П.п. Имаше около 2-3 см вода по асфалта и да каже,че колата се държи нормално както преди инцидента !
Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
-
vankera
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
- Автомобил: passat 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Camebridge
Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Здравейте колеги ! Много странно нещо ми се случи оня ден,та колата е спомената в заглавието.Карам си аз на главен път със 70-80 км/ч при много як дъжд,на 10 метра пред мен не виждам нищо,реших да намаля скоростта,та от 4-та вкарвам 3-та,давам газ и нищо,връщам 2-ра натискам газта и пак нищо , все едно не я натискам ,отбих изгасих ,запалих и се оправи
какво и защо по дяволите се случи и може ли да има поражения по колата.
П.п. Имаше около 2-3 см вода по асфалта и да каже,че колата се държи нормално както преди инцидента !
П.п. Имаше около 2-3 см вода по асфалта и да каже,че колата се държи нормално както преди инцидента !
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Сигурно е забила и си бил в авариен режим!
Закачи я на диагностика и ще си покаже. 

-
vankera
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
- Автомобил: passat 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Camebridge
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Забравих да спомена,че до преди да я изгася ми светна лампата за подгрева,изгсих ,запалих и не светна повече.
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Отваряй кутията на компютъра и виж за влага, вода и т.н. 2-3 сантиметра вода по асфалта си е доста, значи 20-30 литра на квадратен метър.
-
vankera
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
- Автомобил: passat 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Camebridge
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Отворихме кутията,няма нито дори грам влага,камо ли вода да е имало,на ваг ком-а не отчете грешки... Не разбирам какво и защо е станало 
- RusH_DeMoN
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Колега аз съм с голф 3 АФН мотора, при мене е като го настъпвам над 3 хил.
и е от турбото,изключва и е същия проблема, гася-паля и отново мачкам 
и е от турбото,изключва и е същия проблема, гася-паля и отново мачкам 
-
vankera
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
- Автомобил: passat 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Camebridge
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Не знам колега, не съм сигурен ще има ли връзка водата,лампата за свещите и турбото... иначе знам за кое изключване ми говориш и оттам съм минал !


- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Като е спряла да върви оборотите на празен ход колко бяха? Ако са били не 900, а 1300 - много е възможно да е влязла вода под капака, който покрива буксите от мотора до купето - вдясно от компютъра. Ако е така - това е един вид авариен режим, когато показанията на педала на газта (т.е. потенциометъра за подала на газта) са нелогични (според компютъра). Забива оборотите на 1300, да можеш да се движиш и не е*ава за педала. Тогава или самия потенциометър е сгънал (малко вероятно), или е влязла водица при токовете, а при токовете най-лесно влиза през буксите, щото контактите са открити. Ако се оправи като изсъхне - отвори това капаче и виж дали няма влага.
едит: чак сега виждам, че говорим за пасат. не знам как му е разположението на компютъра спрямо купето, но мнението ми за влагата, буксите и педала си е същото.
едит: чак сега виждам, че говорим за пасат. не знам как му е разположението на компютъра спрямо купето, но мнението ми за влагата, буксите и педала си е същото.
-
vankera
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 22 авг 2012 16:43
- Автомобил: passat 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: Camebridge
Re: Пасат 1.9 ТДИ , АФН 110 коня
Ами колега педала на газта не реагираше изобщо,а оборотите бяха 900. В началото и аз си помислих за сгънал потенциометър но,както казах по - нагоре, изгасих,запалих и се оправи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта