Тъй като имам известни съмнения
относно качествата на дебитомера
имам едно въпросче -
...Може ли да се замени дебитомер
Bosch 0 280 202 089
VW Audi 037 906 310
със следният 0 280 202 106...?!
Колата е Пасат 2Е...
Дебитомер-смяна
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
моя пък е Bosch 0 280 202 138 а ся де...
апропо по VW Audi номера трябва да е 037 906 301 С
пробвай-може и 106 по бош да стане... основната разлика на тия дебитомери е че на мотор РВ например ЦО се наглася от самия дебитомер с един шестограм а на нашите е с потенциометър отпред и одзад на корпуса на дебитомера няма нищо. тапа.
апропо по VW Audi номера трябва да е 037 906 301 С
пробвай-може и 106 по бош да стане... основната разлика на тия дебитомери е че на мотор РВ например ЦО се наглася от самия дебитомер с един шестограм а на нашите е с потенциометър отпред и одзад на корпуса на дебитомера няма нищо. тапа.
vaskoto1 написа:моя пък е Bosch 0 280 202 138 а ся де...
апропо по VW Audi номера трябва да е 037 906 301 С
пробвай-може и 106 по бош да стане... основната разлика на тия дебитомери е че на мотор РВ например ЦО се наглася от самия дебитомер с един шестограм а на нашите е с потенциометър отпред и одзад на корпуса на дебитомера няма нищо. тапа.
При мен има и потенциометър и винт с тапа отзад на дебитомера...?!
Ако ЦО е в дебитомера,възможно ли е да преокабели...?
Дебитомера е от Опел,ако има значение..
Мойта я купих с 0 280 202 106, при него байпасният канал е затапен и е точно за 2E. Ако имаш винт на канала, затвори го докрай и си регулирай CO2-то от потенциометъра.
А защо реши да го сменяш? По-добре го премери, самоче не на ом а с напрежение. Подаваш 5V между 3-ти и 4ти крак и мериш напрежението на 2-ри да се изменя плавно, когато местиш клапата. Гледай цифрите над крачетата, че се броят от дясно на ляво.
1- датчик за температура
2- среден извод на потенциометъра.
3- +V
4-обща маса
А защо реши да го сменяш? По-добре го премери, самоче не на ом а с напрежение. Подаваш 5V между 3-ти и 4ти крак и мериш напрежението на 2-ри да се изменя плавно, когато местиш клапата. Гледай цифрите над крачетата, че се броят от дясно на ляво.
1- датчик за температура
2- среден извод на потенциометъра.
3- +V
4-обща маса
Boro написа:Мойта я купих с 0 280 202 106.......
Благодаря за инфо-то колега,мисля че е полезно,ще премеря

Мисля да го пробвам,
защото има едно прекъсване на двг когато загрее
и вече е дразнещо,
но от съвети на мастери и не до там коректни такива,
съм прегледал почти всички компоненти от запалителната уредба,
добре че има и добри хора,
които си свалят чарколяци от колите за проба.
Пък дебитомера ще ми излезе една почерпка та като целта става,
от Опел Рекорд е,
и ми е чудно как може да стане като Опелчето е 1986г.,
но явно до 1992г. не са се променили нещата.
ПС.От къде да взема 5V...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта