при мен мотора на перката започна да хрущи много неприятно и се наложи смяна
тук трябва да внеса малко разяснения - тъй като моторите са 50 вида за по-лесно дори и еднаквите се различават
при мен мотора е с 3 степени и по непотвърдена информация е от ТДИ, новия мотор който сложих е от ВР6
на пръв поглед и перката и мотора са еднакви - да ама не
ето как изглеждат перките погледнати от страни
в случая ако сложите пластмасата от ВР6 върху мотора от ТДИ перката идва доста по-напред към радиатора и прави поставянето на предпазния обръч между очиларката и радиатора невъзможен
перката от ТДИ е някак прибрана ,но е издължена напред така ,че ролката (в червено) да дойде на нивото на помощната перка,докато при перката от ВР6 не е така...
добре - реших ,че перката от вр6 с мотор от вр6 ще си паснат идеално- да ама пак не

това на снимката е стария мотор (който уж е от ТДИ) - различава се с мотора който имам от ВР6 по това ,че ушите за захващане към очиларката са изместени по-назад за разлика от този на вр6 където са с около 20мм напред
така единия излиза доста по-напред към водния радиатор от другия и се получи следната ситуация - вр6 мотор с вр6 перка идва по-навътре от колкото трябва и ремъка задвижва помощната перка като стои осукан - пробвах на всички степени и въртя за известно време - няма проблем ,да се надяваме ,че и няма да има
обяснявам всичко това да имате на предвид като търсите мотор или само перка ,че няма съвместимост и всичко трябва да се гледа

сега мога да сложа предпазните рингове между очиларката и радиатора но ролката на ремъчето е доста по-навътре от колкото трябва - тъпо ама тва е положението
тук съм отбелязал къде са разликите при мотори и перки - съжалявам само ,че не се сетих да ги снимам един до друг моторите и пластмасовите части
все пак мисля,че и така се забелязва колко по-напред са ушите за захващане при ВР6 мотора и къде са тези при ТДИ перката
колкото до моторите - отварят се и се ремонтират!
този който ми дадоха бе развален - работеше само на 3та степен - отворихме го и се оказа ,че има откачена нещо като кабелна обувка която управлява 1ва степен - просто закачихме ,почистихме всичко и си тръгна
сега и стария ще го отворя да видим може ли да се направи нещо за него
помощната перка има от задната страна зегер , след като го махнах мислих ,че ще се отвори гледка към лагерите които много исках да смажа - махнах я но там има метална капачка която не съм сигурен ,че се маха
все пак реших да не рискувам и я монтирах обратно както си е (върти се нормално но има шум)
опитах да почукна капачката под зегера ,но или е спекло яко или не се отваря от там - ако някой е запознат моля да каже :)
колкото до сглобяването - всичко по обратен ред и това е - работа за около 2 часа
не забравяйте ,че перката се държи към мотора с гайка 20 с ОБРАТНА РЕЗБА
успех