Колеги не знам как карате по 15 хкм с един филтър аз на 5 го сменям и е ужас при вас на 15 не знам това е консуматив да му се невиди 20 кинта е филтър на мале има и ментета за по 10 15 лева , според мен ще даде разлика с новия филтър колега успех.
ПС Колеги огледайте се колко са ни чисти улиците и по тях няма прах защото се мият всеки ден по три пъти хахахааха и си правете извода каде отива този прах хайде със здраве .



Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Аз лично не си познах колата след като я чипирахме. @Andonov я кара, а аз се возих
. Навръщане я карах доста бавничко понеже пътя не е от най-добрите. това което ми направи впечатление, а и @Andonov ми каза преди да тръгнеме.... че баирите, ще ги качвам с една предавка нагоре
. Така и стана.... бях я карал 22000км без чип и знам какви и са възможностите при нормално каране, видях ги и след чип, разлика според мен има и тя е към по-добро, колата си наема от много ниски обороти, без да се тормози.
За пушенето...... това беше един от главните ми критерии и притеснения. След чипирането колата не пушише. като и посвикнах и правих логове на пълна газ колата не пушише въобще. Пропушва когато е карана повече време в града, за мен това е няколко дена.... градско и я изрежете в града или извън него. Също пушише доста след две зареждания на един Шел и то V-power, но не сложих добавката на Лики Моли Спеед Дизел, която ползвам винаги. Смених Шела, сложих си добавката и проблеми нямам с пушаците.
15000км по-късно смятам, че съм направил правилният избор и не съжалявам. Чипа оправда очакванията ми, даже ги надмина, защото в началото бях много скептичен, въпреки, че предната ми кола беше чипирана повече от 5 години. Разхода на масло не се е променил. В началото и беше трудно да хване 180км, сега си прави 200 без проблем с гуми 235/45/17. Въпреки че ми предстои смяна на съединител, смея да твърдя, че не е в следствие на чипа, румуленето си го имаше още като я купувах. На нормално каране ми дава среден 6л., средно бързо 6.5л, а на пълна газ ми дава 7л. с климатик.
Разликата се усеща когато натиснете педала по здраво, при нормално каране не се усеща разлика, а само това, че някак си колата набира по-леко, а вие си изпреварвате с една предавка нагоре.
@junakov, за мен 5000км са месец каране най-много 1 и половина. Главно извънградско по магистрални или главни пътища.


За пушенето...... това беше един от главните ми критерии и притеснения. След чипирането колата не пушише. като и посвикнах и правих логове на пълна газ колата не пушише въобще. Пропушва когато е карана повече време в града, за мен това е няколко дена.... градско и я изрежете в града или извън него. Също пушише доста след две зареждания на един Шел и то V-power, но не сложих добавката на Лики Моли Спеед Дизел, която ползвам винаги. Смених Шела, сложих си добавката и проблеми нямам с пушаците.
15000км по-късно смятам, че съм направил правилният избор и не съжалявам. Чипа оправда очакванията ми, даже ги надмина, защото в началото бях много скептичен, въпреки, че предната ми кола беше чипирана повече от 5 години. Разхода на масло не се е променил. В началото и беше трудно да хване 180км, сега си прави 200 без проблем с гуми 235/45/17. Въпреки че ми предстои смяна на съединител, смея да твърдя, че не е в следствие на чипа, румуленето си го имаше още като я купувах. На нормално каране ми дава среден 6л., средно бързо 6.5л, а на пълна газ ми дава 7л. с климатик.
Разликата се усеща когато натиснете педала по здраво, при нормално каране не се усеща разлика, а само това, че някак си колата набира по-леко, а вие си изпреварвате с една предавка нагоре.
@junakov, за мен 5000км са месец каране най-много 1 и половина. Главно извънградско по магистрални или главни пътища.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
явно че ще се слага чипче само да видим като сменя филтъра дали ще се оправят показанията на дебитомера
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
morfei1 написа:На един и същ път, с едан и съща нафта и едно и също каране, доколкото това е възможно реално, колата по бордови ми даде с 0.5л по-малко.
Отсечката съм я минавал многократно и винаги ми даваше разход 6.3, 6.4л. след чипа, ми даде 5.9 или 5.7л., нещо което не го беше правила с летните гуми, на този път.
Аз моя го карам по 15000км около 3 ~ 4 месеца. и го тупам постояно, на месеца поне веднъж. Не ми се мисли каква мизерия ще е ако не го отворя 15000км. и ако не изсмуча буклуците в панела, новия филтър ще стане за отрицателно време стар.
Най-вероятно раликата е по-малка от 0.5 литра нали борд компютъра взема инфо от компа на мотора. То и с ваг-ком да бутнеш горивото и борд компа почва да лъже а и без това не може да му се вярва на 100%
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Може и така да е, само да добавя че преди чипосването моят бор компютър даваше отклонение с 0.3 литра повече на един резервоар проверено многократно, а след чипосването разлика няма, като понякога има отклонение до 0.1 литра на един резервоар в повече за борда.
Заредил съм колата около 37 пъти, и понеже имам навика, винаги да я фулирам до горе, занулявам си MFA2 и карам до следващо зареждане. Засичам си я абсолютно всеки път, така че неможе да говорим за случайност
Заредил съм колата около 37 пъти, и понеже имам навика, винаги да я фулирам до горе, занулявам си MFA2 и карам до следващо зареждане. Засичам си я абсолютно всеки път, така че неможе да говорим за случайност

- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
И аз като колегата пуснал темата имам съмнение, че дебитомера е за смяна - тъй като и с него и без него колата върви еднакво. Изпадна ми един кабел и започнах да разучавам как се работи с вагком. Направих един лог, но май трябваше по-дълго време да задържа на 3000-4000 оборота (в лога направих 2 набирания от 1-во до 4-та). Както и да е за по-натам ще знам. Към въпроса:
Доколкото знам исканите и реалните показания на дебитомера и турбото трябва да са близки. От лога обаче, показанията на MAF на места са еднакви, на други доста различни. Според вас нормални ли са стойностите?
http://search.data.bg/ready/8132e890776396c4a663581ed672be87
ПП: колата е голф 3 AFN
Доколкото знам исканите и реалните показания на дебитомера и турбото трябва да са близки. От лога обаче, показанията на MAF на места са еднакви, на други доста различни. Според вас нормални ли са стойностите?
http://search.data.bg/ready/8132e890776396c4a663581ed672be87
ПП: колата е голф 3 AFN
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Нищо не се разбира от лога, както си го направил. Направи нов - газ до ламарината от 1500 до 4000 оборота без да превключваш предавка и без да отпускаш педала. Прави го на 3-та или по-добре 4-та, но на безопасно трасе, разбира се...
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Без превключване трудно ще го направя, но ако и тези не стават ще се опитам.
Значи трябва да се достигнат 4000 оборота, без да се задържат? В смисъл не е необходимо да се свалят данни след достигане на оборотите. Така ли?
https://www.dropbox.com/s/pt8aslpq2i9ibdl/LOG-01-001-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/xaxwda78m0063bi/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/m2xk8jc8s2kpvfb/LOG-01-008-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/koxtpup9qqj8amt/LOG-01-010-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/trkbfg1arxpwz8v/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
Това по-долу е графика на показание на дебитомера и изискван поток от оборотите. От това, което четох разбрах, че между 2500 и 3500 трябва да е около 800-900 (по книга 850). Това, което при мен, под 800 не е добре, но не е трагично. Но колко трябва да е преди 2500? Нормален ли е този спад от над 1000 до под 800?
Синьото е изисквания поток, червеното - реалния.

Ето графика и на дебитите и оборотите от времето:
Жълто - изискван дебит, синьо - реален дебит, сиво обороти.

Значи трябва да се достигнат 4000 оборота, без да се задържат? В смисъл не е необходимо да се свалят данни след достигане на оборотите. Така ли?
https://www.dropbox.com/s/pt8aslpq2i9ibdl/LOG-01-001-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/xaxwda78m0063bi/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/m2xk8jc8s2kpvfb/LOG-01-008-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/koxtpup9qqj8amt/LOG-01-010-xxx-xxx.CSV
https://www.dropbox.com/s/trkbfg1arxpwz8v/LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
Това по-долу е графика на показание на дебитомера и изискван поток от оборотите. От това, което четох разбрах, че между 2500 и 3500 трябва да е около 800-900 (по книга 850). Това, което при мен, под 800 не е добре, но не е трагично. Но колко трябва да е преди 2500? Нормален ли е този спад от над 1000 до под 800?
Синьото е изисквания поток, червеното - реалния.

Ето графика и на дебитите и оборотите от времето:
Жълто - изискван дебит, синьо - реален дебит, сиво обороти.

- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Показанията на дебитомера не са в пряка зависимост от оборотите - примерно по наклон надолу може об да са 4000 , но с малко подадена газ и дебитомера да показва 500 мг и обратно по баир нагоре вървиш с 2500 об обаче с газ до ламарината и дебитомера да отчита 900 мг . Дебитомера мери засмуканото от турбото въздух , а турбото се развърта от изгорели газове ( т.е. много гориво да влиза ) - педала на 100 % , натоварване на мотора най добре по прав баир нагоре...
- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
За прав баир, където да я настъпя се сещам само на магистралите, които никак не са ми на път.
По-горните логове са правени на равен път
По-горните логове са правени на равен път
- vikely
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 10 юли 2013 15:01
- Автомобил: Golf IV TDI
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: София
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Колеги, нов съм във форума, доста четох и реших да попитам за компетентно мнение, както са направили колегите по-горе.
Направих логове, дали може да кажете, МАФ-а и турбото работят ли правилно?
Благодаря предварително!!!

Направих логове, дали може да кажете, МАФ-а и турбото работят ли правилно?
Благодаря предварително!!!

- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Направи лога на 8,10,11 канал едновременно!!!
На 4-та от 1500об до 3500,за да се разбере нещо.

На 4-та от 1500об до 3500,за да се разбере нещо.

- vikely
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 10 юли 2013 15:01
- Автомобил: Golf IV TDI
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: София
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Както колегата поиска, сам направил трите канала заедно, дано е по-прегледно в този вид.
Може ли да кажете дали данните са в норма???

Може ли да кажете дали данните са в норма???


- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Към колегата vikely - Правено ли е нещо по колата?
Трябва си чисти въздушен филтър,да се прегледат вакумите,колекторите и геометрията!
На моменти пренадува ,на моменти недонадува,просто по-обстойно да се прегледа.
Трябва си чисти въздушен филтър,да се прегледат вакумите,колекторите и геометрията!

На моменти пренадува ,на моменти недонадува,просто по-обстойно да се прегледа.

- vikely
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 10 юли 2013 15:01
- Автомобил: Golf IV TDI
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: София
Re: Лог файлове от Vag-Com за смяна ли е дебитомера ?
Преди месец са сменени всички филтри, ангенаж, ролки и водна помпа.
ЕГР е ограничен софтуерно. Това е общо взето.
Колега можеш ли от тези логове да се кажеш дали MAF-а работи добре?

ЕГР е ограничен софтуерно. Това е общо взето.
Колега можеш ли от тези логове да се кажеш дали MAF-а работи добре?



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта