Sara_Bold написа:Мой познат ми беше разказал подобна история с думите:"Еее!Аз много съм доволен от момчетата дет ми откраднаха касетофона.Спрели алармата,отключили колата,културно свалили касетофона и после пак я заключили и пуснали алармата!"
Е прякото ми шефче така си остана без СД, де! Ей сега, на мача на Левски!
После колата беше заключена и алармата активирана.
А аз на времето с Голфа 'само за 2 минути' бях затапил някакъв колега. След 10 мин. се връщам, колата преместена 3 метра назад, заключена, само че не на задна, както я бях оставил, а на 1-ва.
Muncho написа:Бтв.. я дайте идея какво може може да се направи по 2ка с транзисторно запалване..
Едно самоблокиращо се реленце, дето да ти спира сигнала от Хол-датчика. И напрежение за него след разтоварващото реле Х, за да се разблокира релето след връщане на ключа автоматично.

На всичкото отгоре са ми свалили двете рапиди под волана и онзи си ги е забравил в джоба вместо да ги остави някъде вътре и сега трябва да търся други а не помня какви бяха точно. Някой да си има на идея как може да се разбере какви са рапидите? 