Засилване на 1.8 GX

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Засилване на 1.8 GX

Мнениеот Stojan » Вто 07 май 2013 20:06


Здравейте! Двигател GX 1.8 голф 2 GT, махнато моно, сложен карб Пиербург от 1.3 двигател. Ясно е не може да се захрани двигателя. Ниските предавки набира, но усещам, че може и повече. От вътре двигателя е запазен( да не му е уроки). До колкото знам няма никакви промени по двигателя, освен карба. На 5та предавка повече от 140 не мърда, колата и не може да мине 3800 - 4000 оборота. На 1 2 3 4 предавка си развива високи обороти. Иска ми се да понадуя малко от тия 90 коня ( че си мисля и по-малко) да мина 100 коня поне, барем да разполагам с цялата сила на двигателя.
Мислех си за двоен карбуратор или друг от 1.8 кола.. Не знам как да върна силата и дори да дигна малко мощността на двигателя. Разгледах форума, видях тук там нещо интересно. Защо пиша тази тема: Карба ми е много проблемен, палене, захранване изобщо пълна 0. С горе доло по-свит бюджет какво мога да направя колата да я поизцедя малко. Мерси предварително. :smile




Потребителски аватар
Golf2GTISLIVEN
Мнения: 435
Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
Автомобил: VW GOLF 2
Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
Местоположение: Сливен

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот Golf2GTISLIVEN » Вто 07 май 2013 20:09


Щом си свит бюджет , това е решението което и ти си написал или карбуратор от по голям двигател , или двойка карбуратори , с двойката карбуратори ако сложиш ще усетиш доста голям ефект , но и лампата за бензинеца ще почне да свети и то яко :th_up


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот stefan4o » Вто 07 май 2013 20:13


Вземи си заводския 2е2 с колектора, направи му пълна профилактика и си развивай 90те коня безпроблемно :th_up Не се занимавай с двойни карбуратори, че малко филм ще стане, първо - не са никак евтини, второ трудно се настройват/синхронизират, доколкото ми е известно.
Имаш някакъв проблем с колата си, определено. Моята е с 1.6 ABU с карбуратор от 1.3 2е3 и 160 си ги лепи на газ смея да кажа без кой знае колко мъки. Провери си центровката :beer


Потребителски аватар
Емо Йорданов
Мнения: 455
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
Автомобил: Golf2+ BMW e36
Двигател: 2.8 VR6 + 328
Местоположение: Павликени
Контакти:

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот Емо Йорданов » Вто 07 май 2013 20:15


1.8 GX е механична инжекция не е моно....


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот radi_nrj » Вто 07 май 2013 21:33


Емо Йорданов написа:1.8 GX е механична инжекция не е моно....


Взе ми думите от клавиатурата...


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот Stojan » Вто 07 май 2013 22:57


radi_nrj написа:
Емо Йорданов написа:1.8 GX е механична инжекция не е моно....


Взе ми думите от клавиатурата...

Правилно моя грешка, механична. Сега се разрових из старите теми, когато смукача на карба не работеше, 2е3 е модела Pierburg. Иска ми се да разгледам всички възможни варианти. Да върна механичната инжекция е добра идея, защото МФА-ато ще работят всички функции, заводско си е това, но трудно се намират запазени и работещи такива, които ще ме изкарат дълго време на пътя. Сегашният карб ми е много проблемен и друга оправия освен нов няма да го оправи. В първия пост не се сетих за всички пояснения.. Съжалявам. Смукателния колектор си е от инжекцията, дупките, в които влизат дюзите са запушени с болтове. Сегашния разход ми е 6-7 извънградско, предполагам лепя 8-10 градско, зависи как я карам. Освен за Пиербург 2е2, ми минава идеята през главата за Кейхин, от който са се оплаквали доста хора, за Вебер, но не съм на 100% сигурен, че ще намеря за моя двигател. За двойния карб не ми мина през главата и разхода, но си мисля, че не си заслужава парите и разхода, който ще получа с тях, а едва ли ще намеря майстор да ми направи цялата схема.
Много ми харесва идеята за връщането на инжекцията или спортен карбуратор, но не двоен. Към какви други марки карбове мога да се насоча? Възможно ли е да събера читава инжекция и изобщо заслужава ли си? Всмукателен колектор трябва ли да сменям ? Много въпроси ми никнат в главата. Много ми е болен тоя карб. От както карам колата се мъча с него и ми прави какви ли не проблеми. :no


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот stefan4o » Сря 08 май 2013 6:26


Колега, това не го ли разисквахме в някаква тема? Сега си пуснал отделна...
Аз мисля, че и в нея ти казах за съчетанието колектор от инжекция и карбуратор - не е удачно според мен, там ти казах защо.
МФА няма нужда от инжекция за да работи и отчита акуратно. Аз съм с карбуратор и си му ползвам всичките функции, като преди да го направя някои колеги ми твърдяха, че не можело :gruebel
Относно връщането на инжекцията - няма да намериш читава такава или ако намериш цената ще те откаже. Освен това ако караш на газ не виждам някакъв смисъл от нея.
Просто са ти набутали някакъв сбирщайн, който са го сглобили набързо в някой гараж, колкото да върви и да пали, за да могат да го продадат. Съвсем трето е, че може и карбураторът изобщо да няма вина за този невървеж и максимални 140 км/ч, или вината му да е съвсем незначителна за сметка на нещо друго, което ти бърка вървежа.
Най-добре си закарай колата на някой читав сервиз да я прегледа основно и да ти види центровката по белези и със стробоскоп и тогава го мисли.


Потребителски аватар
Stojan
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот Stojan » Сря 08 май 2013 10:36


Става въпрос за агренажният ремък или се бъркам. Ще търся такъв уред из Силистра, но може ли малко инфо за тази центровка и стробоскоп.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот stefan4o » Сря 08 май 2013 14:06


Да, точно за това става въпрос.
Проверяват се белезите дали съвпадат - при теб трябва да се види и делкото, което ти е на паразитен вал, там също имаш белег. След това се проверява запалването със стробоскоп. При което вакуум-регулаторът трябва да е откачен. Нали делкото ти има вакуум-регулатор?
Има един доста съществен момент, който не бива да се пропуска. А именно, че карбураторните 1.6 и 1.8 при Мк2 серията са със статични 18гр. аванс, докато инжекциите са с по 5... При теб е малко мешана скара и не знам дали не е редно да опиташ с 18, ако си с 5 в момента или обратно - ако си с 18 да свалиш на 5 градуса. Не зная как е удачно в твоя случай, но според мен го сложи на 18 градуса и опитай, ако не е на толкова.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот Stenly » Сря 08 май 2013 19:16


Слагай дюзи дросел една мега и махай карбуратора ;)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот stefan4o » Сря 08 май 2013 19:33


Това е много хубав вариант, ама му кажи цената :Mr Green Fun :mhihi


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот Stenly » Сря 08 май 2013 19:56


То и да си я направи пак на механична инжекция няма да му хареса цената....всичко помалко и то се събира..


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Засилване на 1.8 GX

Мнениеот radi_nrj » Чет 09 май 2013 8:47


Да слага един диджифант и да забравя. В интерес на истината май такава трансплантация на 8 клапанов не е правена до момента :biggrin



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта