до сълзи и това е единствения проблем на колата, всъщност. Ако изобщо може да се нарече проблем.

Вратите ще си останат такива, каквито са си. Капака .... пак въпрос на вкус или липса на вкус, но просто по ми харесва преправен.

Амортисьорите - както писах, не знам какви са и дали са по-добри от моите. Моите ги харесвам, защото държат много стегнато автомобила. Приятно подрусват и си стои на пътя като плюнка.

Пружините със сигурност ще си останат - толкова ги похвали, как да ги махна.

Височината идеално ме устройва на старата кола. Катеря бордюри непрекъснато из Шопландия и не мога да си позволя да карам толкова ниска кола. Ще стане зян. Ако мога да прибавя няколко сантиметърчета с малко по-дебели гуми - ще го направя.

Така, че оценям колата ти, казах ти го още преди да я купя и ти обещах, че отива при човек, който може да оцени това наливане, което е правено в нея. Нищо от това, което ще и се случи няма да е "тюнинг" по пернишки и прочие. Просто една матово черна кола с много качествено озвучаване и много шумоизолирана. Като за начало. После по-сериозни спирачки и евентуално, някой ден - малко повече коне. Евентуално.

Никога не съм твърдял, че съм правил ... тунинг по старото возило. Това което е правено не е тунинг, а добавяне на всевъзможни екстри, които в твоята кола ги има заводски, кожен салон, защото харесвам кожа, боя, защото харесвам черното, а не, примерно, сивото и така.

Иначе ти пожелавам да намериш за баща си най-хубавата Витара или каквото там ще вземете на човека, за да катери баирите. Държа коректно до откат и моля те спри с неуместната ирония.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 24 апр 2013 13:52


P.Kolev, това, което влагаме в момента в колата не е професионален материал за шумоизолиране, но със сигурност ще постигне почти същия или същия ефект. Защото е малко по-тънък на определени места, е положен двойно - бомбетата в багажника, например. Самия под на багажника ще бъде шумоизолиран с онова, което спасих от вратите - Silent Coat се казва.

Това, към което препраща линка, мисля, че знам какво е. Ако правилно виждам е едно като гумирано, леко поресто. Това ще се купи отделно, защото няма аналог и се използва като финален слой по вратите, точно преди да се положи кората, както и на тавана, точно над кората на тавана.

Ще използваме точно това като последен слой във вратите, дебело е около 4 милиметра. На тавана няма смисъл, защото там първо ще положим от шумоизолиращия материал с фолиото и каучука, а върху него материал на STP, който свалих от стария Голф и наистина е много качествен материал.

По принцип основния шум пробива през вратите и тавана и те са най-чувствителните зони. Багажника при кола като голфа също. Пода по принцип има доста добра шумоизолация, там ще вложим само от каучуково-алуминиевия материал един слой.

Интересно ми е какъв ще е крайния резултат, но ще се знае след най-рано месец, когато съберем финално колата след цялостното пребоядисване на купето и пуснем музиката.

EDIT: Шумоизолирането при мен няма за цел да печели състезания. За това си позволявам да влагам непрофесионален материал, но така или иначе разликата е минимална. Каучука обира вибрациите по ламарините, метала екранира срещу топлина и студ, всяка дупчица по метална от вътре ще е запушена. Ще видим след месец. Има си хас тоя материал да има уникални акустични свойства и колата да стане като камбана от вътре :mhihi Ще е пълен цирк :mhihi

Последна промяна от Endios на Сря 24 апр 2013 13:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
p.kolev
Мнения: 74
Регистриран на: Съб 19 ное 2011 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lovech

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот p.kolev » Сря 24 апр 2013 13:58


Да, материала който ти показах, е точно като завършващ. Повече прилича на дунапрен. Моята кола също е изолирана изцяло с STP(предните врати) и Ground Zero(всички останали елементи от колата). Ефекта беше... уникален просто. Единствения шум, който идва вмомента е от гадните уплатнения на вратите и той се появява след 140-150 :) Иначе отвънка като почукаш на вратите, все едно бетон си лалял във вратата :D



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: guniusov и 13 госта