Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vackooo
Мнения: 1475
Регистриран на: Чет 06 авг 2009 20:51
Автомобил:
Двигател: 1.8 20VT AEB
Местоположение: Пловдив Майна!!!

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот vackooo » Нед 07 апр 2013 18:46


не съм ги мерил но така на пръв поглед са повече от 312мм




Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 07 апр 2013 19:00


vackooo написа:не съм ги мерил но така на пръв поглед са повече от 312мм

314 или 324 мисля бяха.
проблема им е ЕТ-то и захващането, за шенкела (145мм мисля беше)
все още продължавам да твърдя, че е безмислено това упражнение (преди около 3 години го мислих), накрая всичко отиде в едно ауди и се приключи сагата :rolleyes
решение за цената: 4 бутално брембо и 312 дискове


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Vizor » Нед 07 апр 2013 19:22


Не бе аз за мене си питам дали стават :D :D :D


Потребителски аватар
grinch.sc
Мнения: 22
Регистриран на: Съб 23 фев 2013 10:57
Автомобил: Audi s3
Двигател: BAM

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот grinch.sc » Пон 08 апр 2013 23:41


6бутални кайен с 334 диск от Р32 става супер.
Изображение


Потребителски аватар
AFN_power
Мнения: 121
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 23:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот AFN_power » Съб 04 май 2013 19:00


Здравейте колеги,
Търсих из форума но не намерих отговор на въпросът ми.Ще се радвам ако някой е правил тази интервенция.
:arrow Може ли да се монтира спирачна помпа с сервото от голф 4 на голф 3-много ли се преправя и имали смисъл.
Вмомента съм с голф 3 тди 110коня,отпред с 280мм, отзад с спирачни апарати от 4ка, но ми се иска да се доближа до спирането на 4ките... :gruebel


Потребителски аватар
push
Мнения: 780
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
Автомобил: mk2
Двигател: 1.9 TD
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот push » Съб 04 май 2013 22:32


За сервото не съм сигурен но помпата пасва 1към1 на сервото на 3ката :smile


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот liolioto » Пет 10 май 2013 19:58


Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Volkov » Пон 13 май 2013 13:40


liolioto написа:Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!


Пробвай в спряло положение, няколко натискания, съвсем леко, и наблюдавай дали пропада педала, ако да 101% проблема ти е в помпата!


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Garchev » Пон 13 май 2013 15:37


AFN_power написа:Здравейте колеги,
Търсих из форума но не намерих отговор на въпросът ми.Ще се радвам ако някой е правил тази интервенция.
:arrow Може ли да се монтира спирачна помпа с сервото от голф 4 на голф 3-много ли се преправя и имали смисъл.
Вмомента съм с голф 3 тди 110коня,отпред с 280мм, отзад с спирачни апарати от 4ка, но ми се иска да се доближа до спирането на 4ките... :gruebel

Няколко варианти имаш:

1)288мм диск, накладки, други съпорти и АТЕ 54 апарати (всичко това от МК3 юби)
2)288мм диск, АТЕ 57 апарати, които пасват 1към1 със съпортите от юбилейката
3)312мм диск, със съпорт за него и пак или АТЕ 54 или 57 апарат. (минимум 16" джанта и дистанционни втулки за диска за да се нагласи офсета)


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот liolioto » Пон 13 май 2013 18:53


Volkov написа:
liolioto написа:Да споделя един проблем със спирачките точно на голф 4. Дисковете нямат ръб и 4-те,накладките са на не повече от 4-5000км. Педалът има прекалено голям ход и всеки път усещам различно спирачно усилие.Може и така да ми се струва,но с всяко следващо спиране празния ход на педала става все по-голям и по-голям.При рязко натискане до долу на спирачния педал тогава вече спира добре колата,но не ми се струва изобщо логично всеки път да скачам върху него. Да уточня още нещо - спирачната помпа е наред,проверявана е,колата е с ЕСП,предните дискове са 312мм,предните маркучи са нови. Всеки съвет ще е добре дошъл - досега доста неща са проверявани,включително и за въздух в системата(такъв няма). Много хора ме убеждават,че това се дължало на различните апарати отпред и големите дискове,но аз не мога да приема,че при положение всичко е наред СПИРАЧНИЯ ПЕДАЛ ТРЯБВА ДА ИМА ПРАЗЕН ХОД!!!!!!


Пробвай в спряло положение, няколко натискания, съвсем леко, и наблюдавай дали пропада педала, ако да 101% проблема ти е в помпата!


Утре ще я сваляме и да видим какво ще покаже - наред ли е или не.Ще пиша какъв е бил проблема,защото не съм единствен май.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Bobby_ » Вто 14 май 2013 8:54


ако преди си бил с 54мм бутало.... а сега си с 57 бутало е напълно възможно това да се слу1чи


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 14 май 2013 14:05


Боби, колегата има проблем с помпата- ако при разлика от 54 на 57, тази помпа изнемогва, ако и сложи 4бутални какво прави?


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот liolioto » Вто 14 май 2013 20:30


Днес отваряхме помпата,сменихме уплътнителните гумички,проверихме за някакви дефекти по корпуса и и вътре в цилиндърчетата - всичко беше добре. Гумичките също не бяха видимо сплескани или деформирани. Резултат - още по-голям ход на спирачния педал,демек влошаване на спирачките още повече.При обезвъздушаване при неработеща кола педала не потъва след като се обезвъздуши всичко. Запали ли обаче колата педала слиза до долу и хваща малко преди тази позиция "до долу" и то хваща доста слабо. Ще вдигам вече ръце от тези спирачки...не знам какво може още да се направи по тях.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Bobby_ » Сря 15 май 2013 13:27


помпата няма дебит за тези бутала!!!


liolioto
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 17:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот liolioto » Чет 16 май 2013 5:08


С такава помпа познавам доста хора,които карат отпред с по н-бутални апарати и нямат проблем. НЕ знам дали е логично точно при мен да има такова нещо само. А аз съм с еднобутални АТЕ-та...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта