
сложи 2-3-4 снимки да видим таз арна 4ка
Tornado_92 написа:Rankonenig написа:Айде честито и от мен! За в бъдеще плановете ни са добре обмислени и преценени, само остават двата фактора, без които трудно се постигат мечтите - време и пари! Но те ще дойдат, повярвай! След това вече не знам какво ще следва... Може би ще започнем малко и скромно, градски събирания, след това Калояново (задължително!), а вече след това ще се целим в WaterWerks-a и Wörthersee-то, може да пробваме и при DUMP'd и Low Familia-та!
Поздрави за прекрасното возило, само безаварийни и тези дни ще се видим на по кафенце!
Благодаря браточка !Ако моето е прекрасно, твоето е извънземно!Точно така, вече знаем какво ще НИ чака, всичко сме сметнали, парите ще дойдат, просто няма как ;). Само здравето да е с нас, др. е постижимо, резиденцията и "Baumax"-а ни чакат в много скоро време
! А кафенцето в събота ще бъде доста по-уникално от обикновенното, и ти го знаеш...
![]()
KoKu написа:Tornado_92 написа: Дюзите ще са други, мисля че отново ще са "Bosch",660cc
Ти серизоно ли ?
Хахахха, ами колега нз, аз съм сериозен човек, по принцип ... за каквото има пари и каквото излезе .. :))KoKu написа:Tornado_92 написа: Дюзите ще са други, мисля че отново ще са "Bosch",660cc
Ти серизоно ли ?
И не разбрах,като си PD...кви помпи ще сменяш ?
Дизелите от кога имат вакум,че чак и да го мерят ?
Както написах по-горе, объркал съм се с "Volt" метъра, "0.216" ще са дюзите, пасват от раз ... :))KoKu написа:Tornado_92 написа: Дюзите ще са други, мисля че отново ще са "Bosch",660cc
Ти серизоно ли ?
И не разбрах,като си PD...кви помпи ще сменяш ?
Дизелите от кога имат вакум,че чак и да го мерят ?
Какъв е тоя кулер дето вдига почти 20 коня ?
Тея 167 коня и 468Нм са само плод на въображението.
Хахаааххаха, напълно е възможно да си фантазирам колега, даже съм сиг. че лъжа !![]()
Ами нз, в сайт-а на "APR" пише така, ако смяташ че си "по-инжинер" от тях можеш да им кажеш че това не е възможно, явно ти има нещо по-специално ... :))
vucata написа:Еййй пак се почна......око да види, ръка да пипне....реални не реални все тая...колата си е негова![]()
сложи 2-3-4 снимки да видим таз арна 4ка
stefan4o написа:Може да става реч за тандем-помпата, нея да смени момчето.
Ха, честито
vwladi написа:Като чета описанието ще да е нещо много добро. Честито!!!!Чакаме снимки
Tornado_92 написа:ако смяташ че си "по-инжинер" от тях можеш да им кажеш че това не е възможно, явно ти има нещо по-специално ... :))
KoKu написа:Tornado_92 написа:ако смяташ че си "по-инжинер" от тях можеш да им кажеш че това не е възможно, явно ти има нещо по-специално ... :))
Ми не не съм инжинер,но съм запознат със силовия тунинг (а не с разцъкването на НФС,и научаването на готини марки) и знам,че дюзите който си споменал са за БЕНЗИНОВИ коли и мощност на двигателя около 700 коня![]()
Също така знам,че за тези 486Нм (или там колкото бяха),при дизела са нужни около 300 кончета.
И не на последно място... със всички тези модификаций,който казваш,че има (даже с мега уникалната електроника) колата трябва да е доооооста над 167 коня.Най-малкото,дори най-обикновенния чип може да вдигне +30 коня.
Аааа и да не забравя - то така се бъркат волтове и вакум стойности![]()
И нищо не каза за помпата дето ще сменяш?
п.п
а за тея където си мислят,че ще видят снимки на колата....Блаженни са вярващите
Tornado_92 написа:KoKu написа:Tornado_92 написа:ако смяташ че си "по-инжинер" от тях можеш да им кажеш че това не е възможно, явно ти има нещо по-специално ... :))
Ми не не съм инжинер,но съм запознат със силовия тунинг (а не с разцъкването на НФС,и научаването на готини марки) и знам,че дюзите който си споменал са за БЕНЗИНОВИ коли и мощност на двигателя около 700 коня![]()
Също така знам,че за тези 486Нм (или там колкото бяха),при дизела са нужни около 300 кончета.
И не на последно място... със всички тези модификаций,който казваш,че има (даже с мега уникалната електроника) колата трябва да е доооооста над 167 коня.Най-малкото,дори най-обикновенния чип може да вдигне +30 коня.
Аааа и да не забравя - то така се бъркат волтове и вакум стойности![]()
И нищо не каза за помпата дето ще сменяш?
п.п
а за тея където си мислят,че ще видят снимки на колата....Блаженни са вярващите
Виш, очевидно главати е пълна с някакви простотии, яд, и завист. Спри да седиш по цял ден пред компютъра, поправих се над 2-пъти за дюзите и всичко друго ... колата върви ужасно много и е над 450 Nm поне ... ако имаш някакъв личен проблем с мен ми кажи, лесно ще го разрешим, неми е никаъв проблем, като си толкова силен просто си кажи ! :))
Tornado_92 написа:Tornado_92 написа:KoKu написа:Tornado_92 написа:ако смяташ че си "по-инжинер" от тях можеш да им кажеш че това не е възможно, явно ти има нещо по-специално ... :))
Ми не не съм инжинер,но съм запознат със силовия тунинг (а не с разцъкването на НФС,и научаването на готини марки) и знам,че дюзите който си споменал са за БЕНЗИНОВИ коли и мощност на двигателя около 700 коня![]()
Също така знам,че за тези 486Нм (или там колкото бяха),при дизела са нужни около 300 кончета.
И не на последно място... със всички тези модификаций,който казваш,че има (даже с мега уникалната електроника) колата трябва да е доооооста над 167 коня.Най-малкото,дори най-обикновенния чип може да вдигне +30 коня.
Аааа и да не забравя - то така се бъркат волтове и вакум стойности![]()
И нищо не каза за помпата дето ще сменяш?
п.п
а за тея където си мислят,че ще видят снимки на колата....Блаженни са вярващите
Виш, очевидно главати е пълна с някакви простотии, яд, и завист. Спри да седиш по цял ден пред компютъра, поправих се над 2-пъти за дюзите и всичко друго ... колата върви ужасно много и е над 450 Nm поне ... ако имаш някакъв личен проблем с мен ми кажи, лесно ще го разрешим, неми е никаъв проблем, като си толкова силен просто си кажи ! :))
А да, и явно и не гледаш никак дбре, и торка и конете са на колелата, ако нещо не ти се вярва некой не те кара да се занимаваш и да пишеш, като завиждаш направи нещо по въпроса, изкарай пари и си направи нещо по-добро ! :))
Потребители, разглеждащи този форум: apolon78 и 5 госта