Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот golfmk1 » Пет 31 май 2013 9:16


Колата е IBIZA SIGNO 1.9TDI ASV МОТОР 2000 година.Явно този който е писал талона в КАТ му трябват по големи очила :mhihi




Потребителски аватар
petiaivanova12
Мнения: 162
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
Двигател: BKD 2008
Местоположение: sofia

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот petiaivanova12 » Пет 31 май 2013 10:23


Че му трябват очила трябват му!А че обявата в тунинг.бг пише видно разпъсквачи че номера не е 520 накрая.Кой крив кой прав да преценяват и другите колеги.


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот toshara » Пет 31 май 2013 10:43


Ако това са снимките,няма повече какво да говорим...
Изображение
Изображение


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот golfmk1 » Пет 31 май 2013 11:23


И сега кой се оказва некоректен :rolleyes Ако това са снимките на момчето и ти е дал това от тях излиза, че автора на темата е некоректния :eek


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот lubo007 » Пет 31 май 2013 11:30


http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8WjkPIKmt30J:www.tuning.bg/forums/index.php%3F/topic/81984-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/page__fromsearch__1+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
НЕВИЖДАМ ДА ПИШЕ ЧЕ РАЗПРЪСКВАЧИТЕ СА 520!!! ПИШЕ 357 НОМЕР - ПРАВ ЛИ СЪМ ИЛИ ОЧИТЕ МЕ ЛЪЖАТ? Ето и копирано от темата във туннинг форума: ...
4бр. разпръсквачи свалени от 1.9 тди 110кс на 0.205um, подходящи за засилване на 1.9 тди 90кс.
Номер: DSLA150P357 GERMANY
Цена: 88.00лв. комплекта

Сега къде е грешката?
Пак казвам, според мен са метнали Павел още в сервиза. Нямам друго обяснение след като толкова колеги го потвърждават че е коректен.
П.С. относно разпръсквачите които получих - няма начин да са работели безупречно, защото единият пръска само от 2 от дупчиците!!!


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот freestyler911 » Пет 31 май 2013 11:48


...то за това се минава стенд ама ... сам си си казал че не искаш да минаваш на стенд. :screwy

Juiced написа:Това ,че са с различни номера значи само че са от различни серии - не означава ,че са различни размери.
Аз съм с 3 разпръсквача от една серия и 4-я е различен защото беше доставен отделно.


toshara написа:Ако това са снимките,няма повече какво да говорим...
- нека той да каже дали са това снимките ...

Ето още един форум който потвърждава това че дюзи DSLA150P357 са от сток. ASV :
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1307018

Мнението е отгоре надолу третото, за да не се ровите ето:

The IP is the same with NA GOLF version, 10mm head.
Injectors depend on motor type, EURO2 (pollution level) 110HP engine have DSLA150P520 nozzles, .205mm hole size and 190/310BAR opening pressures.
European EURO3 engine, 110HP ASV code, have DSLA150P357 nozzle, .190mm hole size and 220/310BAR opening pressures
Your ALH engine have DSLA150P706 nozzles, .170mm hole size and 220/310BAR opening pressure.
Hope this help

Това вече би трябвало окончателно да изчерпи въпроса. Освен това дори автора си посочи номера на дюзите от обявата, които са си действително от съответната кола със съответния номер.

Тук за да бъда обективен трябва да отбележа няколко неща:
1. Дюзата от 110 к.с. ЕВРО2 мотор е на .205 мм отвор и налягане на помпата - 190/310 бара и номер DSLA150P520
2. Дюзата на ASV който е ЕВРО3 е .190мм (по малка) но за сметка на налягането на помпата (за да извади 110 к.с.) 220/310 бара и номер DSLA150P357 , каквато Павел е свалил от колата си и я е продал.

Според горното и един елементарен копи пейст в нета ти става ясно кое какво е и не е длъжен продавача да "цивилизова" купувача. Човека е написал какво и от каква кола е свалил, и го продава. Сам гледаш сам четеш и преценяш какво ти е нужно! Ако ти е нужна дюза .205 ми не е тва твоята дюза и не ти е виновен Павел. Къде спа? :screwy

И тва че ти сам си виновен не ти дава право да наричаш някой ИЗМАМНИК и НЕКОРЕКТЕН!!!! Като си купиш чорапи и са ти малки, не ти е виновен продавача!

Капиш?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот lubo007 » Пет 31 май 2013 13:19


обърках и пуснах второ мнение след моето

Последна промяна от lubo007 на Пет 31 май 2013 16:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот lubo007 » Пет 31 май 2013 13:43


Та той самият ми каза че разпръсквачите 0.205nm после започна да твърди че серийният номер завършва на ...520 който номер са точно тези 0.205nm. Не твърдя че тези разпръсквачи не са от неговата кола .просто казвам че не са този номер който ми трябва на мен


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот freestyler911 » Пет 31 май 2013 13:58


Мажеш вече .... и то много ...

По горния ми пост няма нито 1 нещо което е от типа "той ми каза" а е само написана информация в обявата и едно обяснение коя дюза каква и от какъв мотор е!

Пише конкретен номер! И този номер не е от 90 к.с. , за другото се сърди на себе си... :no

Погледни си собствения коментар малко по-нагоре!...

п.с. Не пиши коментар след собствен коментар, забранено е! Има бутон редактирай!


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov

Мнениеот lubo007 » Пет 31 май 2013 16:35


pavel_boychov
Заглавие: Re: Различни части за 1.9 ТДИ 110ксПапка: Входящи
Пич, ето това са разпръсквачите;
205 injectors: DSLA 150P 520 (sprint 520 or PP520), found on the 110 hp Euro AFN/ASV engine, actual measured size is .205mm.
Колата ми е АСВ, с данък 150лв, а не 26лв.
Аз ли знам от каква кола са или ти?
Много мразя дървени философи - не визирам теб, а този който те подвежда.
Да ти снимам талона на колата и да ти го пратя, ако ще те успокои.


това е ми изпрати той на лични. До последно се твърди че разпръсквачите са 0,205nm. би следвало да са DSLA 150P 520, НО в мнението което писах по нагоре и колега който прати линк http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8WjkPIKmt30J:www.tuning.bg/forums/index.php%3F/topic/81984-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/page__fromsearch__1+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
пише че се продават разпръсквачи с различен номер от DSLA 150P 520,
Т.Е. ДАДЕНИТЕ РАЗПРИСКВАЧИ НЕ СА 0,205 -ЦА А СА 0,184 ЗА НЕГОВИЯТ ДВИГАТЕЛ КОЙТО КАКТО ПИСАХТЕ Е С ЕВРО 3 и с по голямо налягане достига 110 коня!!!
С казаното от мен до тук и от колегите считам че и Аз и Павел сме прави. тоест:1. Павел е свалил тези разпръсквачи от неговата кола, но не е знаел че е ЕВРО 3 и че са 0,184 и за това е станало недоразумението
2. Аз говоря с него и си търся 0,205 размер за да си засиля моета кошница, а не да дигам налягане на помпата и да съм с 0,184 -
ИМА ЛИ ЛОГИКА КАЖЕТЕ ! Всички грешим, защо да не се признае незнам. Човешко е, просто техниката напредва и с случая са сложили малки разпръсквачи но с повече налягане. Аз търся големи и т.н.


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov

Мнениеот Apokaliptiko » Пет 31 май 2013 16:49


Май някой от Вас прави някакви схеми, и си мисли, че другия е на салама вървата, ама незнам.......То не бяха талони, кореспонденции и какво ли не. Не се лъжете бе хора..........Бъдете хора и чак след това колеги.


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov

Мнениеот pepi_iliev » Пет 31 май 2013 18:14


Прочитайки темата, и вниквайки в повечето коментари си изказвам ЛИЧНОТО МНЕНИЕ:
Според мен, Павел е редно да върне парите на колегата, защото му е дал разпръсквачи от 110к.с., Евро 3, 0,190мм, а колегата е търсел от 110 к.с. Евро 2, 0,205мм. Получило се е голямо недоразумение и според мен не може да се каже, че има някой виновен. :smile


Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov

Мнениеот Juiced » Пет 31 май 2013 20:25


pepi_iliev написа:Прочитайки темата, и вниквайки в повечето коментари си изказвам ЛИЧНОТО МНЕНИЕ:
Според мен, Павел е редно да върне парите на колегата, защото му е дал разпръсквачи от 110к.с., Евро 3, 0,190мм, а колегата е търсел от 110 к.с. Евро 2, 0,205мм. Получило се е голямо недоразумение и според мен не може да се каже, че има някой виновен. :smile

Това са пълни глупости, човека си е търсил дюзи от АСВ и такива е взел, в интерес на истината и аз до днес не знаех ,че има разлика в дюзите на АХФ и АСВ освен в пилотното налягане, и все още мисля че това е единствената разлика - няма логика след ремап резултатите да са пак същите(или близки предвид различната амортизация) при положение че едните дюзи са с по-малки отвори от другите. ДРуго нещо е че на АЛХ мотора също е с дюзи които имат пилотно налягане 220-бара но са 0.184уМ това значи ли че алх вместо 90 коня е 105 да речем ,защото както знаете разликата между него и АСВ са само разпръсквачите дори налягането му е различно.
До колегата lubo007 слагай разпръсквачите(ако вече не си ги сложил де) и се радвай на 110-та си и спри да се занимаваш с глупости 2 пъти писах ,че и аз съм с разпръсквачи от различна серия .... и какво от това да ги върна на щото не са с еднакви буквички и цифрички всичките и едната сега ми стои по-грозничка от другите... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov

Мнениеот lubo007 » Пет 31 май 2013 21:04


pepi_iliev написа:Прочитайки темата, и вниквайки в повечето коментари си изказвам ЛИЧНОТО МНЕНИЕ:
Според мен, Павел е редно да върне парите на колегата, защото му е дал разпръсквачи от 110к.с., Евро 3, 0,190мм, а колегата е търсел от 110 к.с. Евро 2, 0,205мм. Получило се е голямо недоразумение и според мен не може да се каже, че има някой виновен. :smile


:th_up


относно поста на Juiced - за какво ми е да ги слагам, след като моите са такива!
ЗА ПОСЛЕДНО - несъм ги сложил и сега да пробутвам моите. Който невярвя да дойде да провери на място


Потребителски аватар
pepi_iliev
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
Двигател: AGR
Местоположение: София

Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov

Мнениеот pepi_iliev » Пет 31 май 2013 22:44


Колега lubo007, нали твоите са на 0,184, а на Павел са на 0,190? Защо твърдиш, че са еднакви? Това, което аз разбирам е, че търсиш 0,205, а на Павел са 0,190. Твоите са 0,184. Поправи ме, ако греша.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта