
Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настройкит
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Кабел за Газов Инжекцион AG Compact и каква рейка да сло
Compact e :) Иначе нищо не иска ,тръгва от раз и си настройвам и тн. Изпарителят си е на АГ ,не е Томасето.. Засега наблюдявам само по-добра динамика и липса на адски детонации... ще видим как ще е с разхода. Утре ще заредя някаква газ да позасеча ,че в неделя ме чака прибиране от ВТ към Оряхово и искам да е малко по-приемливо(поне като преди) 

- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кабел за Газов Инжекцион AG Compact и каква рейка да сло
АГ-то събира много тъпо точки.Все едно бави като караш,но събира.Иначе за кабелите е прав.Една вектра преди време нямаше проблеми на бензин,но на газ се форсираше трудно и пукаше в гърнетата.Накарах момчето да си смени кабелите(за 60лв става въпрос) и колата сега няма нищо общо с преди.
Детонации в изпускателя -> богата смес изгаряща в катализатора
глух тътен при даване на газ(нещо от сорта на ехо) -> бедна смес и получаване на "ехо" в смукателя
Ако искаш разход иска събиране на точки на бензин и газ в движение,след което усредняване и корекция.Тогава може да върви и гори идентично с бензин(при идеални условия)
Детонации в изпускателя -> богата смес изгаряща в катализатора
глух тътен при даване на газ(нещо от сорта на ехо) -> бедна смес и получаване на "ехо" в смукателя
Ако искаш разход иска събиране на точки на бензин и газ в движение,след което усредняване и корекция.Тогава може да върви и гори идентично с бензин(при идеални условия)
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Кабел за Газов Инжекцион AG Compact и каква рейка да сло
Тези дни aко остaне лев чоже дa сменя кaбелите :) дa шопитaм нaстройкaтa в движение(събирaнето нa точките) в кaкъв режимсе прaви ? Спокойно си редя скоростите до 5тa скорост или дъно нa всички скорости? Нaстройкaтa нa рaвен терен ли дa я прaвя или по бaир к тн? При мен пробвaх - кaрaм нa бензин събирa точки ,после нa гaз и дaвaч нaкрaя suggest и след товa auto aligment ? Междудругото нa бензин рaботи окей aмa нa гaз имa едно менене н обороти нa прaзен ход ,инaче в движенив си е окей дaли е от нaстройкaтa(пробвaх всякви комбинaции) или може нaистинa дa е от кaбели?
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Кабел за Газов Инжекцион AG Compact и каква рейка да сло
точки се събират на дълъг път на 4 или 5-та.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Ъпдейтнах първото ми мнение с снимка на простото ми кабелче ,но всъщност напълно функционално ,не гледам да е красиво 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
и събра ли картите ?
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Играл съм си с точките по картата ама още се уча и все не съм имал време да карам както ти ми каза от 4 и 5та скорост извънградско :). Бтв 4та до край ли трябва да я изцедя или просто до някъде
Иначе в момента е на 1,20бара и авто настройки ,малко е мудна в сравнение както беше на 1бара ,ама се уплаших ,че времената на бензин газ бяха с 2 единици и повече по=високи и да не похарчва повечко така? Макар ,че според мен няма логика ама пък програмата показва друго.. може и аз нещо да не разбирам 



- Lonely-Wolf
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Интересен е този казус ако някой го обясни,ще му бъда и аз благодарен. Защо с по ниски тайминги колата е по-мудна?И има ли влияние това върху разхода?
Не трябва ли? Примерно при еднакви смеси,но при едната ако времената са по ниски то при тази настройка колата да е малко по-пъргава от колкото с по-високите времена? Или само аз така си мисля :D
Не трябва ли? Примерно при еднакви смеси,но при едната ако времената са по ниски то при тази настройка колата да е малко по-пъргава от колкото с по-високите времена? Или само аз така си мисля :D
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Не мога да си го обесня... ще пробвам тези дни и ще пиша... Нека по-знаещите колеги да разяснят :) Поръчах си днеска и кабели за свещите 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Lonely-Wolf написа:Интересен е този казус ако някой го обясни,ще му бъда и аз благодарен. Защо с по ниски тайминги колата е по-мудна?И има ли влияние това върху разхода?
Не трябва ли? Примерно при еднакви смеси,но при едната ако времената са по ниски то при тази настройка колата да е малко по-пъргава от колкото с по-високите времена? Или само аз така си мисля :D
еми логично е, с по-ниски времена - по малко газ пуска, с по-високи обратното, и от там оказва влиамние на вървежа. За да върви колата на патрон си сака барут

- Lonely-Wolf
- Мнения: 279
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Значи ли това,че ако се обеднава сместа падат и времената и обратното?
Май сванах високи времена дюзата по-дълго стои отворена следователно пуска повече гас
Май сванах високи времена дюзата по-дълго стои отворена следователно пуска повече гас

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Lonely-Wolf написа:.........
Май сванах високи времена дюзата по-дълго стои отворена следователно пуска повече гас
еми точно така е. В крайна сметка газовите времена при определено налягане, диаметър на дюзите и хода на буталата трябва да бъдат такива, че при работа на газ бензиновите времена да останат не променени. Това е идеалната настройка и стабилност на системата. ако сместа на газ богатее бензиновите времена падат (бензиновия комп се мъчи да противодейства на обогатяването). При бедна смес нещата са обратни.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Направих налягането 1,05 и настроих точките на картата на дълъг път на 4та и 5та скорост :) Осезаемо колата тръгна по-добре ,ще видим как ще е харча :) Утре слагам новите запалителни кабели да видим дали ще има ефект от тях 

- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Какво налягане да избера за редуктора... тествах няколко на авто настройки:
1.3 - много зле вървеж ,яко беднее
1.2 - също много зле
1.1 - доста по-добра динамика
1.0 - най-добре постигната динамика ,но и си удря 15-16градско
Като говоря ,че не съм барал мануал настройки и събиране на точки?
1.3 - много зле вървеж ,яко беднее
1.2 - също много зле
1.1 - доста по-добра динамика
1.0 - най-добре постигната динамика ,но и си удря 15-16градско
Като говоря ,че не съм барал мануал настройки и събиране на точки?
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Как да си направим кабел за AG Compact и помощ за настро
Колега, не е ли по-скоро обратен порядъка? На по-високо налягане, не би трябвало да беднее, при равни други условия.
Според мен имаш три комбинации за маневри:
1. Диаметър на дюзите.
2. Ход на буталцата в рейката.
3. Налягането в редуктора/рейката.
Можеш да изменяш стъпка по-стъпка всеки от тези параметри, и така да се доближиш максимално до параметрите на бензин. Например - увеличаваш дюзите с 0,1мм. намаляваш налягането с 0,1милибара. Намаляваш хода на буталцата с 0,05мм.-увеличаваш налягането с 0,1милибара. Трябва да наблюдаваш поведението на системата на ПХ и в движение след всяка една промяна за да знаеш дали вървиш в правилната посока.
Според мен имаш три комбинации за маневри:
1. Диаметър на дюзите.
2. Ход на буталцата в рейката.
3. Налягането в редуктора/рейката.
Можеш да изменяш стъпка по-стъпка всеки от тези параметри, и така да се доближиш максимално до параметрите на бензин. Например - увеличаваш дюзите с 0,1мм. намаляваш налягането с 0,1милибара. Намаляваш хода на буталцата с 0,05мм.-увеличаваш налягането с 0,1милибара. Трябва да наблюдаваш поведението на системата на ПХ и в движение след всяка една промяна за да знаеш дали вървиш в правилната посока.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 14 госта