Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 юни 2013 10:32


Виж тая тема с линка дето съм пуснал в Ауди форума http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=146044 , че не мис е пише наново. Накратко удължи си лоста дето управлява променливата геометрия и естествено първо я пробвай с ръка дали наистина движи след ремонта - хода трябва да е над 1 см и да няма задиране.




qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Чет 13 юни 2013 12:14


Хода няма накъде да се удължава повече. И лоста и геометрията се движат без задирания.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 юни 2013 12:56


Гледам че си псиал че си сложил дължина като на стария - как тогава няма на къде да се удължава повече. Направи един лог като описания - 3та пълна газ и да се види на 4000 оборота колко е duty cycle на Н75 - от сегашните ти логове не си личи, а и не съм сигурен че си давал 100% газ което е изключително важно. Също така логвай само един канал (11) иначе като включиш два записваш през два пъти по-дълъг период от време на 11-ти и пак нищо не се вижда.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Чет 13 юни 2013 13:23


Първоначално беше дължината като на стария и пренадуваше (първите логове). След това го удължих максимално и се получи това от вторите логове. Незнам как не си сигурен като си пише, че газта е на 100 %. Ще направя нови логове и ако има пренадуване за повече от секунда ще я закарам да търсят проблема.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Чет 13 юни 2013 19:50


Ето един по продължителен лог на 4та,5та и 6та. Мисля, че колата си е ок.

log.xlsx
(11.5 KиБ) Свален 192 пъти


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот dmode101 » Чет 13 юни 2013 20:53


Супер е, изобщо не се занимавай повече


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 юни 2013 21:23


qwerty1234 написа:Ето един по продължителен лог на 4та,5та и 6та. Мисля, че колата си е ок.

log.xlsx

Добре де - аз ти казвам че се гледа на 4000 оборота, казваш ми да ти гледам логовете и няма такива обороти ся пак пускаш лог дето 4000 оборота няма :mhihi . Дори от този обаче е видно че си над 80% още при 3800 оборота - демек иска още удължаване лоста. Другия вариант е лоста да действа наобратно с бутане (мисля на 2.0 ТДИ е така) и да трябва да го скъсиш :neutral


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Голф 4 '03 ARL - Проблем след смяна на актуатор

Мнениеот qwerty1234 » Чет 13 юни 2013 21:41


Екстра е така. Лоста не може да се удължава повече. При скъсяване почва да пренадува.На 4200об. на 3та е на 81%.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта