НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот DrugiaBliznak » Сря 24 апр 2013 14:07


Новият Volkswagen Tiguan приема формата на купе

Кросовърът ще се появи през 2015 г. и ще се конкурира с Range Rover Evoque

Новото поколение на Volkswagen Tiguan трябва да бъде готово през 2015 г., като ще претърпи доста промени както във външния вид, така и в интериора. Основната е, че кросовърът ще придобие формата на купе, но все пак ще разполага с 5 врати, съобщава изданието Аutomobile.

Машината ще бъде базирана на концептуалния Crossblue Coupe (на снимките), който ще бъде представен пред публика на започващото тези дни в Шанхай международно изложение.

Прототипът е снабден с V6 турбо двигател и два електромотора, чиято обща мощност ще е 415 к.с. Благодарение на това кросовърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди и изразходва средно по 3.0 л/100 км., сочи информацията.

Като габарити се очаква новият Tiguan да се приближи до сегашното поколение на „баткото” Touareg. Автомобилът ще се предлага с редица технически иновации и ще конкурира бестселъра на пазара Range Rover Evoque.

Между другото, германският производител вече показа хибридна версия на кросовъра Crossblue, която се очаква да присъства и при бъдещия Tiguan. Технологията разчита на комбинация от 2.0 литров дизелов мотор с мощност 190 к.с. и на два електромотора. Първият предава 54 к.с. на предната ос, а вторият – 114 к.с. на задната.

Показаният на изложението в Детройт прототип разполага със система за задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия с двойно сцепление. От 0 до 100 км/ч хибридът ускорява за 7.5 секунди, а максималната му скорост е 205 км/ч.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот DrugiaBliznak » Сря 24 апр 2013 14:09


Volkswagen представи Gran Lavida


Комби версията заема елементи от Audi A3 Sportback
По време на автомобилното изложение в Шанхай германската компания Volkswagen представи комби версия своя модел Lavida, носеща добавката Gran. Volkswagen Gran Lavida, също като показаната в Пекин Lavida, е предназначен изключително за клиентите на марката в Китай.

Моделът Gran Lavida е базиран на Volkswagen Jetta, предната му част е вдъхновена от Passat, а задната, която доминира със скосено стъкло - от Audi A3 Sportback.

За новия модел са предвидени същите двигатели, които се поставят на позната Lavida. Това са три бензинови двигателя с четири цилиндъра и обем 1.4, 1.6 и 2.0 литра. Последните два са атмосферни, а 1.4-литровия е от семейство TSI.

Към момента няма разпространена информация за динамичните и технически характеристики на Gran Lavida. Ясно е обаче, че автомобилът ще се произвежда и продава в Китай от Shanghai Volkswagen Automotive, в която немската компания притежава 50%-ов дял.а

Припомняме, Lavida се появи за първи път в Китай през 2008 година. Първото поколение на колата бе и първият модел на Volkswagen, предназначен специално за Китай. Той се конструира на платформата PQ34 и е с около 10 см по-къс от тогавашното поколение на Jetta. Возилото се отличава с умерен екстериор и сравнително луксозен интериор и има славата на "Малък Phaeton".

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот DrugiaBliznak » Сря 24 апр 2013 14:17


Volkswagen подготвя и UP! седан


Моделът ще бъде с 1.5 литров бензинов мотор
Volkswagen разработва нов компактен седан за развиващите се страни, в чиято основа ще стои популярния хечбек up!. Популярния "автомобилен манипулатор" Theophilus Chin публикува свое изображение на модела, като уточни, че той трябва да излезе на пазара през 2015 г.

Новият седан ще разчита на 1.5 литров бензинов мотор и механична скоростна кутия. Освен развиващите се страни, като бъдещ негов пазар се сочат още Бразилия, Русия, Индия и Китай, където подобни автомобили се радват на сериозен интерес. Обикновено компаниите преобразяват свой хечбек в седан, като преди време подобен ход предприе Volkswagen с модела си Polo.

Сериозен конкурент на пазара в Индия за седана up! ще бъде новото Maruti Suzuki Swift Dzire. А в Китай машината ще трябва са се бори със седана Chery Q6.

Изображение


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот DrugiaBliznak » Сря 24 апр 2013 14:18


Volkswagen Taigun пристига в Европа скоро


Германците подготвят и кросовър на базата на Polo
Най-малкият модел от семейството кросовъри на Volkswagen - Taigun, ще се продава и в Европа. Това заяви в интервю за Аutoexpress Клаус Бишоф, главен дизайнер на концерна, като поясни, че пазарната премиера на модела ще се състои скоро.

Volkswagen Taigun беше показан като концепт на автомобилното изложение в Сао Пауло и се смяташе, че е предназначен изключително за пазара на Бразилия, където и ще се произвежда. Клаус Бишоф обаче обясни, че би било глупаво моделът да се предлага само в Южна Америка.

Към момента не е ясно какво точно има предвид Бишоф под "скоро", но вероятно Taigun ще бъде наличен в шоурумите на марката след не повече от година. Освен в Южна Америка и Европа, моделът ще се предлага и в Китай.

Taigun използва базата на най-малката кола на Volkswagen - моделът up!. Taigun обаче е с 81 мм по-дълъг, с 83 мм по-широк и има с 50 мм по-дълго междуосие.

Двигателите, които ще задвижват кросовъра, ще бъдат заети директно от up!. Сред тях ще присъства и двигателят от up! GT, който има три цилиндъра, обем от 1.0 литър и предлага мощност 110 к.с. и 163 Нм.

Освен Taigun, Volkswagen подготвя и малко по-голям кросовър, който ще бъде позициониран под Tiguan. Този модел ще използва платформата на Polo и трябва да се появи догодина. Иначе, следващото поколение Tiguan очакваме също догодина, а новият Touareg трябва да видим през 2015 г.

Изображение


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Пон 29 апр 2013 19:51


Volkswagen разработва десетстепенна скоростна кутия с два съединителя

Изображение

Концернът Volkswagen анонсира една нова своя разработка, представляваща уникална скоростна кутия. Трансмисията е роботизирана и се характеризира с десет предавки и два съединителя. Иновацията ще работи съвместно с мощни дизелови двигатели. Новината беше съобщена от председателя на съвета на директорите на немския автопроизводител Мартин Винтеркорн по време на тазгодишния международен симпозиум по двигателостроене.

Още от новостите, на които ще наблегне VW в сферата на алтернативните силови агрегати са хибриди, които ще могат да се зареждат и от битовата електрическа мрежа. Именно този вид хибриди, според Винтеркорн, са най-оптималния вариант за икономично превозно средство. Те ще могат да се движат, както само на ток (на разстояние до 50 километра), така и на дълги разстояния с помощта на двигател с вътрешно горене.

Първите подобни хибриди ще са от моделите Porsche Panamera и Audi A3 e-tron. В последствие подобни хибриди ще се появят и в моделните гами на VW Golf, Passat, Audi A6 и Porsche Cayenne. Немците ще наблегнат и на създаването на нови разработки, които се задвижват от природен газ, но най-голямо значение отделят на новата трансмисия. Според тях десетстепенната роботизирана трансмисия с два съединителя ще доведе до почти от 20% икономия на гориво, без това да се отразява на динамиката.

http://fakti.bg/avto/64990-volkswagen-razrabotva-desetstepenna-skorostna-kutia-s-dva-saedinitela


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Сря 01 май 2013 8:39


Изображение

Ето го серийния VW Taigun

Фотографии, изтекли от китайското патентно бюро, показват как всъщност ще изглежда серийната версия на новия компактен кросоувър на Volkswagen. Снимките на серийната версия на Taigun бяха разпространени от портала Sohu. Както се вижда от фотографиите, серийният VW Taigun практически не се отличава много от представения през есента на 2012-а в Бразилия концепт. Вижда се обаче, че серийната версия е оборудвана със светодиодни дневни светлини и огледала с интегрирани в тях пътепоказатели.

За съжаление Sohu не предоставя снимки на интериора, но според специалистите и там измененията спрямо концептуалната разработка ще са малки. Ще припомним, че концепцията VW Taigun е построен на базата на мъника Up! и дължината му е 3859 мм. Широчината и височината са съответно 1724 и 1559 мм, а междуосието е 2470 мм. Под предния капак на концепта е монтирана форсирана версия на трицилиндровия еднолитров двигател на Up!. Турбомоторът със система за директно впръскване на горивото развива 110 к.с. и 175 Нм и работи в комплект с шестстепенна механична трансмисия. Продажбите стартират в края на 2014-а или в началото на 2015 година.

Изображение Изображение

Източник: fakti.bg


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Чет 02 май 2013 11:08


Изображение

VW планира 60 нови и оптимизирани модела до 2018

Изпълнителният директор на VW Мартин Винтеркорн разкри, че до 2018 г. автомобилният гигант ще произведе 60 нови и оптимизирани модела. Целта на групата е да достигне върха в автомобилната индустрия през следващите 5 години. VW вече е готова с целите за 2013 година и въпреки силната конкуренция през първото тримесечие компанията постигна увеличение в продажбите с 5,1 % до 2,4 млн. единици. Въпреки тези резултати оперативната печалба е спаднала с почти 1 млрд. евро от преди една година. В средносрочен план VW ще се опита да се дистанцира от намаляващите продажби в Европа, чрез отваряне на 1500 дилърства в развиващите се пазари. Компанията се надява, че чрез тези мерки заедно и новата и оптимизирана продуктова линия ще изпревари лидерите опо продажби General Motors и Toyota до 2018 г.

Източник: Speed-Press


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Нед 05 май 2013 11:13


Изображение

Volkswagen създаде Scirocco Million

Volkswagen избра нетрадиционен начин да отбележи производството на едномилионното Scirocco – чрез създаването на специална версия на модела. Тъй като е резултат от конкретен повод, колата носи името Scirocco Million. Тя е налична в черно и има редица отличителни стилови характеристики. В интериора на автомобила преобладава черната кожа с контрастиращи оранжеви шевове, както и други елементи в същия ярък цвят.

Първото поколение Scirocco е представено през 1974 г. 7 години по-късно – през 1981 г. – излиза втората генерация, която остава в производство до 1992 г. Третата вижда бял свят през 2008 г. и за по-малко от пет години над 204 000 са реализирани по цял свят.

Моделът Scirocco се отличава с динамични характеристики и прекрасно пътно поведение. Миналата година бе показана нова R-линия. Стандарт в нея е RNS 315 тъчскрийн сателинта навигационна система, мултифункционален волан и т.н. В GT-изпълнението има още повече привлекателни за клиентите характеристики.


Изображение Изображение

Източник: clubs1


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Вто 07 май 2013 19:23


Изображение

Volkswagen ще прави малък роудстър

Концернът Volkswagen отново разглежда възможността да пусне в серийно производство компактен роудстър. Според шеф дизайнера на немския автомобилен производител Валтер де Силва, много от ръководните кадри на VW подкрепят подобен проект. Пред немското издание Auto Motor und Sport Валтер де Силва казва, че появата на малък роудстър в гамата на VW е още една крачка към запълване на всички пазарни ниши.

Концептуален вариант на подобен открит двуместен автомобил беше представен още през 2009 година по време на автомобилното изложение в Детройт. Прототипът получи името Bluesport (на снимките), като тогава се твърдеше, че е много близко до серийно производство. С разновидности трябваше да се сдобият Audi и Porsche. Впоследствие обаче от концерна се отказаха с решението, че появата на подобен автомобил няма да има пазарен успех.

Сега обаче, нещата са се променили и по всичко личи, че VW ще пусне сериен компактен роудстър. Какви ще са техническите му характеристики и дали те ще имат общо с концепцията Bluesport, на този етап не се разкрива. Ще припомним, че Bluesport разполага с двулитров дизелов мотор с мощ 180 коня и максимален въртящ момент 350 Нм. Последният се предава на задните колела през роботизирана шестстепенна DSG скоростна кутия.

Изображение

Източник: fakti.bg


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот dobrin » Чет 09 май 2013 23:14


Днес, 09.05.2013г., на най-голямото световно събиране на фенове на марката в град Райфниц на Wörthersee, Фолксваген показа бруталния концепт Volkswagen Design Vision GTI.

Изображение


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот nokiangage » Съб 11 май 2013 10:00


VW показва най-бързия си пикап

Изображение

Компанията Volkswagen показва на фестивала Wоrthersee интересен концептуален вариант на своя пикап Amarok. Доработеният високопроходим автомобил впечатлява с променена визия и с доста по-впечатляващи динамични характеристики.

Иновацията е снабдена със система за постоянно 4х4 предаване и с трилитров шестцилиндров турбодизелов двигател. Последният разполага с мощност 272 конски сили, а максималният въртящ момент е 600 Нм. Скоростната кутия е автоматична, осемстепенна.

Изображение

На практика това е най-бързия Amarok. Ускорението му от 0 до 100 км/ч става за 7.9 секунди, като за целта е поработено и над окачването. Като цяло клиренсът е снижен с 80 мм и е монтиран специален аеродинамичен обвес от карбон.

Широчината на наточения пикап е 2 220 мм, броните също са различни, а екстериора завършват ефектни 22-цолови джанти. Върху тях са монтирани високоскоростни гуми, които са с размер 295/35

Салонът се характеризира със спортни кресла, тапицирани с черна естествена кожа, която е стилно гарнирана с карбонови и алуминиеви елементи. Различният волан и аудиосистемата с мощност 500 вата също са част от доработката.

Изображение


http://fakti.bg/avto/66060-vw-pokazva-nai-barzia-si-pikap


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 11 май 2013 14:15


Изображение

VW показа новия 3-литров VR6 агрегат с мощност от 496 к.с.

VW показа снимки на концепцията Golf GTI Design Vision, на които се вижда, че компанията е монтирала изцяло нов агрегат. Съдейки по конфигурацията на всмукателните и изпускателните системи, по всичко личи, че това е нова версия на VR6.

Новият 6-цилиндров двигател, който е с една глава на цилиндър и с 15-градусов ъгъл между редиците, ще измести 3-литровия V6. Благодарение на система за директно впръскване на гориво и два турбо компресора, той генерира 496 к.с. и 560 Нм. Според инженерите на групата тази единица ще я видим в бъдещите модели VW CC и CrossBlue Coupe.

VW има дълга история в производството на популярните VR6 двигатели. Първите са разработени в края на 1980 година и се въвеждат през 1991 г. в Corrado и Passat, a по-късно и в Golf.

Концепцията Golf GTI Design Vision, която е снабдена с този напречно монтиран VR6 агрегат, е в състояние да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,9 сек, преди да удари максималната скорост от 290 км/ч.

Източник: Speed-Press


Потребителски аватар
Fifa
Мнения: 748
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 10:16
Автомобил: VW Passat 5.5
Двигател: 1.9 TDI AWX
Местоположение: София

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот Fifa » Съб 01 юни 2013 10:10


Изображение

Германия запазва контрола над VW

Германия ще запази непроменен така наречения „фолксвагеновски закон“, даващ право на Долна Саксония да блокира всяко решение относно съдбата на компанията VW. Искането за преразглеждането му е било отправено от Еврокомисията през ноември 2011 г., но то едва сега съдът излиза с някакво постановление. Генералният адвокат на ЕС Нилс Вал е написал заключение за отказ на искането на Еврокомисията. Съдът обаче ще излезе с окончателното си решение по това дело в близките няколко месеца.

За първи път въпросът за промяна на закона е повдигнат още през 2001 г. Първоначално документът приравнявал правата на всички акционери с дял над 20% и давал на Долна Саксония правото да блокира решения, които евентуално биха повлияли на съдбата на компанията. Предполагало се, че по този начин VW ще бъде защитен от поглъщане. През 2007 г. Европейският съд отменя оригиналния „фолксвагеновски закон“, като намира, че той само пречи на свободното движение на капитала и притока от инвестиции в страните от ЕС. Година по-късно Германия пуска нова редакция на закона, съгласно която Долна Саксония с нейните 20% от акциите на компанията продължава да има право да решава съдбата на й. Именно тази точка трябваше да бъде отменена според новата версия на документа. На нея се позовава Еврокомисията си с искането си да наложи на Германия глоба в размер на 31 000 евро за всеки ден, изминал от момента на първото постановление от 2007 г. и 282 725 за всеки просрочен ден.

Според заключението на Нилс Вал обаче това искане е несъстоятелно и Германия има право да пази ветото си върху съдбата на VW.

Източник: Speed-Press


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 01 юни 2013 15:57


Как една "костенурка" забрави нацисткото си минало и завладя Америка

През 60-те Volkswagen Beetle се превръща в символ бунта

Следвоенният период в Щатите не е особено плодотворен за германския автомобилен производител Volkswagen.
Изображение

През 1955 г. компанията от Волфсбург е отговорна за по-малко от 30 000 продадени коли в САЩ, където през същата година общо са пласирани 7.9 милиона машини. В края на десетилетието продажбите на германците нарастват до над 120 000 годишно, а след още десет години вече надминават един милион. За всичко това е виновен един автомобил със спартанска механика, чаровен външен вид, и най-вече ниска цена.

Volkswagen Beetle започва живота си като идея в главата на Адолф Хитлер, който възлага на Фердинанд Порше да направи достъпен, икономичен и практичен автомобил за германския народ. Гениалният според мнозина инженер започва работа по колата през 1934 г., създавайки изключително прост, но ефективен боксерен двигател, разположен в задната част на купето. Именно той кара Хитлер да се усмихне на паметния кадър, запечатан от фотографите по време на представянето на ранен макет на колата.

Изображение

Така или иначе, произходът на „костенурката“ й пречи да се наложи на американския пазар. Местните клиенти са недоверчиви и не приемат германския автомобил като свой.

В началото на Студената война обаче Западна Германия добива репутацията на политически съюзник на САЩ. Топлите отношения между двете страни позволяват на американски журналисти да посетят завода на Volkswagen във Волфсбург. Впечатлени от технологичния напредък на преуспяващата компания, те бързо й лепват прякора „Малката Америка“, превръщайки я в символ на следвоенната трансформация на Западна Германия. Американската преса прави и нещо много важно – уверява читателите си, че колите на Volkswagen се произвеждат според американските принципи на производство, което успешно заличава срамното нацистко минало на компанията.

Увеличавайки присъствието си на чуждите пазари, Volkswagen успешно се възползва от разцъфващата американска икономика през 50-те. По това време клиентите търсят сигурен и достъпен семеен автомобил. Volkswagen им дава точно това. Beetle предлага място за четирима и техния багаж, разходът на гориво е потресаващо нисък за американските стандарти, техниката му е изключително надеждна, а цената му по това време в САЩ е 1495 долара.

Германците напипват и чувствителната струна на протеста в душата на средностатистическия американски клиент, на когото му е писнало да плаща около 3000 долара за автомобил родно производство, разполагащ с огромен и лаком осемцилиндров двигател, ненужно висока мощност, автоматична трансмисия със склонност към повреди, климатик и разточителен дизайн.

Огромната разлика между двете разбирания за автомобилостроене играе положителна роля в съдбата на непретенциозния Beetle, който разполага с едва 36 к.с. във време, в което нормалното американско комби има 150 к.с. В края на десетилетието „бръмбарът“ се превръща в символ на потребителски бунт, а в началото на 60-те автомобилът става особено популярен и сред последователите на Хипи движението.

През това десетилетие колата претърпява многократни подобрения на механиката, но никога не загърбва оригиналния си дизайн. Рекламните й кампании са поети от известната агенция Doyle Dane Bernbach, чийто екип представя колата като забавна, вярна и любопитна – почти като човешко същество. Собственикът на Volkswagen Beetle вече има репутацията на разумен човек в материално общество, изпълнено с празни обещания. Една от най-запомнящите се реклами на Beetle по това време е празна страница в списание, а слоганът е, че Volkswagen просто няма какво ново да покаже, защото колата е прекалено добра, за да бъде променяна.

Американската истерия по Beetle се разраства толкова, че десетки външни компании започват да печелят от успеха на модела. Врати отварят фирми, занимаващи се с модифициране на „бръмбари“, които в началото на 60-те продават хиляди комплекти за трансформация на стандартния автомобил в евтина състезателна кола за уикенда или плажно бъги с огромни гуми.

Класическият модел е свален от производство в Щатите през 1980 г., когато в централната емисия новини на телевизия CBS водещите носталгично съобщават, че „част от нашия живот си отива заедно с тази кола.“


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 01 юни 2013 16:02


Кой колко продаде в Европа през април


Golf и Volkswagen остават убедителни лидери при моделите и марките
Изображение

Volkswagen остава убедителен лидер по продажби сред автомобилните производители, а Golf е начело при моделите на европейския пазар и през април, сочи проучване на организацията Jato Dynamics

Изображение

Освен, че запазва лидерската си позиция, Golf записва и сериозно увеличение на продажбите в сравнения със същия период през 2012 г. Втората позиция е за Renault Clio, а третата - за друг модел на Volkswagen - Polо.

Място в топ 5 намират още Ford Fiesta и Opel Corsa. Най-сериозно увеличение на продажбите в сравнение със същия период от преди 12 месеца записва Audi. Интересът към моделите A3/S3/RS3 е скочил с 45.4%.

При производителите Volkswagen има огромен аванс пред заемащия второ място Ford. В първата петица по продажби на Стария континент място са намерили още Renault, Opel и Audi. Най-голямо увеличение в сравнение с април 2012 г. - 11.5 %, обаче записва Mercedes-Benz, който е на 7-о място.

Според данните на Jato Dynamics, продажбите на нови автомобили в Европа са нараснали в сравнение с април 2012 г. с цели 2%. Продадени са общо 1 086 501 нови коли, като увеличение записват пазарите в Германия (+3.8%), Великобритания (+14.8%) и Испания (+16.1%).



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта