Карам с ладов карб и ще го свалям тези дни за малко подобрения.
В момента е монтиран така че втората камера е от далечната страна тоест втора, а първата е по близо до двигателя до колектора тоест. Помня че 2е2-то беше така сложен и затова и този монтирах така. Чудя се какъв ще е ефекта ако го завъртя и местата им се сменят. Някай знае ли защо втора камера е в по-далечния край. Какво се постига с това и евентуално какъв ще е ефекта ако си сменят местата ?
Положение на първа и втора камера спрямо двигатиля! как ?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Предполагам първата камера е по-близо, защото тя работи до средните обороти на двигателя, когато вакума е по-слаб и е по-слабо засмукването и ако е по-далеч двигателя по-трудно ще засмуква гориво. А втората клапа се отваря когато двигетеля вече е в обороти и има достатъчно сила/вакум да смуче от нея...
Ако ги обърнеш е много възможно в ниските обороти да получиш нестабилна работа и лошо ускорение....
Ако ги обърнеш е много възможно в ниските обороти да получиш нестабилна работа и лошо ускорение....
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Положение на първа и втора камера спрямо двигатиля! как
Stoi написа:Карам с ладов карб и ще го свалям тези дни за малко подобрения.
В момента е монтиран така че втората камера е от далечната страна тоест втора, а първата е по близо до двигателя до колектора тоест. Помня че 2е2-то беше така сложен и затова и този монтирах така. Чудя се какъв ще е ефекта ако го завъртя и местата им се сменят. Някай знае ли защо втора камера е в по-далечния край. Какво се постига с това и евентуално какъв ще е ефекта ако си сменят местата ?
0 -ев
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта