Gigabyte написа:Никва идея... за това не станах газаджия :) Не знам къв е проблема ,но едни непробили кабели ,които с бензина нямат проблеми ,не мисля ,че биха водили до разхода ,който ми дава колата.... При положение ,че колата е на авто калибрация ,без ръчни настройка.
И пак ... питам каква рейка последно да сложа ,че никой не еб*ва тоя въпрос(ГЛАВНИЯ ДЕ) или да остана със старата?
А'ве нали говорихме с тебе, тоя фул груп не е за бавни инжектори, по добре е с 1om бобини, но разликата в бързината от 1 и 3 ома не е голяма. Просто валтекоподобните рейки са бавни, и трябва да направиш някои компромиси (които най-вероятно ще се отразят на разхода) за да тръгне колата.
А детонациите са най-вероятно вседствие от това че се е увеличил хода на буталцата в рейката, заради скапване на гумичките,или смотан редуктор които испука налягане през вакума в смукателния колектор.