Съвет за първа кола?
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Съвет за първа кола?
И аз това се чудя.Голф 3 е доста поостаряла кола вече...
- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Съвет за първа кола?
Между Октавия 1 и Голф 4 избора според мен е ясен- Октавия, защото е по-практична, малко по-широка, с по-голям багажник и с по-добро пътно поведение при по-висока скорост.
1,9, 90к.с. наистина е чудесен на тази кола, която е няколко класи над Г3 и поне една над Г4. Изобщо без Фабия 2, всички Шкоди след 1999г. са си супер коли за парите, здравината и класа си. Друг вариант ти е Сеат Толедо или Леон.
1,9, 90к.с. наистина е чудесен на тази кола, която е няколко класи над Г3 и поне една над Г4. Изобщо без Фабия 2, всички Шкоди след 1999г. са си супер коли за парите, здравината и класа си. Друг вариант ти е Сеат Толедо или Леон.
- Buxpo
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 6:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Кюстендил
Re: Съвет за първа кола?
За Oктавиата съм съгласен много добър автобил
1.9 мотор на това купе пасва идеално
Но за да намериш читава такава, няма как да не се изръсиш повечко :)
1.9 мотор на това купе пасва идеално
Но за да намериш читава такава, няма как да не се изръсиш повечко :)
Re: Съвет за първа кола?
Няма как да не се съглася и с Голф 4 като предложение наистина :) Реших да послушам няколко от мненията тук и сведох избора между Голф 3 1.9 tdi 90/110 к.с. и Голф 4.Поръчала съм я даже вече на моите познати. В зависимост от това те какво ще намерят и дали ще си струва, вече да решават на място между тях. Това за ръждата не го знаех наистина, но пък какво да се прави, все ще има с нещо компромис.Обърнах внимание и на Октавиа 1, но това си е друг клас автомобил/все семейни ми изглеждат/ вече и си е по-голяма от Голфи.Сеат са ми грозни /всичките/, че и малко безлични сякаш на пътя.Благодаря за всички за информацията и мненията, помогнахте ми много
Шофирайте безопасно, че сте ми ценни всичките 


-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за първа кола?
Хм, само аз ли мисля, че няма как по-дългата кола с по-малко междуосие да има по-добро поведение от по-късата кола, но с по-дълга база?Mr. S. King написа:Между Октавия 1 и Голф 4 избора според мен е ясен- Октавия, защото е по-практична, малко по-широка, с по-голям багажник и с по-добро пътно поведение при по-висока скорост.
...
SKODA Octavia I (1997 - 2004) Description & History
DIMENSIONS
LENGTH177.4 in OR 4506 mm
WIDTH68.1 in OR 1730 mm
HEIGHT55.6 in OR 1412 mm
FRONT/REAR TRACK59.6/58.8 in OR 1,514/1,494 mm
WHEELBASE98.4 in OR 2499 mm
VOLKSWAGEN Golf IV 5 doors
DIMENSIONS
LENGTH163.4 in OR 4150 mm
WIDTH68.5 in OR 1740 mm
HEIGHT56.7 in OR 1440 mm
FRONT/REAR TRACK59.4/58.7 in OR 1,509/1,491 mm
WHEELBASE98.8 in OR 2510 mm
Г-н Кинг, на какво се основават думите Ви, защото цифрите говорят друго?
- Mr. S. King
- Мнения: 127
- Регистриран на: Нед 07 апр 2013 22:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: TDI 1995-1999
Re: Съвет за първа кола?
На Октавия, която съм карал като служебна 4 години и на няколко пътувания с Голф 4. Не ви знам цифрите, но за мен Октавия е по-удобна, по-стабилна и малко-по-безшумна, но това си е моето усещане. Няма как кола от-повисок клас да е по-нестабилна от един хечбег от Б сегмент. Също и Пасат Б4 и Б5 са по-стабилни за мен от Г3, Г4 и Октавия 1.
П.П: С октавията съм минал над 170,000км., а с Г4 съм карал до Австрия и от София до Варна.
П.П: С октавията съм минал над 170,000км., а с Г4 съм карал до Австрия и от София до Варна.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за първа кола?
Разбирам. Само дето Октавия не е по-висок клас от Голф, а си е същия. Предполагам, че усещането за по-комфортна кола е заради по-големия багажник и по-голямото тегло. Аз също около 4г карах Октавия и определено поведението на пътя е по-зле - точно заради багажника - има свойството да "дърпа" настрани в завой.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 02 апр 2013 8:13
- Автомобил: Mercedes 200E W124
- Двигател: 2.0 16V M111.940
Re: Съвет за първа кола?
Чисто субективно и на мен Октавия 1 ми се струва по-стабилна на пътя от Голф 3 и 4. Не съм усещал да "дърпа" на страни в завой
И при по-големи коли с тежки задници и предно предаване пак не съм го срещал това явление, а може би просто не карам достатъчно агресивно 


- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет за първа кола?
Октавия и Голф са един клас, на една платформа. Заедно с А3, Толедо, Леон.
Няма как някоя от тези да има коренно различно поведение от останалите, поради простата причина, че са с почти еднакво междуосие, един клас, еднакво окачване и т.н. еднаквости помежду им. Все едно да кажа, че Джета Мк2 е по-стабилна от Голф Мк2.
Октавия определено е тясна отзад заради формата на самите врати, но пък за сметка на това е с много по-голям багажник от Голф, което я прави по-практична от него. Аз лично не съм забелязал да е по-добре обезшумена от Голф Мк4. На студен двигател шумът в купето е доста неприятен (говоря за 2.0 ТДИ на реални 120-130 000км, понеже колата е купувана може да се каже нова). Колата е 2003г. фейслифта на Мк1, ниво на оборудване - Елеганс мисля беше.
Няма как някоя от тези да има коренно различно поведение от останалите, поради простата причина, че са с почти еднакво междуосие, един клас, еднакво окачване и т.н. еднаквости помежду им. Все едно да кажа, че Джета Мк2 е по-стабилна от Голф Мк2.
Октавия определено е тясна отзад заради формата на самите врати, но пък за сметка на това е с много по-голям багажник от Голф, което я прави по-практична от него. Аз лично не съм забелязал да е по-добре обезшумена от Голф Мк4. На студен двигател шумът в купето е доста неприятен (говоря за 2.0 ТДИ на реални 120-130 000км, понеже колата е купувана може да се каже нова). Колата е 2003г. фейслифта на Мк1, ниво на оборудване - Елеганс мисля беше.
- escrime
- Мнения: 3073
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 10:34
- Автомобил: X218 [ex VW137 R53 typ53i]
- Двигател: OM642
Re: Съвет за първа кола?
lande написа:... Това за ръждата не го знаех наистина, но пък какво да се прави, все ще има с нещо компромис...
Невъзможно е да направиш по-грешен компромис.
- w_smith
- Мнения: 2301
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за първа кола?
stefan4o написа:(говоря за 2.0 ТДИ на реални 120-130 000км, понеже колата е купувана може да се каже нова). Колата е 2003г. фейслифта на Мк1, ниво на оборудване - Елеганс мисля беше.
Стефчо, я пак помисли дали съществува Октавия 1 с 2.0 тди.

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 апр 2013 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Съвет за първа кола?
Ако имаш допълнителни средства виж VW Bora - един от най-красивите масови модели седани правени някога /ако имах Голф щях да го тунинговам с маската на Бора!/ и много добра возия. А ако не си падаш по седани те посъветвам да се оглеждаш за Сеат Леон първа генерация - получаваш Голф, но в доста по-симпатична опаковка. Хванах се за дизайна, защото и при нас мъжете е важен дизайна, а при вас жените още повече и предполагам не ти е все едно как изглежда. А за качеството - има много теми по форумите на марките за различните мотори, виж кои собственици се оплакват най-много от техните мотори и ги избягвай. Също така избягвай френските и италианските, те са много хубави коли, но само закупени чисто нови от магазина, на старо се гледа само немско или японско инаще ще има да си висиш по сервизите.
- stefan4o
- Мнения: 19284
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет за първа кола?
w_smith написа:stefan4o написа:(говоря за 2.0 ТДИ на реални 120-130 000км, понеже колата е купувана може да се каже нова). Колата е 2003г. фейслифта на Мк1, ниво на оборудване - Елеганс мисля беше.
Стефчо, я пак помисли дали съществува Октавия 1 с 2.0 тди.
Извинете. Колата е била оригинално с 1.9 ПД, и е бил подменен с 2.0 16волта ТДИ гаранционно (доколкото зная е дефектирал моторът, след което я е купил шурея, колата е била на около 3 години, мисля, че са й сложили нов двигател в Еуратек). С 6-скорости е. Мисля ПД е била 130 коня, с която е излязла от завода

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта