Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Plebeian
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот Plebeian » Вто 05 апр 2011 17:04


Здравейте братленца,

търсих точно такава тема, но не намерих.

Имам голф 3, '96, 1.8 моноинжекция, с два еърбега.

Наскоро обаче, добри хора - христиени ми сцепиха колата, разбиха я, откраднаха каквото може, а освен това, ми разцепиха и таблото с една брадва, 'щото решили, че еърбега е жабка, та се пробвали да го отворят - ей това е снимка на еърбега преди да му се случи случката

Преди месец си купих цяло арматурно табло за голф 3, обаче не с отвор за еърбег, а за жабка.

Та, въпросът ми е, тъй като съм решил да го сменям утре, можете ли да ми дадете полезни съвети за това как да извърша интервенцията, щото усещам, че ще има трудност.

Другият филм е, че таблото е с отвор за жабка, обаче такава нямам, а и нещо не мога да намеря. Мога ли да сложа жабката след като съм монтирал таблото или трябва пак да го разкачам и тогава да я слагам?

Благодаря много предварително! Разчитам много на вас! :-)

Последна промяна от Plebeian на Вто 05 апр 2011 17:46, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот radotom » Вто 05 апр 2011 17:37


Единствения зор, който мисля, че може да има е нагласянето на въздуховодите за парното :?
Е, и всичките жици, че стават на топка, ама там въпроса е да запомниш кой куплунг къде горе-долу отива, че да не търсиш дълго ;)
Иначе са по 2 болта отстрани - нищо работа ;)
Жабката винаги може да я сложиш и след това... ама как ще се справиш с беговете?! :roll:
Ако просто откачиш пасажерския - ще набие грешка и вероятно и шофьорския (да не става нужда, де!) няма да се отвори...

Като време не би трябвало да ти отнеме повече от 2-3 часа с кафенцето и цигарките ;)


Потребителски аватар
Plebeian
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот Plebeian » Вто 05 апр 2011 17:55


@radatom, благодаря брат.

Впрочем, и сега ми дава грешка на еърбега и лампата свети много сериозно, ама това вероятно се дължи на факта, че е имало брадва интегрирана в него. Мисля като наглася всичките филми, надявам се да е скоро, да отида на една диагностика и да видим какво ще кажат по въпроса.

А друг въпрос - има ли болт някъде между чистачките,отвън, защото чух, че на голф 2 има такъв или са само тия двата, за които казваш?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот radotom » Вто 05 апр 2011 18:11


На Пассат (по спомени) няма.
Като си оправях клапите за парното развих от единия край, развих тези при барчето и открехнах таблото настрани. Но това е по спомени от преди 4-5 години!
За Голф не зная, но вероятно е същото.


Потребителски аватар
vr0558at
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 18:21
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AJM
Местоположение: Враца

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот vr0558at » Вто 05 апр 2011 20:50


Колега има два болта отпред единия при чистачките а другия при филтъра за купето


Потребителски аватар
Plebeian
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот Plebeian » Сря 06 апр 2011 14:21


@vr0558at, мерси майна, трябва да ги видя точно къде са. Неска валя дъжд, та го отложих за по-сух ден.

Да те питам - другите болтове, два по два от страните откъм вратата ли са?


Потребителски аватар
M-I-T-A-K-A
Мнения: 283
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот M-I-T-A-K-A » Сря 06 апр 2011 16:37


Колега виж тука viewtopic.php?f=11&t=152266
,темата е за смяна на радиаторчето на парното но за целта пак се сваля таблото така че ....!
Съвета ми е ако имаш някви съмнения в него (радиаторчето на парното) си го смени и него,и си възстанови клапите за въздуха,да нети се налага после пак сваляне качване ..... !
Иначе лоша работа :banghead: тва насред Пловдив ли ти се случи?


Потребителски аватар
vr0558at
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 18 юли 2010 18:21
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AJM
Местоположение: Враца

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот vr0558at » Чет 07 апр 2011 12:27


Да те питам - другите болтове, два по два от страните откъм вратата ли са?[/quote]

:да:


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот vucata » Нед 26 май 2013 20:49


В крайна сметка няма ли някой ентосиаст който да прикачи 10-20 снимки кое от къде минава и колко време отнема цялата процедура....навярно ако колата е склиматик/климатроник филма ще е голям, букси, преправяне....заслужава ли си :eek


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот znainainai » Нед 26 май 2013 21:25


Лично на мен ми е много по-лесно да работя кола със климатроник от кола със климатик.Откачаш буксите и таблото пада за отрицателно време. Докато със жилата е по-кофти че се трошат пластмаси.Таблата са ЕДНАКВИ вместо жабка има бег местата за закрепване са еднакви. Разликата е че под бега има конструкция която го държи. НЯМА разлика във въздуховодите.Единствено таблото със климатроник има разлика от другите че има отвор в средата на въздуховода за обдухване на челното стъкло заради фото сензора. Нали не смятате че има 10 вида арматурни табла.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот vucata » Нед 26 май 2013 21:29


Ясно, но примерно в моя случай аз съм с климатроник Диавия, а примерно ако се слага от 4ка табло, ще трябва и оригиналния модул на климатроника...от там идва филма с кабеляците и ще е мазаляк според мен.... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот znainainai » Нед 26 май 2013 21:34


vucata написа:Ясно, но примерно в моя случай аз съм с климатроник Диавия, а примерно ако се слага от 4ка табло, ще трябва и оригиналния модул на климатроника...от там идва филма с кабеляците и ще е мазаляк според мен.... :Mr Green Fun


Ъпгрейда не е лесен вземаш всичко необходимо и минаваш на оригинален. Трябва да разплиташ кабели един по един понеже на МК4 всичко е във един сноп.По-добрият избор е даунгрейд към климатик. Слагаш си врътки и копчета от 4-ка правиш си инсталация и си готов.


Потребителски аватар
yordannnnnn
Мнения: 616
Регистриран на: Пет 25 май 2012 21:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 93
Местоположение: СтараЗагора

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот yordannnnnn » Нед 26 май 2013 21:46


колеги...за какво е синьото жило от парното на голф 3...извинявам се че пиша в темата на колегата


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот znainainai » Нед 26 май 2013 22:44


Топло студено е синьото жило. Затова е различно на цвят понеже е така да се каже със приоритет над другите.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна на арматурно табло на голф 3 - блян или реалност

Мнениеот zfa159 » Пон 27 май 2013 19:20


При Голф 3 е много готино измислено това с жилата. Въобще не е нужно да разкачаш жилата от модула с врътките,за да свалиш таблото.Отвиваш 4-те крепежа на модула с врътките от таблото и той си остава висящ зад таблото.От там нататък вадиш таблото и врътките си седят (даже на модула за вентилацията (кутията за парното) си има стойки, на които да сложиш модула с врътките, за да не ти се мотае из другите неща). Налага се да се откачат врътките само и единствено ако ще ровиш нещо по клапите и то пак не е задължително,защото можеш да разкачиш и регулираш жилата и от страната на клапите...реално няма въобще за какво да откачаш модула с врътките от жилата и да чупиш пластмасите. Иначе по другия въпрос - до колкото си спомням таблото, можеш да развиеш бега и да го разкараш без да сваляш таблото, като на неговото място после да забиеш жабка. Съответно ти отпада нуждата въобще да сваляш таблото (освен ако не е потрошено от брадвата де). Общо взето си намираш една здрава жабка, със здрава дръжка (което е доста сложно,както се оказа) и си я слагаш на мястото. Електрически лъжеш централата за беговете, по повод десния бег, с един резистор (съпротивление) около 3 ома мисля, че беше и си изчистваш грешките за беговете (няма да стане без VAG-Com) и си готов.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, ZEDYCUS и 61 госта