



Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
Колата е IBIZA SIGNO 1.9TDI ASV МОТОР 2000 година.Явно този който е писал талона в КАТ му трябват по големи очила 

- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
Че му трябват очила трябват му!А че обявата в тунинг.бг пише видно разпъсквачи че номера не е 520 накрая.Кой крив кой прав да преценяват и другите колеги.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
Ако това са снимките,няма повече какво да говорим...


-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
И сега кой се оказва некоректен
Ако това са снимките на момчето и ти е дал това от тях излиза, че автора на темата е некоректния 


- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8WjkPIKmt30J:www.tuning.bg/forums/index.php%3F/topic/81984-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/page__fromsearch__1+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
НЕВИЖДАМ ДА ПИШЕ ЧЕ РАЗПРЪСКВАЧИТЕ СА 520!!! ПИШЕ 357 НОМЕР - ПРАВ ЛИ СЪМ ИЛИ ОЧИТЕ МЕ ЛЪЖАТ? Ето и копирано от темата във туннинг форума: ...
4бр. разпръсквачи свалени от 1.9 тди 110кс на 0.205um, подходящи за засилване на 1.9 тди 90кс.
Номер: DSLA150P357 GERMANY
Цена: 88.00лв. комплекта
Сега къде е грешката?
Пак казвам, според мен са метнали Павел още в сервиза. Нямам друго обяснение след като толкова колеги го потвърждават че е коректен.
П.С. относно разпръсквачите които получих - няма начин да са работели безупречно, защото единият пръска само от 2 от дупчиците!!!
НЕВИЖДАМ ДА ПИШЕ ЧЕ РАЗПРЪСКВАЧИТЕ СА 520!!! ПИШЕ 357 НОМЕР - ПРАВ ЛИ СЪМ ИЛИ ОЧИТЕ МЕ ЛЪЖАТ? Ето и копирано от темата във туннинг форума: ...
4бр. разпръсквачи свалени от 1.9 тди 110кс на 0.205um, подходящи за засилване на 1.9 тди 90кс.
Номер: DSLA150P357 GERMANY
Цена: 88.00лв. комплекта
Сега къде е грешката?
Пак казвам, според мен са метнали Павел още в сервиза. Нямам друго обяснение след като толкова колеги го потвърждават че е коректен.
П.С. относно разпръсквачите които получих - няма начин да са работели безупречно, защото единият пръска само от 2 от дупчиците!!!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
...то за това се минава стенд ама ... сам си си казал че не искаш да минаваш на стенд. 
Ето още един форум който потвърждава това че дюзи DSLA150P357 са от сток. ASV :
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1307018
Мнението е отгоре надолу третото, за да не се ровите ето:
The IP is the same with NA GOLF version, 10mm head.
Injectors depend on motor type, EURO2 (pollution level) 110HP engine have DSLA150P520 nozzles, .205mm hole size and 190/310BAR opening pressures.
European EURO3 engine, 110HP ASV code, have DSLA150P357 nozzle, .190mm hole size and 220/310BAR opening pressures
Your ALH engine have DSLA150P706 nozzles, .170mm hole size and 220/310BAR opening pressure.
Hope this help
Това вече би трябвало окончателно да изчерпи въпроса. Освен това дори автора си посочи номера на дюзите от обявата, които са си действително от съответната кола със съответния номер.
Тук за да бъда обективен трябва да отбележа няколко неща:
1. Дюзата от 110 к.с. ЕВРО2 мотор е на .205 мм отвор и налягане на помпата - 190/310 бара и номер DSLA150P520
2. Дюзата на ASV който е ЕВРО3 е .190мм (по малка) но за сметка на налягането на помпата (за да извади 110 к.с.) 220/310 бара и номер DSLA150P357 , каквато Павел е свалил от колата си и я е продал.
Според горното и един елементарен копи пейст в нета ти става ясно кое какво е и не е длъжен продавача да "цивилизова" купувача. Човека е написал какво и от каква кола е свалил, и го продава. Сам гледаш сам четеш и преценяш какво ти е нужно! Ако ти е нужна дюза .205 ми не е тва твоята дюза и не ти е виновен Павел. Къде спа?
И тва че ти сам си виновен не ти дава право да наричаш някой ИЗМАМНИК и НЕКОРЕКТЕН!!!! Като си купиш чорапи и са ти малки, не ти е виновен продавача!
Капиш?

Juiced написа:Това ,че са с различни номера значи само че са от различни серии - не означава ,че са различни размери.
Аз съм с 3 разпръсквача от една серия и 4-я е различен защото беше доставен отделно.
- нека той да каже дали са това снимките ...toshara написа:Ако това са снимките,няма повече какво да говорим...
Ето още един форум който потвърждава това че дюзи DSLA150P357 са от сток. ASV :
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1307018
Мнението е отгоре надолу третото, за да не се ровите ето:
The IP is the same with NA GOLF version, 10mm head.
Injectors depend on motor type, EURO2 (pollution level) 110HP engine have DSLA150P520 nozzles, .205mm hole size and 190/310BAR opening pressures.
European EURO3 engine, 110HP ASV code, have DSLA150P357 nozzle, .190mm hole size and 220/310BAR opening pressures
Your ALH engine have DSLA150P706 nozzles, .170mm hole size and 220/310BAR opening pressure.
Hope this help
Това вече би трябвало окончателно да изчерпи въпроса. Освен това дори автора си посочи номера на дюзите от обявата, които са си действително от съответната кола със съответния номер.
Тук за да бъда обективен трябва да отбележа няколко неща:
1. Дюзата от 110 к.с. ЕВРО2 мотор е на .205 мм отвор и налягане на помпата - 190/310 бара и номер DSLA150P520
2. Дюзата на ASV който е ЕВРО3 е .190мм (по малка) но за сметка на налягането на помпата (за да извади 110 к.с.) 220/310 бара и номер DSLA150P357 , каквато Павел е свалил от колата си и я е продал.
Според горното и един елементарен копи пейст в нета ти става ясно кое какво е и не е длъжен продавача да "цивилизова" купувача. Човека е написал какво и от каква кола е свалил, и го продава. Сам гледаш сам четеш и преценяш какво ти е нужно! Ако ти е нужна дюза .205 ми не е тва твоята дюза и не ти е виновен Павел. Къде спа?

И тва че ти сам си виновен не ти дава право да наричаш някой ИЗМАМНИК и НЕКОРЕКТЕН!!!! Като си купиш чорапи и са ти малки, не ти е виновен продавача!
Капиш?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
обърках и пуснах второ мнение след моето
Последна промяна от lubo007 на Пет 31 май 2013 16:36, променено общо 1 път.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
Та той самият ми каза че разпръсквачите 0.205nm после започна да твърди че серийният номер завършва на ...520 който номер са точно тези 0.205nm. Не твърдя че тези разпръсквачи не са от неговата кола .просто казвам че не са този номер който ми трябва на мен
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
Мажеш вече .... и то много ...
По горния ми пост няма нито 1 нещо което е от типа "той ми каза" а е само написана информация в обявата и едно обяснение коя дюза каква и от какъв мотор е!
Пише конкретен номер! И този номер не е от 90 к.с. , за другото се сърди на себе си...
Погледни си собствения коментар малко по-нагоре!...
п.с. Не пиши коментар след собствен коментар, забранено е! Има бутон редактирай!
По горния ми пост няма нито 1 нещо което е от типа "той ми каза" а е само написана информация в обявата и едно обяснение коя дюза каква и от какъв мотор е!
Пише конкретен номер! И този номер не е от 90 к.с. , за другото се сърди на себе си...

Погледни си собствения коментар малко по-нагоре!...
п.с. Не пиши коментар след собствен коментар, забранено е! Има бутон редактирай!
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: поредният НЕКОРЕКТЕН "колега" pavel_boychov
pavel_boychov
Заглавие: Re: Различни части за 1.9 ТДИ 110ксПапка: Входящи
Пич, ето това са разпръсквачите;
205 injectors: DSLA 150P 520 (sprint 520 or PP520), found on the 110 hp Euro AFN/ASV engine, actual measured size is .205mm.
Колата ми е АСВ, с данък 150лв, а не 26лв.
Аз ли знам от каква кола са или ти?
Много мразя дървени философи - не визирам теб, а този който те подвежда.
Да ти снимам талона на колата и да ти го пратя, ако ще те успокои.
това е ми изпрати той на лични. До последно се твърди че разпръсквачите са 0,205nm. би следвало да са DSLA 150P 520, НО в мнението което писах по нагоре и колега който прати линк http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8WjkPIKmt30J:www.tuning.bg/forums/index.php%3F/topic/81984-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/page__fromsearch__1+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
пише че се продават разпръсквачи с различен номер от DSLA 150P 520,
Т.Е. ДАДЕНИТЕ РАЗПРИСКВАЧИ НЕ СА 0,205 -ЦА А СА 0,184 ЗА НЕГОВИЯТ ДВИГАТЕЛ КОЙТО КАКТО ПИСАХТЕ Е С ЕВРО 3 и с по голямо налягане достига 110 коня!!!
С казаното от мен до тук и от колегите считам че и Аз и Павел сме прави. тоест:1. Павел е свалил тези разпръсквачи от неговата кола, но не е знаел че е ЕВРО 3 и че са 0,184 и за това е станало недоразумението
2. Аз говоря с него и си търся 0,205 размер за да си засиля моета кошница, а не да дигам налягане на помпата и да съм с 0,184 -
ИМА ЛИ ЛОГИКА КАЖЕТЕ ! Всички грешим, защо да не се признае незнам. Човешко е, просто техниката напредва и с случая са сложили малки разпръсквачи но с повече налягане. Аз търся големи и т.н.
Заглавие: Re: Различни части за 1.9 ТДИ 110ксПапка: Входящи
Пич, ето това са разпръсквачите;
205 injectors: DSLA 150P 520 (sprint 520 or PP520), found on the 110 hp Euro AFN/ASV engine, actual measured size is .205mm.
Колата ми е АСВ, с данък 150лв, а не 26лв.
Аз ли знам от каква кола са или ти?
Много мразя дървени философи - не визирам теб, а този който те подвежда.
Да ти снимам талона на колата и да ти го пратя, ако ще те успокои.
това е ми изпрати той на лични. До последно се твърди че разпръсквачите са 0,205nm. би следвало да са DSLA 150P 520, НО в мнението което писах по нагоре и колега който прати линк http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:8WjkPIKmt30J:www.tuning.bg/forums/index.php%3F/topic/81984-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D1%83%D0%B6%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8/page__fromsearch__1+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
пише че се продават разпръсквачи с различен номер от DSLA 150P 520,
Т.Е. ДАДЕНИТЕ РАЗПРИСКВАЧИ НЕ СА 0,205 -ЦА А СА 0,184 ЗА НЕГОВИЯТ ДВИГАТЕЛ КОЙТО КАКТО ПИСАХТЕ Е С ЕВРО 3 и с по голямо налягане достига 110 коня!!!
С казаното от мен до тук и от колегите считам че и Аз и Павел сме прави. тоест:1. Павел е свалил тези разпръсквачи от неговата кола, но не е знаел че е ЕВРО 3 и че са 0,184 и за това е станало недоразумението
2. Аз говоря с него и си търся 0,205 размер за да си засиля моета кошница, а не да дигам налягане на помпата и да съм с 0,184 -
ИМА ЛИ ЛОГИКА КАЖЕТЕ ! Всички грешим, защо да не се признае незнам. Човешко е, просто техниката напредва и с случая са сложили малки разпръсквачи но с повече налягане. Аз търся големи и т.н.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov
Май някой от Вас прави някакви схеми, и си мисли, че другия е на салама вървата, ама незнам.......То не бяха талони, кореспонденции и какво ли не. Не се лъжете бе хора..........Бъдете хора и чак след това колеги.
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov
Прочитайки темата, и вниквайки в повечето коментари си изказвам ЛИЧНОТО МНЕНИЕ:
Според мен, Павел е редно да върне парите на колегата, защото му е дал разпръсквачи от 110к.с., Евро 3, 0,190мм, а колегата е търсел от 110 к.с. Евро 2, 0,205мм. Получило се е голямо недоразумение и според мен не може да се каже, че има някой виновен.
Според мен, Павел е редно да върне парите на колегата, защото му е дал разпръсквачи от 110к.с., Евро 3, 0,190мм, а колегата е търсел от 110 к.с. Евро 2, 0,205мм. Получило се е голямо недоразумение и според мен не може да се каже, че има някой виновен.

- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov
pepi_iliev написа:Прочитайки темата, и вниквайки в повечето коментари си изказвам ЛИЧНОТО МНЕНИЕ:
Според мен, Павел е редно да върне парите на колегата, защото му е дал разпръсквачи от 110к.с., Евро 3, 0,190мм, а колегата е търсел от 110 к.с. Евро 2, 0,205мм. Получило се е голямо недоразумение и според мен не може да се каже, че има някой виновен.
Това са пълни глупости, човека си е търсил дюзи от АСВ и такива е взел, в интерес на истината и аз до днес не знаех ,че има разлика в дюзите на АХФ и АСВ освен в пилотното налягане, и все още мисля че това е единствената разлика - няма логика след ремап резултатите да са пак същите(или близки предвид различната амортизация) при положение че едните дюзи са с по-малки отвори от другите. ДРуго нещо е че на АЛХ мотора също е с дюзи които имат пилотно налягане 220-бара но са 0.184уМ това значи ли че алх вместо 90 коня е 105 да речем ,защото както знаете разликата между него и АСВ са само разпръсквачите дори налягането му е различно.
До колегата lubo007 слагай разпръсквачите(ако вече не си ги сложил де) и се радвай на 110-та си и спри да се занимаваш с глупости 2 пъти писах ,че и аз съм с разпръсквачи от различна серия .... и какво от това да ги върна на щото не са с еднакви буквички и цифрички всичките и едната сега ми стои по-грозничка от другите...

- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov
pepi_iliev написа:Прочитайки темата, и вниквайки в повечето коментари си изказвам ЛИЧНОТО МНЕНИЕ:
Според мен, Павел е редно да върне парите на колегата, защото му е дал разпръсквачи от 110к.с., Евро 3, 0,190мм, а колегата е търсел от 110 к.с. Евро 2, 0,205мм. Получило се е голямо недоразумение и според мен не може да се каже, че има някой виновен.

относно поста на Juiced - за какво ми е да ги слагам, след като моите са такива!
ЗА ПОСЛЕДНО - несъм ги сложил и сега да пробутвам моите. Който невярвя да дойде да провери на място
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Неуточнени отношения с колегата pavel_boychov
Колега lubo007, нали твоите са на 0,184, а на Павел са на 0,190? Защо твърдиш, че са еднакви? Това, което аз разбирам е, че търсиш 0,205, а на Павел са 0,190. Твоите са 0,184. Поправи ме, ако греша.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта