каква добавка за масло да сложа?
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
каква добавка за масло да сложа?
Колеги,имам проблем с компресията на пасат 1,6 Д 1986г.,та искам да ви попитам дали някой знае някоя по-добра добавка за масло та да вдигне малко компресията.При предишната смяна на маслото сложих STP в една черна железна кутия,а преди това слагах някаква GOLD EAGLE която не свърши никаква работа само си дадох парите.Кажете си мнението
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
А защо просто не спретнеш едно леко ремонтче - може да си с клапаните проблемен например малко шлайфане и т.н а иначе - като гледам си изпробвал по известните неща - остава да сложиш и онази руската секретна разработка
Универсален модификатор, то маи беше от групата на реметализаторите и даваше още това онова на издуханите мотори.... даже в форума пишеше за изпробвалите го с положителен резултат...ама си го вземи от някъде с що годе гаранция , че е истински, че те руските работи лесно се ментаросват.... в колхоза 


- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Чувал съм за тази добавка,но не знам от къде да си я намеря по София,ако някой от колегите от София знае може и да ми каже.а иначе ако знаете по Пловдив къде я има (ама истистинска)мойе да ми кажете аз като ходя на там ще си я взема.А също така аз бях слагал някаква руска добавка ама не помня как се казваше.тя беще що годе добра
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.liquimoly.ru/catalog2006/CeraTec.html По-добре ремонт,ако ще си я караш-иначе добавки за повишаване на компресия- с лопата да ги ринеш 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не прави тая грешка.Ремонтирай или продавай-ти сам решаваш.
P.S.Компресията е признак за състоянието на мотора.Щом е лоша мотора е зле.Като залъжеш компресията мотора ти не става по-добре напротив може и по-зле да стане.Лъжеш себе си ,или най-много на някой на които я продаваш/надявам се да не го правиш/
P.S.Компресията е признак за състоянието на мотора.Щом е лоша мотора е зле.Като залъжеш компресията мотора ти не става по-добре напротив може и по-зле да стане.Лъжеш себе си ,или най-много на някой на които я продаваш/надявам се да не го правиш/
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега аз също съм за ремонта.
Да се опитваш да оправиш компресията на двигателя с добавки в маслото е все едно ако си в палатка да се опитваш да затвориш дупките с вестници та да не ти духа.
Бях ти писал преди - карам пасат като твоя само че с турбо - преди три години му направих основен ремонт и досега не е мръднал вече над 60.000 км. от смяна до смяна на масло (10.000 км.) въобще не доливам.
Ако се интересуваш мога да ти дам ГСМ на майстора който ми прави ремонта - много свясно момче и не е скъпчия.
Поздрави и успех.
Да се опитваш да оправиш компресията на двигателя с добавки в маслото е все едно ако си в палатка да се опитваш да затвориш дупките с вестници та да не ти духа.
Бях ти писал преди - карам пасат като твоя само че с турбо - преди три години му направих основен ремонт и досега не е мръднал вече над 60.000 км. от смяна до смяна на масло (10.000 км.) въобще не доливам.
Ако се интересуваш мога да ти дам ГСМ на майстора който ми прави ремонта - много свясно момче и не е скъпчия.
Поздрави и успех.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Зависи колко искаш да вдигнеш компресията, ако я е отнемало много, едва ли с добавка би свършила работа, въпреки че продавам и такива.
Колегата веселин ти е дал линк на добавка, ако се интересуваш, мога да ти кажа къде ни е магазина. Но личния ми съвет е, ако загубата на компресия е значителен да се замислиш за ремонт.
Колегата веселин ти е дал линк на добавка, ако се интересуваш, мога да ти кажа къде ни е магазина. Но личния ми съвет е, ако загубата на компресия е значителен да се замислиш за ремонт.
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Изпуснал съм да напиша ,че компресията на първи цилиндър е 20,на 2-я 19,5 и на 3 4-ти 19.Маистора ми каза, че може би ще ми прави проблеми в големия студ.Посъветва ме също, че ако си купя френски дюзи(разпръсквачи) ще е по-добре с паленето.А колегата L-M,можеш да ми кажеш къде се намира магазина на лики моли да доида да я видя тази добавка,защото ми изглежда надеждна.А иначе съм пробвал и масло лики моли 15W40 с МО2 но не помогна.А горе доло колко ще излезе ремонта?
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
въх за мен са адски малки тези стойности на компресията при положение,че на нов мотор и дават до 36 атмосфери и другото е 4е при компесия 27,28,30 и 29 респективно в 1,2,3 и 4етвърти цилиндър едвам успявам да запаля в това сравнително топло за сезона време Форд 1.8 дизел
,който естествено няма нищо общо с Вагеновия дизел и е най-смотания дизел в историята на автомобилостроенето.Само едно пояснение което ще ви се стори твърде интересно е това,4е като налях малко масълце в цилиндъра с най-ниско налягане 1 за да се ориентирам дали е сегменти или клапани/гарнитура замереното налягане се увели4и на 37 атмосфери и трактор4ето аха да запали при положение 4е сам свалил останалите дюзи за проверка
Значи какво излиза на практика,4е толкова се е повишило налягането,4е запо4на да гори и част от маслото,а повишението беше реално 10 атмосфери в повече
ей така преди време имах една Опел Аскона 1.8 бензин,на която толкова бях свалил главата,4е мерено с манометър показваше с малки разлики между цилиндрите 17 атмосфери (горе-доле колкото твоето трактор4е)
и си спомням 4е като навиех манометъра да меря тя се опитваше да си запали тъй със свалени свещи и само забу4ен манометър на някой от цилидрите 






- VW passat
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
itan75 написа: при компесия 27,28,30 и 29 респективно в 1,2,3 и 4етвърти цилиндър едвам успявам да запаля в това сравнително топло за сезона време Форд 1.8 дизел
1.8д ФОРД
хората са казали:Най-трудно е зимата да накараш циганин да работи и дизелов форд да запали
форд дизел за мен не е кола това си е летен дизел
ако искаш ела да видиш пасата със 33 33 32 33 компресия как пали без подгряване
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
bulaki сгрешил си ако си очаквал,че MoS2 ще ти вдигне компресията-той прави микронно покритие върху метала-така че при студен старт да няма директно триене метал в метал,като същевременно ниското повърхностно съпротивление осигурява много бързо стигане на маслото по целия двигател,а и теоретично при рязка загуба на масло да не ти блокира двигателя мигновенно!Но да не се изказвам неподготвен-ако не е така L-M нека корегира!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта