Кое е по добрия вариант за голф 4 1.8 Т 2002г
До сега съм ползвал CASTROL 5 w 40
А според до колкото разгледах :
Cars VOLKSWAGEN Golf 1.8T GTi 20V Turbo (QG0/2 - 110/132kW) PT 1999-2004
Cars VOLKSWAGEN Golf 1.8T GTi 20V Turbo (QG1 - 110/132kW) PT 1999-2004
И за тези два модела дава еднакви масла :
Best Specific 504 00 507 00 5W-30 4.5
Better 8100 X-clean+ 5W-30
Good 8100 X-clean 5W-40
Може ли малко помощ по въпроса че се оплетох :(
Какво трябва да е маслото 5w40 или 5w30 ?
Ако има някой колега който е минал от 5w40 na 5w30 може ли да сподели мнение и да каже има ли разлика .
Благодаря предварително .
Питане относно маслата MOTUL
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Питане относно маслата MOTUL
Вземай си 8100 x-clean 5W-40 и си свиркай, менкай на 9000-10000 + марков филтър .
507 стандарта не те топли особено, касае само печките с DPF защото е с ниско съдържание на сулфатна пепел..
Грубо казано "40" означава масло пригодно за по висока околна температура ..30 е с малко надолу.
Предвид жегите летоска... 40.. :)
507 стандарта не те топли особено, касае само печките с DPF защото е с ниско съдържание на сулфатна пепел..
Грубо казано "40" означава масло пригодно за по висока околна температура ..30 е с малко надолу.
Предвид жегите летоска... 40.. :)
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно маслата MOTUL
Нали съм със сходен двигател, та - така нареченото оригинално масло е с 0W30, но вече не се предлага. Негов наследник е Motul Specific VW 504.00-507.00 5W30
Карал съм както с 0W30, така и с 5W30, и с 5W40. Не мога да кажа ще усещам разлика. Винаги съм се водил от принципа маслото да е с малко първо число 0 или 5, за да пази максимално турбината при студения старт.
Както каза и Symptom взимай някое от тези и просто на 10 000 км или една година хвърляй.
В момента в Аудито съм с MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30
Карал съм както с 0W30, така и с 5W30, и с 5W40. Не мога да кажа ще усещам разлика. Винаги съм се водил от принципа маслото да е с малко първо число 0 или 5, за да пази максимално турбината при студения старт.
Както каза и Symptom взимай някое от тези и просто на 10 000 км или една година хвърляй.
В момента в Аудито съм с MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W30
- N1P0
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
- Контакти:
Re: Питане относно маслата MOTUL
X-clean е повече за дизел. Иначе 5-40 е по добре коментирано много пъти както колегата ти е казал.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта