



Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
- Cockobg
- Мнения: 110
- Регистриран на: Вто 07 фев 2012 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Здравейте колеги,бих искал да ви помоля за помощ отностно следният проблем:Когато усиля плеара до толкова до колкото съм настроил събуфера да няма кривене,свири известно време и изведнъж усилвателя спира за 1,2сек.и пак се включва и така докато не намаля на доста по ниско...Лампичката на усилвателя изгасва и изобщо спира да работи,на какво може да се дължи това??субуфера също ми е пионерче(400вата рмс както и усилвателя),имам и кондензатор,сд-то също ми е пионер,къде може да е проблема,има копчета на усилвателя,но те са за филтри,волтове и д.р.има и един на който нищо не пише...ДАВАЙТЕ СЪВЕТ 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Не му стига тока? За което може причината да е лоша връзка?
- Cockobg
- Мнения: 110
- Регистриран на: Вто 07 фев 2012 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Да попринцип сега съм с доста слаб акумулатор,защото старият даде фира,но и той не беше кой знае какво 56AH 480A а сегашният е малко по слаб...Незнам с фабричният алтернатор какъв акумулатор мога да храня...Предполагам беше бош ама са му се изтрили параметрите,ако някой може да ме посъветва какъв акумулатор да сложа на пасат б3 моно 1.8 бензин(ако някой знае с какъв алтернатор съм да ми даде съвет за акумулатор)
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Ами мен ми намирисва на изгорял говорител,така както го описваш!
И като ти гледам усилвателя (4 канален)
И като се досетя какъв говорител си му вързал (двуканален)
И като се сетя колко вариянта има за връзване.... и че говорителят,еко е двунамотков може да е с 2 намотки по 2 ома или 2 намотки по 4 ома.....
Виж напиши модела на баса,и не усилвай много музиката докато не уточним нещата тук във форума.Да не стане така да се сбогуваш с говорителят или усилвателят!
И като ти гледам усилвателя (4 канален)
И като се досетя какъв говорител си му вързал (двуканален)
И като се сетя колко вариянта има за връзване.... и че говорителят,еко е двунамотков може да е с 2 намотки по 2 ома или 2 намотки по 4 ома.....
Виж напиши модела на баса,и не усилвай много музиката докато не уточним нещата тук във форума.Да не стане така да се сбогуваш с говорителят или усилвателят!

- Cockobg
- Мнения: 110
- Регистриран на: Вто 07 фев 2012 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Колега Vag-activator усилвателя е 2-ву канален,говорителят е също Pioneer 309 S4 и е 4ома,така че за съжаление с цялото ми уважение немога да се съглася с мнението ти,по склонен съм да повярвам че е от инсталация и акумулатор..Не занам,съветвай :)
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
С какво сечение са захранващите кабели?
Имах навремето 5100, т.е. три поколения същия усилвател, като този, за който се пита.
При по-голям напън изключваше.
Кабелите ми бяха 8 квадрата и причината я бях приписал именно на тях.
Имах навремето 5100, т.е. три поколения същия усилвател, като този, за който се пита.
При по-голям напън изключваше.
Кабелите ми бяха 8 квадрата и причината я бях приписал именно на тях.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
1. Усилвателят е ДВУКАНАЛЕН 2х250вт на 2 ома и 1х400на бридж на 4ома.
2. Захранването му куца. Минимум 16кв/мм кабел за +, и малко повече за маса. Кабелът за маса трябва да е максимум 70см дълъг и да му е осигурена здрава-стабилна-стегната електрическа връзка към купето(като от своя страна мястото му на свързване трябва да е голичък метал, после защитен с нещо да не патиняса), като всички захранващи кабели трябва да са с обувки или подходящи клеми на връзките си които да осигурят здравото им свързване към захранването и усилвателя.
3.Говорителят е двунамотков, две намотки по 4 ома, 400в РМС, като ватовете са му преувеличени...малко...
4.Ефектът, породил пускането на темата е резултат на неизпълняване и несъобразяване на гореописаното. Усилвателя изключва поради липса на ток. Акумулатора не е проблем, стига да е читав, но въпреки това, добре е да се слуша на работещ двигател. За алтернатора-не е проблем.
2. Захранването му куца. Минимум 16кв/мм кабел за +, и малко повече за маса. Кабелът за маса трябва да е максимум 70см дълъг и да му е осигурена здрава-стабилна-стегната електрическа връзка към купето(като от своя страна мястото му на свързване трябва да е голичък метал, после защитен с нещо да не патиняса), като всички захранващи кабели трябва да са с обувки или подходящи клеми на връзките си които да осигурят здравото им свързване към захранването и усилвателя.
3.Говорителят е двунамотков, две намотки по 4 ома, 400в РМС, като ватовете са му преувеличени...малко...
4.Ефектът, породил пускането на темата е резултат на неизпълняване и несъобразяване на гореописаното. Усилвателя изключва поради липса на ток. Акумулатора не е проблем, стига да е читав, но въпреки това, добре е да се слуша на работещ двигател. За алтернатора-не е проблем.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
wishsalor написа:3.Говорителят е двунамотков, две намотки по 4 ома, 400в РМС, като ватовете са му преувеличени...малко...
S4 е една намотка 4ома, а D4 е 2 намотки по 4ома. Вече не правят D2.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Благодаря че ме поправи, Радо. Явно и аз чат - пат пиша тъпотии в бързината.
Много точно и много на място, но недостига на ток си остава-Факт!
Поне според мен.
Много точно и много на място, но недостига на ток си остава-Факт!
Поне според мен.
- wishsalor
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
- Автомобил: Passat B5 variant x2
- Двигател: AFN 97-98
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Благодаря че ме поправи, Радо. Явно и аз чат - пат пиша тъпотии в бързината.
Много точно и много на място, но недостига на ток си остава-Факт!
Поне според мен.
Много точно и много на място, но недостига на ток си остава-Факт!
Поне според мен.
- Cockobg
- Мнения: 110
- Регистриран на: Вто 07 фев 2012 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
Благодаря за отговорите колеги и ще се насоча към подобряване на окабеляването,пък ще видим по натам! 

- Cockobg
- Мнения: 110
- Регистриран на: Вто 07 фев 2012 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с усилвател Pioneer GM-5400T
След смянa нa кaбелите с 20кв.всичко зaспa кaто по водa..Не му е стигaл ток,все пaк всичко е ново и нямaше логикa
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта