Сттуууудддд д д д д д

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сттуууудддд д д д д д

Мнениеот vaskoto1 » Чет 30 ное 2006 20:11


20vTurbo написа:Много съм горд от малкото, бавно и пренебрегнато голфче



20vTurbo написа:Голфа е 4 - 2001ва с 2000сс 115кс.



ауууу развалили са те тия пусти хамериканци момкоооо :shock mhihi




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 30 ное 2006 20:24


musura написа:аз на по-голям студ от -20 не съм бил с голфа, обаче никога (чукам на дърво) не ме е оставял. Обаче то си трябва хубаво масло, да запалиш на -20 или -30 :wink: Иначе какъвто и да е мотора, няма палене. Миналата година теглих един приятел, беше с 15w40 на -20 :shock Е неможа да запали, колкото и да го влачих след мен.

Е в Сибир как си палят колите и ги карат, сгряват картера и трансмисията с факла, палят и газ да ги няма :D


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Чет 30 ное 2006 22:05


Колеги и аз също карам само с 15W-40 и досега и в най - големите студове несъм имал ядове . :003:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 30 ное 2006 22:16


koki_folza написа:Колеги и аз също карам само с 15W-40 и досега и в най - големите студове несъм имал ядове . :003:

а кога си спомняш да си палил на -23 градуса?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 30 ное 2006 22:25


wili98 написа:а кога си спомняш да си палил на -23 градуса?


Миналата зима палих при -20 с 15 в 40 ( колата не беше палена 10 дни ) и нямаше проблеми.Съвсем нормален студен старт


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 30 ное 2006 22:43


Теоретично погледнато, при такива температури 15w40 (-20 градуса и надолу) маслото вече е минало границата на критичната течливост и двигателя дори и да запали без проблем (ако е технически изправен), то няма ниакво мазане поне първите няколко минути :idea: Което от своя страна изяжда спестените левчета от 10w40 или 5w40 масло :idea:


Потребителски аватар
Koko26
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Koko26 » Чет 30 ное 2006 23:46


Не че имам нещо против голфовете, ама кола на 52000 км. ако не запали си е чист резил. :roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 01 дек 2006 0:03


Ами аз съм виждал чисто ново рено-меган, на минус 17 на банско пред и 2 години не успя да запали. Турбо-дизел беше :idea: на около 5к км.

Аз тогава бях със старото голф2 ЕЗ-мотор, от студа ми беше паднал акумолатора (не бях я палил 3 дни, но беше все около -15 -20 градуса), обаче я пуснах 2 метра по инерция, бутнах 2-ра и запали.

Реното въртя 15 минути. Имаше и един приятел със Ситроен берлинго 2.0 HDI на 100к км. - ами врътна и запали пича ... малко претрисаше първите 1-2 минути, но запали без проблемно.


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Пет 01 дек 2006 0:30


Миналата зима дизела не се изложи нито веднъж! :applause: :applause:
Пу-Пу!! :bishop
Ще видим тази как ще е...
макар, че....смее ли да не пали!!! :064: :twisted:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 01 дек 2006 1:01


стига ве..
на -17.. миналата година дизелякито запали все едно си беше лято...
даже не разбра..

АМА звука от траканеее... е направо разтърсващ за ушите ми..
изрядна кола на -20 требе да запали.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 01 дек 2006 1:22


droopy написа:Не че имам нещо против голфовете, ама кола на 52000 км. ако не запали си е чист резил. :roll:


Абе все пак говорим за почти -30С ... колата я взех преди 2 години и не съм и сменял акумолатора, не съм сигурен дали даже не е с оригиналния който е почти 6 годишен. Егати Вартата егати чудото. Вече е на >90 хил км.


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Пет 01 дек 2006 8:39


С 15W40 по-миналата зимата запалих при около -20 и.........превъртя ремъка и в бокса


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Пет 01 дек 2006 9:41


с MOTUL 10w40 миналият декември, в Севлиево при -26 запали от раз
имам и свидетел :wink:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пет 01 дек 2006 9:42


musura написа: беше с 15w40 на -20 :shock Е неможа да запали, колкото и да го влачих след мен.


Хмм аз миналата зима с 15w50 си палех без грижи.Имах проблеми само със скоростите :roll:



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта