– Водна помпа
– Ангренажен ремък
- Ролки
- Масло на двигателя и скоростната кутия
- Маслен и въздушен филтър и филтър на купето
отделно Антифриз, предни и задни накладки.
А ето малко снимчици от денят във които се сдобих със нея :
Много исках 1вата ми кола да е със турбо(а именно любимият ми двигател 1.8Т 20в 150конски сили) но след като след като я покарах се убедих, че за 125 коня колата си върви прилично,особено след 2500 оборота

Ииии тук вече без транзитни номера, това е 1вата снимка на колата след поставянето на номера .. ее исках да не е СО4279АТ,а нещо по-еднакво , но като се замисля и събера 4+7 и 2+9 се получава СО1111АТ ,, хахаха
Ето и снимки отвътре : - Салонът е Плиткото Рекаро, като цяло в отлично състояние.Единственото нещо,което ме дразни е лявата лайсна над вратата (няма я)... не бях обърнал внимание , но един приятел ми каза ( е със много страх,защото знае,че не обичам да се казват лоши неща за колата ми ) но ... така си и остана, за една година не смогнах да си намеря

Снимка и от по-близко :
и тук :
http://prikachi.com/images/641/6210641W.jpg
Един ден нямаше какво да правя и реших,че ще сменя всички крушки на плафоните с лед светлини. Стана доста хубаво,но сега малко ме е яд защото номера на колата се вижда от далеч..
- Ето и резултата :