Всичко за спирачките при VW
- vackooo
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател: 1.8 20VT AEB
- Местоположение: Пловдив Майна!!!
Re: Всичко за спирачките при VW
не съм ги мерил но така на пръв поглед са повече от 312мм
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
vackooo написа:не съм ги мерил но така на пръв поглед са повече от 312мм
314 или 324 мисля бяха.
проблема им е ЕТ-то и захващането, за шенкела (145мм мисля беше)
все още продължавам да твърдя, че е безмислено това упражнение (преди около 3 години го мислих), накрая всичко отиде в едно ауди и се приключи сагата

решение за цената: 4 бутално брембо и 312 дискове
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Не бе аз за мене си питам дали стават :D :D :D
- AFN_power
- Мнения: 121
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 23:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте колеги,
Търсих из форума но не намерих отговор на въпросът ми.Ще се радвам ако някой е правил тази интервенция.
Може ли да се монтира спирачна помпа с сервото от голф 4 на голф 3-много ли се преправя и имали смисъл.
Вмомента съм с голф 3 тди 110коня,отпред с 280мм, отзад с спирачни апарати от 4ка, но ми се иска да се доближа до спирането на 4ките...
Търсих из форума но не намерих отговор на въпросът ми.Ще се радвам ако някой е правил тази интервенция.

Вмомента съм с голф 3 тди 110коня,отпред с 280мм, отзад с спирачни апарати от 4ка, но ми се иска да се доближа до спирането на 4ките...

- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
За сервото не съм сигурен но помпата пасва 1към1 на сервото на 3ката 

Re: Всичко за спирачките при VW
Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!
- Volkov
- Мнения: 1704
- Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
- Автомобил: Golf 3 20 Jahre
- Двигател: 2.0 16V ABF
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
liolioto написа:Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!
Пробвай в спряло положение, няколко натискания, съвсем леко, и наблюдавай дали пропада педала, ако да 101% проблема ти е в помпата!
Re: Всичко за спирачките при VW
AFN_power написа:Здравейте колеги,
Търсих из форума но не намерих отговор на въпросът ми.Ще се радвам ако някой е правил тази интервенция.
Може ли да се монтира спирачна помпа с сервото от голф 4 на голф 3-много ли се преправя и имали смисъл.
Вмомента съм с голф 3 тди 110коня,отпред с 280мм, отзад с спирачни апарати от 4ка, но ми се иска да се доближа до спирането на 4ките...
Няколко варианти имаш:
1)288мм диск, накладки, други съпорти и АТЕ 54 апарати (всичко това от МК3 юби)
2)288мм диск, АТЕ 57 апарати, които пасват 1към1 със съпортите от юбилейката
3)312мм диск, със съпорт за него и пак или АТЕ 54 или 57 апарат. (минимум 16" джанта и дистанционни втулки за диска за да се нагласи офсета)
Re: Всичко за спирачките при VW
Volkov написа:liolioto написа:Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!
Пробвай в спряло положение, няколко натискания, съвсем леко, и наблюдавай дали пропада педала, ако да 101% проблема ти е в помпата!
Утре ще я сваляме и да видим какво ще покаже - наред ли е или не.Ще пиша какъв е бил проблема,защото не съм единствен май.
Re: Всичко за спирачките при VW
ако преди си бил с 54мм бутало.... а сега си с 57 бутало е напълно възможно това да се слу1чи
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Боби, колегата има проблем с помпата- ако при разлика от 54 на 57, тази помпа изнемогва, ако и сложи 4бутални какво прави?
Re: Всичко за спирачките при VW
Днес отваряхме помпата,сменихме уплътнителните гумички,проверихме за някакви дефекти по корпуса и и вътре в цилиндърчетата - всичко беше добре. Гумичките също не бяха видимо сплескани или деформирани. Резултат - още по-голям ход на спирачния педал,демек влошаване на спирачките още повече.При обезвъздушаване при неработеща кола педала не потъва след като се обезвъздуши всичко. Запали ли обаче колата педала слиза до долу и хваща малко преди тази позиция "до долу" и то хваща доста слабо. Ще вдигам вече ръце от тези спирачки...не знам какво може още да се направи по тях.
Re: Всичко за спирачките при VW
С такава помпа познавам доста хора,които карат отпред с по н-бутални апарати и нямат проблем. НЕ знам дали е логично точно при мен да има такова нещо само. А аз съм с еднобутални АТЕ-та...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта