Здравейте колеги, имам следното питане с лека пред история. в неделя ми се стори, че ми прибоксува съединителя на "палатката" (golf 3 cabrio 2.0 ADY 96г). Вчера ми остна малко свободно (понеже работя в магазин за авточасти) време и реших да си проверя цената на комплект на закс. Съединителя ясен "обратен" 210мм 28 шлици, обаче ми направи впечатление, че в един електронен каталог го заменя със такъв от golf 4 1.6 101кс. пак "обратен" пак 210мм и 28 шлици, обаче после като го проверя за какви коли става никъде не излиза че става на голф 3 2.0 115к.с. и странното е, че цената му е с едни 50 60лв надоло и то на закс.
Та питането ми е дали наистина е така, някой правил ли я е тази гимнастика и дали наистина става или просто каталога ми прави грешна замяна.
заменяемост на съединител golf 3 и golf 4
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: заменяемост на съединител golf 3 и golf 4
Ами не съм компетентен по темата дали могат да се сменят, щото навремето си сложих точно за моя модел съединител. Мен ако питаш не вярвай на програми, ако имаш как ги виж наживо и ги сравни. Веднага се аргументирам - колкото и да си търсих температурен датчик в 3 каталога пишеше различно. В единия със син пръстен, в другия жълт, в третия пишеше, че всички стават. Да ама не - чисто жълт си е за моя мотор и то само някой модели, има жълти дето ми показват колата загряла на 80 градуса, има и такива на 105, има и нормални - на 90. Оттам нататък поръчвам част ама с уговорката ако не стане да не я цапам с масла, греси и т.н., че да могат да си я продадат като я върна после 

- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: заменяемост на съединител golf 3 и golf 4
ами май накрая ще ги викна и 2ка комплекта и ще ги сравня на живо за най-сигурно. да съм подготвен защото няма да тръгна утре да го сменям при условие че, не е дал явни признаци. на мен ми се стори че прибоксува за момент, но може и да се лъжа просто.
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: заменяемост на съединител golf 3 и golf 4
Моят съвет е да го покараш още малко за да установиш дали наистина буксува редовно и оттам да решиш дали е за смяна. Няма какво толкова страшно да се случи ако не се отдалечаваш много от Ловеч (да не ти излезе скъпа пътната помощ ако се предаде от един път притискателния диск, което е много малко вероятно, но историята помни и такива случаи :) ). Та ако си го караш голфа само градско не пречи да поизчакаш да започне да дава по-сериозни признаци за смяна ;)
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: заменяемост на съединител golf 3 и golf 4
Каталозите са ориентировъчна литература, не точна. Има вероятност и да стане, но при мк4 според етка феродото е 200 мм, а притискателя 210. На палатката и двете са 210 мм, следователно ако е така би загубил контактна площ. Огледай ги най-добре и двата съединителя и прецени 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта