Здравейте колеги,днес следобяд правих няколко ръчки на колата,няколко старта от място и всичко си беше наред до последня старт,когато колата започна да пренадува и да забива муцуната.Имам буустметър налягането стига до 1.5 бара.Няма записани грешки,няма спукани маркучи,до буксата на н75 отиват 8-9 влота,самия н75 има около 30-32 ома съпротивление.Свалях клапана и като надуя от едниа изход минава въздух и през другите два.
Възможно ли е уестгейта на турбината да е избушил,да му се скъсала мембраната и от там да идва този проблем.
Как мога да разбера дали работи уестгейта?
П.С Миналата година направи сащия проблем и тогава смених клапана Н75 с оригинален такъв,закупен от Порше.
Благодаря предварително!
Пасат Б5 1.8т АЕБ 1998г.-Overboost
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
- Vesislav_E
- Мнения: 154
- Регистриран на: Съб 22 окт 2011 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 1.8т АЕБ 1998г.-Overboost
Пробвах уестгейта и оста мърда,но когато подам газ на място има съвсем леко движение.Как да проверя клапана н75 дали работи или пак е отишъл.От друго освен от н75 и уестгейта може ли да пренадува?
И друг въпрос,мога ли да сложа ръчен боост контролер и да не се занимавам повече с този тап ел.клапан?
И друг въпрос,мога ли да сложа ръчен боост контролер и да не се занимавам повече с този тап ел.клапан?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 44 госта