най-безболезнено е да се сменят уплатненията на дюзите и да се регулират добре и през това време да се види вала!
и да не съм ясновидец притрисането се вижда от второто клипче, не от един ред лог

ЕГР-а затваря след няколко минути работа на празен ход. Него си чул.globetrance написа:Друго интерестно нещо което отново забелязах, е че тресенето не започва веднага след запалването на двигателя, а като порабити няколко минути. Забелязах също така че тресенето започва когато сякаш някакъв клапан се отваря и звука от аспуха се променя сякаш започва да духа по- силно през него, сякаш нещо се опитва да го прочисти, тогава започва тресенето ако е от значение.
globetrance написа:Друго интерестно нещо което отново забелязах, е че тресенето не започва веднага след запалването на двигателя, а като порабити няколко минути. Забелязах също така че тресенето започва когато сякаш някакъв клапан се отваря и звука от аспуха се променя сякаш започва да духа по- силно през него, сякаш нещо се опитва да го прочисти, тогава започва тресенето ако е от значение.
globetrance написа:.....
vladoooo написа:Каква е причината след като загрее да спре да тресе? Какво се случва с разпределителният вал тогава?
Каква е и причината да тресе от маховик на студено, а на топло не?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: pspetkow и 84 госта