Здравейте,
Един приятел има проблем с Ауди 1.9 ТДИ, 1996та година, код на мотора не знам :)
Излизат тези грешки:
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
като при изистването им се появяват веднага.
Като замеря клапан Н18, мултицета пищи, нормално ли е да е на късо?
Другия сензор, за температурата, къде се намира, този отзад към купето ли е, или този в дясно?
Благодаря :)



Клапан N18 или друго нещо?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Клапан N18 или друго нещо?
За егр-а пробвайте с друг клапан.Проверете бушоните до компютъра.
Другият сензор си го пише ,че е в интейка - в смукателните тръби!!!
Предполагам,че и турбото не се управлява добре,нали!?
Другият сензор си го пише ,че е в интейка - в смукателните тръби!!!

Предполагам,че и турбото не се управлява добре,нали!?
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Клапан N18 или друго нещо?
Да, забива, като дадеш газ до дупка, но постепенно даване на газ не се отразява на ускорението...
Ще пробваме така, както каза :)
Ще пробваме така, както каза :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта