Здравейте, вчера закачихме колата на комп. и установихме, че една от дюзите дава по-ниска честота от другите, моля да ме извините ако се изразявам неточно но карам по спомен, човека който ми направи диагностиката каза, че можело с добавка да се оправи, но аз не им вярвам мн мн на тези добавки, и се чудя каква ли ще бъде цената на една нова дюза? Колата ми е с DSG скоростна кутия и ми прави впечатление, че когато е на P (паркиннг) се усеща леко претрисане, най - вероятно е от дюзата.
Поне цената на дюзата може ли да ми я каже някой, или на някой сервиз да се обадя да попитам



VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Миналия месец в сервиза на VW - Хаас Пловдив ми казаха цена на една дюза за 2.0 TDI PD BKD двигател (140кс) около 1200-1300 лева.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
мерси за отговора колега :)
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
тая "честота" трябва да е извън диапазона 2 до -2 за да заключиш че тотално дюзата не става. в рамките 0,5 до -0,5 е добре. около 1 до -1 също не е болка за умиране. стойностите се гледат при топъл двигател, не веднага след палене.
Според мен това притрисане, за което говориш - няма да ти се оправи от смяна на дюза. Виж на N - дали не е по-голямо колебанието в оборотите. Може да пробваш и при включен и изключен климатроник.
цена на дюза с връщане на старата (в VW) е около 900-950 лв, което пак е много, но не е 1200-1300.
Според мен това притрисане, за което говориш - няма да ти се оправи от смяна на дюза. Виж на N - дали не е по-голямо колебанието в оборотите. Може да пробваш и при включен и изключен климатроник.
цена на дюза с връщане на старата (в VW) е около 900-950 лв, което пак е много, но не е 1200-1300.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Мисля, че стойностите бяха около 1, притрисането на N е малко по-малко, но пак го има, оборотите не играят изобщо при подаване на место колата не пиши грам, притрисането не е от климатика. На D колата изобщо не притриса, защото двигатела се натоварвал.
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
в такъв случай - така карай и не са заслушвай толкова :) (според мен нямаш проблем с дюзата)
ако имаш ваг-ком - виж показанията за отклонението на ангренажния ремък - да не би то да ти е зле.
ако имаш ваг-ком - виж показанията за отклонението на ангренажния ремък - да не би то да ти е зле.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
започвай да приготвяш парички за маховик точно това са симптомите около 1100лв и още около 150 лв смяната 

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
нямам ВАГ КОМ, но мисля, че всичко прегледаха и само дюзата ми казаха, че има леки отклонения
- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
frec написа:цена на дюза с връщане на старата (в VW) е около 900-950 лв, което пак е много, но не е 1200-1300.
Имам същия проблем, както колегата по-горе - тресене на празен ход при загрял двигател. Закарах колата за диагностика в официалния сервиз на VW - Хаас-Повдив. След диагностиката ми казаха, че са влошени параметрите на една дюза (на трети цилиндър). На въпроса ми, колко струва ремонта ми отговориха - 1200 лева за дюзата, 300 лева кабелния сноп за дюзите и подгревните свещи, 100-тина лева болтове, уплътнения и др., които задължително се сменяли. Това ми казаха за цени на частите само. За "връщане на старата" дюза нищо не споменаха...
"Ijection quantity deviations" на дюзите (13-ти канал) при загрял двигател, без товар и на празен ход при мен са:
цилиндър1: - 1,25
цилиндър2: - 0,85
цилиндър3: 2,90
цилиндър4: - 0,70
За сега се въздържам от смяната на дюза.
Според изчетеното из нета проблема може да е и в намалена компресия във въпросния цилиндър (поради износени уплътнения на дюзата или др.), износена гърбица на разпределителния вал за този цилиндър, нерегулирана дюза (болта, който я натиска на кобилицата) ...
Пробвах с добавка за почистване на инжекторите (директно подадена на тандем-помпата), но резултат нямаше.
Смятам да пробвам със смяна уплътненията и регулиране на дюзите...
Последна промяна от hop на Чет 16 май 2013 13:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Пфу как ме е яд, че не записах мойте показатели 

Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Hop - прав си. но това 2.9 което си го написал е доста. като цяло има надежда да имаш проблем само на тоя цилиндър и другите да се норламизират, защото сега компенсират.
цената я имам от porsche sofia zapad (които предимно с ауди се занимават). кабелния сноп няма смисъл да се сменя, ако не е засегнат по някакъв начин или не ти се дават пари. реглажния болт се сменя задължително. за някои двигатели имаше "примоция" - сменяха всички дюзи. Така смених моите, въпреки че и мен само една ме съмняваше, но тя беше с показания около 1-1.2 и ставаше около 0.8 на загрят двигател. оказа се, че не съм имал проблем с дюзите след смяната, но това е друга тема.
Ако си с сименс дюзи - по-добре се обади и настоявай да ти кажат дали има още акция и дали твоя мотор е от акцията. акцията нямаше ограничение по изминати КМ (беше за сименс дюзи само). годините май бяха 7, но питай.
Щом в ХААС са ти казали такива цени - звънни и в София. Порше софия Юг са доста учтиви, ще те изслушат поне.
Проблем с компресия - дано нямаш....ако нивото на маслото не ти се качва - не би трябвало да имаш и проблем с уплътненията на дюзите. Не зная уплатненията само дали ще искат да ти сменят в отиризиран сервиз , но ги продават. обаче цената беше около 200 лв за 4те дюзи , отделно по 10-12 лв за болт. за сименс само в VW бях намерил да продават. за бош имаше почти навсякъде.
при тия цифри, които са ти казали - търси си от другаде дюза. на мен и 900 ми се виждаха много.
цената я имам от porsche sofia zapad (които предимно с ауди се занимават). кабелния сноп няма смисъл да се сменя, ако не е засегнат по някакъв начин или не ти се дават пари. реглажния болт се сменя задължително. за някои двигатели имаше "примоция" - сменяха всички дюзи. Така смених моите, въпреки че и мен само една ме съмняваше, но тя беше с показания около 1-1.2 и ставаше около 0.8 на загрят двигател. оказа се, че не съм имал проблем с дюзите след смяната, но това е друга тема.
Ако си с сименс дюзи - по-добре се обади и настоявай да ти кажат дали има още акция и дали твоя мотор е от акцията. акцията нямаше ограничение по изминати КМ (беше за сименс дюзи само). годините май бяха 7, но питай.
Щом в ХААС са ти казали такива цени - звънни и в София. Порше софия Юг са доста учтиви, ще те изслушат поне.
Проблем с компресия - дано нямаш....ако нивото на маслото не ти се качва - не би трябвало да имаш и проблем с уплътненията на дюзите. Не зная уплатненията само дали ще искат да ти сменят в отиризиран сервиз , но ги продават. обаче цената беше около 200 лв за 4те дюзи , отделно по 10-12 лв за болт. за сименс само в VW бях намерил да продават. за бош имаше почти навсякъде.
при тия цифри, които са ти казали - търси си от другаде дюза. на мен и 900 ми се виждаха много.
- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
Двигателят ми е BKD, май е с дюзи на Бош и мисля, че не влиза в акцията. В Хаас-Пловдив нищо не ми казаха за акцията и не искат да сменят само уплътненията или да направят само реглаж на дюзите. Разни сервизи - разни цени. Не пречи да питам в Порше София Юг как са нещата с акцията.
Нивото на маслото не се покачва. Смяната на уплътненията и реглажа на дюзите очевидно ще ги правя другаде и ще видя какви са резултатите. А ако се стигне до смяна на дюза ще мисля варианти но едва ли ще дам 1000 лева за дюза...
Нивото на маслото не се покачва. Смяната на уплътненията и реглажа на дюзите очевидно ще ги правя другаде и ще видя какви са резултатите. А ако се стигне до смяна на дюза ще мисля варианти но едва ли ще дам 1000 лева за дюза...
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
какви са другите варианти, 2ра употреба има ли смисъл?
- hop
- Мнения: 100
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 16:00
- Автомобил: VW Touran 2005
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
axus написа:какви са другите варианти, 2ра употреба има ли смисъл?
Защо да не е втора употреба? Стига да е тествана на стенд, че е ОК.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 30 яну 2013 13:12
- Автомобил: VW Golf 5 2005 2.0 TDI DSG
- Двигател:
Re: VW Golf 5 2.,0 TDI 140 - ниска честота на една от дюзите
цената на дюзата 2ра употреба предполагам ще бъде на половина, което е доста по-поносимо 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта