По отношение издържливостта на буса като цяло - предния и задния диф са сменени и са LCD, по скоростите също е правено едно друго, двигателя както разбрахте е сменен, и още камара неща са направени преди самото тръгване на тази експедиция.
Но.... всичките тези неща мисля, че ще е най-добре да ги научите от първоизточника .
Един голям български фен с Т3 синхро.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
musuibie написа:По отношение издържливостта на буса като цяло - предния и задния диф са сменени и са LCD...
Каква е идеята да се монтират LSD вместо твърд блокаж, каквито са оригиналните?
Освен ако не са принципно по-здрави (не виждам от какво) според мен е недостатък.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
Yaro написа:musuibie написа:По отношение издържливостта на буса като цяло - предния и задния диф са сменени и са LCD...
Каква е идеята да се монтират LSD вместо твърд блокаж, каквито са оригиналните?
Освен ако не са принципно по-здрави (не виждам от какво) според мен е недостатък.
weddle industries имат LSD диференциал което може и да го заключиш 100% ръчно (на мноооого солена цена), може би това има предвид колегата.
Ето и оригиналният текст:
The ultimate Syncro differential. The Automatic Torque Biasing (ATB) Locking Differential may be the ultimate Vanagon Syncro differential unit. In ATB mode, it has the ability to transfer power to both wheels, automatically and without the use of friction pads or plates used in other limited-slip designs. This provides incredibly smooth limited slip differential action during normal on-road and moderate off-road driving. When off-road conditions get really nasty, the integral locking feature can be engaged by the driver, providing fully “locked up” performance and delivering up to 100% drive torque to any wheel.
These units utilize the factory VW air locker controls, providing the best of both worlds; the drivability of an ATB differential, with a full locker option when needed. While it is designed for 4WD Syncro Vanagons equipped with factory locking differential(s), it can be installed in non-locker equipped Syncros and 2WD Vanagons by using an optional locker upgrade kit. The ATB design is extremely strong and durable and since ATB diffs are gear operated, there are no plates or clutches that can wear out, needing costly replacement.
Application: VW 094 Locker Trans
QVWT2L ATB Diff for 094 with Locker
Price $1182.00
www.weddleindustries.com
Последна промяна от BUS1988 на Пет 28 юни 2013 10:41, променено общо 1 път.
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
Теми,
Този диференциал е много добро решение. Според мен за такъв бус винаги бих избрал чист блокаж пред LSD, но ако са 2в1, просто чудесно. Цената е нормална за такъв продукт, но докато дойде дотук вероятно става много дебела...
Този диференциал е много добро решение. Според мен за такъв бус винаги бих избрал чист блокаж пред LSD, но ако са 2в1, просто чудесно. Цената е нормална за такъв продукт, но докато дойде дотук вероятно става много дебела...
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
Яро за мен проблемите са комплексни. Първо теглото от 3 тона е непосилно за ск.кутия, която не е разчетена за такова натоварване. Освен това в случая няма монтирани маслоотражателни пластини, които спомагат за по-доброто смазване на най-натоварените лагери. Другия проблем е прегряването на кутията. Шофирането с дни в във високо температурни региони като Южна Америка при това тегло загрява кутията неимоверно и тя работи в критични температурни режими в които маслото губи своите характеристики и става на "чорба". Препоръчвам след пълното рециклиране да се направи монтаж на маслоотражателни пластини, подсилени зъбни колелета и слайдер като на Темис. Задължително е да се направи система за охлаждане маслото на кутията с маслена помпа и радиатор с принудително охлаждане, който да се включва с термо датчик.
- BUS1988
- Мнения: 680
- Регистриран на: Съб 20 фев 2010 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: THESSALONIKI-GREECE
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
Напълно съм съгласен с теб Ванка, единственото за което не съм сигурен е дали да не се сложат и подсилени диференциали също. Нали знаеш за случая на tigerbus.
В момента буса в България ли се намира или не?
Ако да, как е дошъл до тук че ми е любопитно?
В момента буса в България ли се намира или не?
Ако да, как е дошъл до тук че ми е любопитно?
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
Такива отговори са кеф за четене. :) Благодаря и на двамата. :)
- soaring
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 21 мар 2010 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
soaring написа:Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!
Кефа всички го виждаме, буса е в България, разглобен за профилактика и подобрения. Обсъждаме техническите проблеми, за да го направим достатъчно сигурен за дългите пътешествия които му предстоят.
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
А как наистина е стигнал до БГ,и колко километра е минал за да се разбере колко аджеба са кекави тези кутии?
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
soaring написа:Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!
Да типично по български....мисълта ми беше не относно окачване и тинтири-минтири. Ето ви част от предаването по Евроком. Част от музиката си е правил сам. Росен има над 280 часа заснет филма на HD.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152989181125515&set=vb.864585514&type=2&theater
- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
BURKAN написа:soaring написа:Що влизате в някакви филми?
Кефа е, че човека е обиколил и видял, а вие коментирате технически проблеми... Дай да не "цапаме темата", моля!
Да типично по български....мисълта ми беше не относно окачване и тинтири-минтири. Ето ви част от предаването по Евроком. Част от музиката си е правил сам. Росен има над 280 часа заснет филма на HD.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152989181125515&set=vb.864585514&type=2&theater
Аз не разбрах точно кое е типично по български?
Ако си чел форуми навън, по-добре от мен ще знаеш, че основна тема в едно голямо пътуване е подготовката на машината и това са въпроси за които ние, или поне аз питах в тази тема. А ако не обсъждаме това, какво тогава да обсъждаме в техническа тема? Може би цвета на буса? ...
При опит за достъпване на линка от фейсбук, поне на мен ми дава това:
This content is currently unavailable
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
Ето го клипа и вече е публичен. Може да се види от всички.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152989181125515&set=vb.864585514&type=2&theater
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152989181125515&set=vb.864585514&type=2&theater
- passata brat
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Белене(острова на свободата)
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
аз все още не мога
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Един голям български фен с Т3 синхро.
факбук даун, факбук даун. Ай рипийт - факбукдаун
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост