
Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:начи пича ми сподели че проблема е започнал след като газаджии са се опитвали да го чистят. подозирам че е бил топъл и са го преохладили много рязко и оттам си е изменил показанията някак...
компира всячески се опитва да компенсира и показва много странни работи (дюзи на 2-5мсек дросел на 10 град.) ама всуе... ламбдата не откъсва почти хич... а в юнито са се пробвали с външна ламбда и тя е показала същите смески... на високи се пооправя-дюзите намаляват и ламбдата почва да подмръдва леко.
в авариен изчиства работата ама кухата ми лейка забрави да види как се движат показанията в авариен...
Васко, разбрахме се с Angell в началото на другата седмица да метнем неговия за проба. Ако и с неговия маф се държи така, ще мина да погледнем показанията в авариен режим, дано да не излезе комп. накрая

Да ти кажа честно вече съм почти сигурен, че е от маф-а. Колата се скапа след като смених капачка, палец, кабели, свещи и почистиха дросела и мафа. Кабелите ги върнах старите - не беше от тях. Свещи, ти пробва с други - не беше от тях. Капачка и палец само не съм пробвал старите - но не виждам как може да е от тях. Дроселова клапа - смених я с нова, само Маф-а остава да се е скапал от ненужната интервенция по почистване, която предприеха тогава:(
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ на ANGELL!!!!
Вчера свалихме неговия маф сензор и го сменихме с моя. За съжаление колата работи по същия начин и с неговия
Вече нямам никаква идея какво става с тази кола, залагах на маф-а
Почвам да се чудя може ли да е лош контакт някъде, на нещо /датчик,реле,знам ли и аз какво/, но пък що не го изкарва като грешка?!
Май е време да й лея куршум
Ако някой се присет за нови насоки да свирка!!!
Апропо в началото още в Сакар ауто откриха не особно добра маса на компа и пуснаха нова, но без ефект.
Вчера свалихме неговия маф сензор и го сменихме с моя. За съжаление колата работи по същия начин и с неговия

Вече нямам никаква идея какво става с тази кола, залагах на маф-а

Почвам да се чудя може ли да е лош контакт някъде, на нещо /датчик,реле,знам ли и аз какво/, но пък що не го изкарва като грешка?!
Май е време да й лея куршум

Ако някой се присет за нови насоки да свирка!!!
Апропо в началото още в Сакар ауто откриха не особно добра маса на компа и пуснаха нова, но без ефект.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не съм много запознат с бензиновите ,но един приятел имаше подобни проблеми с Пежо 406 2.0 пълна инжекция.Колата беше дошла от Холандия с газова уредба и всичко и беше ток.В един момент леке полека почна да прави проблеми с гасненето,да не върви после почна да гърми от аспуха от време на време.Почнаха да сменят и те основните неща-кабели,свещи и т.н. ама колата неще.Изчистват и грешките на компа и тръгне за 10-100 км. и пак лека полека към старото положение.Закараха я в сервиза на Пежо и проблема се оказа от газовата.Първо съвсем стандартно смениха помпата която се беше спекла
-но това не оправя нещата с газта.После чака компютар/чака го 3-4 месеца и срещу 800-1000 лв.и помпа още незнам си колко/.След сичките интервенции колата си тръгна без проблем.Един хубав ден обаче той пак реши да си направи експеримента да покара на газ и след 10-20 зареждания пак започнаха леко да се появяват същите неща и спря да зарежда газ.После я кара в сервиза на Хюндай-там се водят големи спецове на газовите щото слагат газови на нови коли за бакшишите.Неможа да ми обясни точно какво са му казали-но в крайна сметка решението за тях е било да сложет няква друга газова уредба ,да забрави работат на бензин и да крета с нея.Сега той си взе Ауди А3 1.6/Пежото беше на него и на баща му/,а баща му си кара служебната и Пежото си стой в гаража и го карат веднъж в месеца
На твое място бих направил още някой експеримент и ако нищо не стане потърси някоя одарена и и вземи електроника и всичко там квото се сетиш сменяй ги,махай уредбата и карай така-щото и без тва на тия цени вече няма смисъл от газ.


На твое място бих направил още някой експеримент и ако нищо не стане потърси някоя одарена и и вземи електроника и всичко там квото се сетиш сменяй ги,махай уредбата и карай така-щото и без тва на тия цени вече няма смисъл от газ.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Бях при Жоро /Суходол/, погледна я, закачва я на компа......каза, че му трябва време и спокойствие да я мисли, че е заплетена историята. Ще видя само дали ще мога да му я закарам в събота, че трябваше да пътувам
Иначе намерих още един Дебитомер /маф/ и с него работи все така. Пробвах и смених темп. датчик дето е до капака на клапаните на една пластмасов основа закачен - никаква разлика.
Чудно ми е този темп. датчик дето ми е на кутията за въздушния филтър какво вличние оказва. Като го откача на работеща кола и никаква разлика, все така зле рабтои. Свалях компютър, отворих кутията, внимателно разгледах всички писти, няма видими прекъсвания или окисления. От Сакар ауто момчетата /добре запознати с историята на проблема и сблъскали се очи в очи с него/ викат щом не е маф-а свали от някдъе друг компютър и пробвай с него.
Жоро от суходол вика колата се държи все едно смуче въздух, виж си и кабелите /пробвах със старите същото/, единствено не съм връщал старата капачка и палец, може ли да е от тях, а бобина? Разни му там датчици на колянов вал и прочия би ли трябвало да ги изкарва като грешка на компа ако не работят нормално?
Вече се замислям и за някоя връзка, кабел или нещо такова, я на дросел, я на маф...........и аз незнам вече.
Пълна безизходица


Иначе намерих още един Дебитомер /маф/ и с него работи все така. Пробвах и смених темп. датчик дето е до капака на клапаните на една пластмасов основа закачен - никаква разлика.
Чудно ми е този темп. датчик дето ми е на кутията за въздушния филтър какво вличние оказва. Като го откача на работеща кола и никаква разлика, все така зле рабтои. Свалях компютър, отворих кутията, внимателно разгледах всички писти, няма видими прекъсвания или окисления. От Сакар ауто момчетата /добре запознати с историята на проблема и сблъскали се очи в очи с него/ викат щом не е маф-а свали от някдъе друг компютър и пробвай с него.
Жоро от суходол вика колата се държи все едно смуче въздух, виж си и кабелите /пробвах със старите същото/, единствено не съм връщал старата капачка и палец, може ли да е от тях, а бобина? Разни му там датчици на колянов вал и прочия би ли трябвало да ги изкарва като грешка на компа ако не работят нормално?
Вече се замислям и за някоя връзка, кабел или нещо такова, я на дросел, я на маф...........и аз незнам вече.
Пълна безизходица



- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
re
И аз имах твоя проблем...ходих къде ли не...не можа никой да каже защо се получава това.
Ако си мерил компресия на цилиндри и тя е в нормата... карай си колата ...при мен проблема се оправи сам.
Пак казвам водих я навсякъде...смених всичко което ми казаха... но проблема се оправи в последствие от самосебе си.
поздрави,
Ники
Ако си мерил компресия на цилиндри и тя е в нормата... карай си колата ...при мен проблема се оправи сам.
Пак казвам водих я навсякъде...смених всичко което ми казаха... но проблема се оправи в последствие от самосебе си.
поздрави,
Ники
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
astragt написа:...Чудно ми е този темп. датчик дето ми е на кутията за въздушния филтър какво вличние оказва. Като го откача на работеща кола и никаква разлика, все така зле рабтои....
Задръж... не шавай!
Колегата ivo123 си има проблем с неговия Motronik и ми праща литература за акъл. Та в една от статиите пишеше, че обема въздух при него се мери по положението на дроселната клапа и по показанието на датчика на темп. на входящия въздух (колкото е по-студен, толкова е по-плътен-значи=> повече!)
Не би трябвало да не окаже никакво влияние откачането на датчик. При мен каквото и да откача, ако не загасне, значи минава в авариен режим!
Провери с външен резистор около 2кОма и после с около 500 ома ще има ли някакви промени. Ако не-непременно провери връзките от този датчик до компа!
иии.. баси! Ако това се окаже, че толкова те е мъчило... сигурно със зъби ще го сдъвчеш от яд!
Поне аз бих...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
radotom написа:astragt написа:...Чудно ми е този темп. датчик дето ми е на кутията за въздушния филтър какво вличние оказва. Като го откача на работеща кола и никаква разлика, все така зле рабтои....
Задръж... не шавай!
Колегата ivo123 си има проблем с неговия Motronik и ми праща литература за акъл. Та в една от статиите пишеше, че обема въздух при него се мери по положението на дроселната клапа и по показанието на датчика на темп. на входящия въздух (колкото е по-студен, толкова е по-плътен-значи=> повече!)
Не би трябвало да не окаже никакво влияние откачането на датчик. При мен каквото и да откача, ако не загасне, значи минава в авариен режим!
Провери с външен резистор около 2кОма и после с около 500 ома ще има ли някакви промени. Ако не-непременно провери връзките от този датчик до компа!
иии.. баси! Ако това се окаже, че толкова те е мъчило... сигурно със зъби ще го сдъвчеш от яд!
Поне аз бих...
Взе ми думите от остата.Ако откачиш датчик и не оказва влияние значи нещо не е наред.А точно тези дебитомери бачкат така температурен + обемен-излезе ли нещо от строя дава грешка.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:radotom написа:astragt написа:...Чудно ми е този темп. датчик дето ми е на кутията за въздушния филтър какво вличние оказва. Като го откача на работеща кола и никаква разлика, все така зле рабтои....
Задръж... не шавай!
Колегата ivo123 си има проблем с неговия Motronik и ми праща литература за акъл. Та в една от статиите пишеше, че обема въздух при него се мери по положението на дроселната клапа и по показанието на датчика на темп. на входящия въздух (колкото е по-студен, толкова е по-плътен-значи=> повече!)
Не би трябвало да не окаже никакво влияние откачането на датчик. При мен каквото и да откача, ако не загасне, значи минава в авариен режим!
Провери с външен резистор около 2кОма и после с около 500 ома ще има ли някакви промени. Ако не-непременно провери връзките от този датчик до компа!
иии.. баси! Ако това се окаже, че толкова те е мъчило... сигурно със зъби ще го сдъвчеш от яд!
Поне аз бих...
Взе ми думите от остата.Ако откачиш датчик и не оказва влияние значи нещо не е наред.А точно тези дебитомери бачкат така температурен + обемен-излезе ли нещо от строя дава грешка.
Няма никаква разлика, снощи пак пробвах, изключвам го и нищо, все така си работи. Изключих и ламбда сондата, но пак продължава да си работи така, само дебитомера като откача пооправя нещата ?!?!?!?!!?
Ще се пробвам да го разменя с друг този темп. датчик за да видя дали ще има разлика.
Сега като се замисля вакуум да губи от някъде май го изключвам щото преди време като се оправи от само себе си беше отведнъж и после пак така от веднъж се скапа. Почвам да си мисля за слаба връзка някъде или верно комп.

С колегата Angell ми предложи другата седмица като се поосвободи да пробваме с неговия комп. А тия дни ще сложим датчик за темп. на входящия въздух да видим какво ще излезе. /Колко ми се събра да го черпя не е истина, големи благодарности към готовноста му да помага с квото може!!!!!/
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
"............Колегата ivo123 си има проблем с неговия Motronik и ми праща литература за акъл. Та в една от статиите пишеше, че обема въздух при него се мери по положението на дроселната клапа и по показанието на датчика на темп. на входящия въздух (колкото е по-студен, толкова е по-плътен-значи=> повече!) ..........."
Добре де, но това не е ли точно работата на дебитомера?
[/b]
Добре де, но това не е ли точно работата на дебитомера?
[/b]
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
astragt написа:Добре де, но това не е ли точно работата на дебитомера?
Точно така, но на МоноМотроник , както и на Джетроник няма дебитомер. В същото време, аз, като имам дебитомер, пак имам датчик за температурата на въздуха. От там логично следва извода, че освен количеството въздух, от VAG следят и плътността му, като му мерят температурата. (а дали е такааа... Кой да ти каже.../В.Кеца/)
При него, като загрее колата, почва да дави. Като излъже датчика, че е по-топла колата и май се оправяше. Ако искаш, питай го, за да не те излъжа аз без да искам.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Целта на дебитомера е да измери кислорода който влиза в мотора за да му подаде достатъчно количество въздух.При по-старите дебитомери едната част мери обема на въздуха,а другата част мери температурата/в зависимост от температурата въздуха е с различна плътност и следователно различно количество кислород/.При моя примерно това всичко става от един уред-нагреваема жичка която в зависимост колко бързо се охлажда се разбира за количеството кислород.Не съм сигурен каква е разликата между двата метода/точност на измерването и процентна грешка/,но със сигурност и двата дават основна информация за смесообразуването.При твоя случей е по-важен и МАФ-а щото мери обема,а температурния датчик само коригира с някав коефицент постъпващата информация.Принципно ако колата е наред при изключвнането на температурния датчик би трябвало работата да се влоши веднага.При тебе обаче колата прави проблем и може просто температурния датчик да е за капак на всичко и за това като го изключваш да не осещаш разлика.Все пак първо провери него и го изключи като причина и след това премини към по големите неща.Дано да се окаже той,че голфа освен сичко ти е Едишън и ме боли сърцето като си помисля че такава кола не върви
P.S.Предварително се извинявам ако нещо съм сбъркал,просто не карам бензинова кола и говоря на спомени от ТМТ-то.

P.S.Предварително се извинявам ако нещо съм сбъркал,просто не карам бензинова кола и говоря на спомени от ТМТ-то.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:astragt написа:Добре де, но това не е ли точно работата на дебитомера?
Точно така, но на МоноМотроник , както и на Джетроник няма дебитомер. В същото време, аз, като имам дебитомер, пак имам датчик за температурата на въздуха. От там логично следва извода, че освен количеството въздух, от VAG следят и плътността му, като му мерят температурата. (а дали е такааа... Кой да ти каже.../В.Кеца/)
При него, като загрее колата, почва да дави. Като излъже датчика, че е по-топла колата и май се оправяше. Ако искаш, питай го, за да не те излъжа аз без да искам.
Оххх, кой не внимава


".....То не били компютри, били компоти и не било внос а износ.."

Сега ще говоря с Иво123, той имаше явно литераура, защото ми беще писал ценни неща за компа на ady.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта