изчетах всичките теми от това естество във форума.Мотора е 1,6AFT-74kW-2000г.
Реших да се оправям с това досадно прекъсване сам ,защото на диагностиката нищо не показва ,а и не ми се дават вече няколко пъти по 20лв. за нея и всички да ми казват -нямаш никакъв проблем ,всичко е перфектно!
Има колеги ,които са си имали проблем с този импулсен датчик на коляновия вал №037906433 В и след като всичко останало са сменили ,проблема е бил точно в него!Питах днес какво струва!На BOSCH 150лв.Оригинален -180лв.В моргата-30лв.Просто
В autodata дават ,че съпротивлението м/у 2 и 3 краче ,трябва да е 0,450-1000 Ом .М/у 1-2 и1-3 ,съпротивлението трябва да клони към безкрайност.От тези които днес мерих -/разбира се в моргата/ ,никой неможе да покаже тези стойности на съпротвлението.М/у всички крачета -веригата клони към безкрайност ,което значи че датчика е прекъснал!? Само един на BMW показа това съпротивление м/у 2-3 крачета на датчика!
Питането ми е следното към тези от Вас,които са има сходен проблем и по една или друга причина са го разрешили:
-аз ли греша че го меря с мултицет или не е необходимо да го меря?Трябва ли да дава верига или не?Да взимам ли един на късмет,или не?
Нямам друг избор-или е той или този в делкото!!!Всичко друго вече съм сменил!
Блогодаря предварително на отзовалите се и Честито на именниците!

Мисля че определено не си внушавам ,но колата стана по-динамична и по-пъргава.Няма никакво замисляне ,нито на бензин нито на газ!Това прекъсване при работа на газ остана но го прави вече почти незабележимо,много по леко и с много по-малка интензивност /изключително рядко/. Отдавам го обаче на някой газов инжектор ,защото те на 10-15 хил.км. определено се разцентроват по "ход" на буталцата! Най-ясно се чува при работа на празен ход. Днес я карах само на бензин за да видя дали ще прекъсва ,но уви-няма и помен от това перкъсване 