Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот Morpheous87 » Пон 10 юни 2013 12:49


Здравейте, както личи от заглавието има проблем с голфчето :biggrin
Първо интродукцията: Преди време се счупи водната помпа и се наложи да се сменя. След като поразглобих и махнах капака на ангренжния ремък, видяхм, че помпата е под ремъка и ще се наложи да се маха самият ремък. Не се реших да се наема с работата и викнах един майстор да помага. Общо взето всичко правих аз, от него се искаше да махне и сложи ангренажа след това. Нали там има разни белези и т.н. Но какво стана след като сложи ремъка, колата не искаше и да опита да запали. Оказа се че по белезите ремъка е слжоен в момента на 4ти цилиндър (или първи беше) пък палчето на делкото е на 180 герадуса и сочи първи цилиндър. Както и да е, майстора го "презацепи". И реално сега белега на ремъка горе при разпределителния вал си е точно на място, долу при ролката от коляновия също, палчето на делкото също е срещу белега там. Колата вече пали, но има проблем.
Когато примерно си на 1-2ра скорост, и в към 1500-2000 оборота и изключиш от скорост колата гасне. Все едно са и ниски оборотите. Понякога не успява да загасне, но се вижда как електронният смукач се пуска на 2-3 пъти за да задържи колата. Ако колата е в по-високи обороти въоще не се проявява проблемът. Ако пък форсирам съвсем леко преди да превключа или изключа от скорост пак не гасне. По предписание на майстора разхлабих делкото и леко врътнах на ляво - пробвах, пак същото. После разбира се малко по-надясно от първоначалната позиция - пак същото. При по-голямо отместване вече осезаемо се чува, че колата работи зле. Проблема се проявява след 5-10мин каране, т.е. когато е студена няма проблем. Другото, когато почне да се проявява проблема, при палене повечето пъти иска да подам газ, иначе не успява да запали. Когато е студена пак си пали както трябва.
Та проблема най-вероятно според мен е в "презацепването", другото е някаква друга причина, която по някакви супер обстоятелства се е проявила точно след ремонта.
Очаквам помощ от вас - колегите във форума :)




Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот Morpheous87 » Вто 11 юни 2013 13:40


Еее, та няма ли някакво мнение, съвет по въпроса :no


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот bobocamaro » Вто 11 юни 2013 14:47


Е те са три вида 115-те коня, с кой код е твоя двигател? ако си с ADY, AGG е още по-весело относно ремъка, колелата и делкото.
Не знам, всичките клубни майстори ги знаят на сън тези мотори. Аз бих си платил на твое място.


Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот Morpheous87 » Вто 11 юни 2013 15:31


И аз ще си платя, но да видя какво горе долу какво да очаквам. Нищо повече, кода на двигателя ще го погледна и ще го кажа тук какъв е. Иначе мога да кажа сега, че водната помпа е на общ ремък с хидравличната помпа само и естествено с ролката от коляновия вал.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот Петър Петров » Вто 11 юни 2013 21:25


Бре човек, кажи кода на мотора иначе знаеш - боб, кълба, щуротии


Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот Morpheous87 » Вто 02 юли 2013 19:41


С голямо закъснение, ето. Кода на двигателя е 2E


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот cheatereye » Вто 02 юли 2013 21:07


Малко оффтопик ама не се сдържах, абе ти 20 дена по-късно ли се сещаш за тази тема или 20 дена не си карал колата и вече незнаеш на къде да ходиш да е ремонтираш :gruebel


Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот Morpheous87 » Сря 03 юли 2013 12:58


cheatereye написа:Малко оффтопик ама не се сдържах, абе ти 20 дена по-късно ли се сещаш за тази тема или 20 дена не си карал колата и вече незнаеш на къде да ходиш да е ремонтираш :gruebel


Отговора на оффтопик-а: бях на почивка в Гърция с друга кола :biggrin


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот bobocamaro » Сря 03 юли 2013 13:07


Остава да проверите центровката със стробоскоп.
В смисъл ЕКУ-то само си дава авансите, но ако делкото е в крайно ненормално положение симптомите са подобни.
Пиша директно от опит с моето 2Е.


Morpheous87
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Гаснене на Голф 3 Gti 115hp

Мнениеот Morpheous87 » Сря 03 юли 2013 13:26


По делкото беше пипано, все си мисля, че при него е проблема и не е центрирано точно. Как мога да измеря и настроя?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта