 
 Всъщност историята е малко дълга и започна с това, че преди 2 години си купих бмв е36 20ка. Карах го около година като през това време доста работи направих по него нооо не беше мойта кола и го продадох. Започна търсене нещо друго и по-точно VW. Пръст в тая работа с Golf-а има колегата donotdisturb, който всеки ден ми повтаряше, че адски много му се правела 2ка (сякаш неговия пасат не му скъсва нервите достатъчно
 ) След около месец ровене във всеки възможен сайт за продажба на коли, форуми и прочие, едно разочароващо ходене до Варна най-накрая се спрях на нещо на пръв поглед не толкова обещаващо. Голф-чето беше с доста избледнял цвят направо розов беше станал но като видях широките брони, газовата уредба, рекарото, ел. джамовете, въздухозаборника на Kamei и Digifiz-a  веднага звъннах и на следващия ден газ за София да огледаме колата. При огледа ръжда не се видя абсолютно никъде, а боята се оказа, че не е чак толкова зле и дотук с приятните изненади
 ) След около месец ровене във всеки възможен сайт за продажба на коли, форуми и прочие, едно разочароващо ходене до Варна най-накрая се спрях на нещо на пръв поглед не толкова обещаващо. Голф-чето беше с доста избледнял цвят направо розов беше станал но като видях широките брони, газовата уредба, рекарото, ел. джамовете, въздухозаборника на Kamei и Digifiz-a  веднага звъннах и на следващия ден газ за София да огледаме колата. При огледа ръжда не се видя абсолютно никъде, а боята се оказа, че не е чак толкова зле и дотук с приятните изненади   Оказа се, че не пали на бензин, оборотите никакви ги нямаше - менеше ги, гаснеше, ел. джамовете бяха мираж - само инсталацията стоеше, а вратите барабар с корите бяха от другаде. В крайна сметка проблемите се оказаха доста лесно отстраними(за това по нататък) и си стиснахме ръцете с пича. Цената беше просто смехотворно ниска при наличието на всички "екстри" и липсата на каквато и да било ръжда.
 Оказа се, че не пали на бензин, оборотите никакви ги нямаше - менеше ги, гаснеше, ел. джамовете бяха мираж - само инсталацията стоеше, а вратите барабар с корите бяха от другаде. В крайна сметка проблемите се оказаха доста лесно отстраними(за това по нататък) и си стиснахме ръцете с пича. Цената беше просто смехотворно ниска при наличието на всички "екстри" и липсата на каквато и да било ръжда.Първите стъпки по вдигането на Golf-чето на крака не бяха документирани подробно но пък за сметка на това могат да бъдат много добре описани
 Започнах с оправянето на инсталацията, защото вярвайте ми не сте виждали толкова скапана инсталация дори стигнах до там, че в движение се запали
  Започнах с оправянето на инсталацията, защото вярвайте ми не сте виждали толкова скапана инсталация дори стигнах до там, че в движение се запали   В крайна сметка изхвърлих една купчина жици като част от тях подмених, проблема с непаленето на бензин също се оказа от жица - от релето до копчето някой просто беше решил да я изкорми
 В крайна сметка изхвърлих една купчина жици като част от тях подмених, проблема с непаленето на бензин също се оказа от жица - от релето до копчето някой просто беше решил да я изкорми   . Гасненето и смяната на обороти също се оказа лесна работа - с почистване на тръбите,дросела и стъпковия мотор и смяна на въздушния филтър мотора замърка. Имах и проблеми с охладителната система и след няколко хвърляния на антифриз-а смених разширителния съд и няколко маркуча.
 . Гасненето и смяната на обороти също се оказа лесна работа - с почистване на тръбите,дросела и стъпковия мотор и смяна на въздушния филтър мотора замърка. Имах и проблеми с охладителната система и след няколко хвърляния на антифриз-а смених разширителния съд и няколко маркуча.И нека започна с "picture story mode"
 :
 :Една от първите снимки

Стоповете с които беше не бяха хубави и му стояха меко казано зле(някакви кристални с кръгове в тях) изпадна нещо на оферта и веднага го взех

След пастирането и на крака(заедно с пасата на колегата donotdisturb по време на подготовка за Expo-то)


След отстраняването на повечето дребни проблеми и минаването през КАТ най-накрая се сетих да му направя повечко снимки
 
 



Както споменах по-горе вратите заедно с корите са взети явно от друга кола преди да бъде пребоядисана. Освен това и шофьорската седалка беше различна и се наложи да си купя седалки заедно с кори. Поразрових се и изпаднаха седалки с кори в перфектно състояние(имаха нужда само от едно пране)



И корите след пране - чакат само да бъдат монтирани(седалките вече са монтирани но снимки по нататък)


При мотора положението е "паяжина" в момента но и до него ще стигна скоро
 
 
В най-близко бъдеще ел. стъклата ще бъдат възстановени като екстра след като копчетата и инсталацията стоят

Най-хубавото нещо в тази кола според мен а именно Digifiz-a

Тези дни намерих време да свърша някои дреболии по колата.
Свалих спойлера от багажника - беше доста напукан и имаше олющена боя и започнах с търкането му

И в завършено състояние

Днес се заех със свалянето и почистването на фаровете.Рефлекторите измих с дестилирана вода но стъклата искаха по сериозно изтъркване
 Докато са свалени тези дни ще експериментирам с визията отпред и ще сложа тъмно фолио и един ксенон. Надявам се да се получи добра визия, а за по нататък планирам да вградя лупи и на четирите фара
  Докато са свалени тези дни ще експериментирам с визията отпред и ще сложа тъмно фолио и един ксенон. Надявам се да се получи добра визия, а за по нататък планирам да вградя лупи и на четирите фара   
 

Има още доста работа по колата и постоянно нещо се прави, така че темата ще се обновява постоянно
 И няколко снимки на моментното състояние.
 И няколко снимки на моментното състояние. 






 
			   

 за напред какво си замислил , нека и аз изкажа още 1 мнение според мен една нова боичка ще и дойде супер + кристални фарове + едни джанти ATS CUP или някои ББС
  за напред какво си замислил , нека и аз изкажа още 1 мнение според мен една нова боичка ще и дойде супер + кристални фарове + едни джанти ATS CUP или някои ББС  










 
 









 Още не съм качил всичко на колата но резултата е толкова добър, че просто няма как да не споделя на момента.
 Още не съм качил всичко на колата но резултата е толкова добър, че просто няма как да не споделя на момента.













 
  