Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот achodemo » Вто 18 юни 2013 15:26


Skruji написа:
B_A_D написа:.....

01312 - Powertrain Data Bus – Грешки в ABS-a (това не го разбрах) / Грешки в окабеляването

.....


Тази грешка се записва , защото липсва комуникация с модула на автоматичната скоростна кутия , знам че нямаш такава , но ЕКУ я търси защото някой го е кодирал така преди да купиш колата , което е честа практика, и работи в режим с автоматични скорости , заради проблема с топлото палене и претрисането при спиране при този модел мотор !!!!!




Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Вто 18 юни 2013 20:31


Оставих автомобила да му сменят датчика и проверят клапан Н75. Утре като ходя да я взема ще направя упражнението с логовете и ще постна резултата.

@achodemo демек тази грешка повече помага отколкото пречи ?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот achodemo » Вто 18 юни 2013 20:38


qwerty1234 написа:За проблема с турбото трябва да направиш логове. Влизаш на "Select Control Module", "Engine" после долу в ляво "Meas. Blocks", правиш на "11" и даваш "Go". След това долу в дясно на "Log" и пускаш да записва на 3та от 1700-1800 об./мин. до 4000-4200 об.мин. педала до долу. После качи лог-а тук.



За да се направи качествен "ЛОГ" има една много добре описана инструкция Тук http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=301!! Към автова , Прочети я добре , за да не гориш само нафта на вятъра :biggrin


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот achodemo » Вто 18 юни 2013 20:39


B_A_D написа:
@achodemo демек тази грешка повече помага отколкото пречи ?


Нито едното нито другото , тя е просто следствие от това ,че ЕКУ-то е кодирано на "автомат" !

А това дали е добре да се кара така или не е съвсем друг въпрос , дискутиран стотици пъти в много други теми по въпроса ! Потърси ги и прочети ,ако имаш желание ! Поздрави

п.п. Ще си позволя да ти подхвърля само един "жокер". Карането така , в режим на автоматични скорости , Доказано "маца" геометрията на турбината за отрицателно време , Особено при градско каране !!! Следва забиване , аварийни режими и т.н...... :banghead


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Вто 18 юни 2013 20:58


Как мога да го разкодирам, с този VAG-COM ще успея ли ?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот achodemo » Вто 18 юни 2013 21:03


B_A_D написа:Как мога да го разкодирам, с този VAG-COM ще успея ли ?

Да може ! Променя се в engine/coding 00002 ако си с ръчни скорости,00001 си за автоматични скорости


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Вто 18 юни 2013 21:33


achodemo написа:
qwerty1234 написа:За проблема с турбото трябва да направиш логове. Влизаш на "Select Control Module", "Engine" после долу в ляво "Meas. Blocks", правиш на "11" и даваш "Go". След това долу в дясно на "Log" и пускаш да записва на 3та от 1700-1800 об./мин. до 4000-4200 об.мин. педала до долу. После качи лог-а тук.



За да се направи качествен "ЛОГ" има една много добре описана инструкция Тук http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=301!! Към автова , Прочети я добре , за да не гориш само нафта на вятъра :biggrin


Благодаря Ви за полезната информация, разбрах как се правят тези ЛОГ файлове, утре ще го постна :)

Имам още 1 въпрос. В темата линка със списъка на каналите и тяхното значение е премахнат. Къде мога да видя каналите и тяхното значение ?


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Сря 19 юни 2013 13:12


ТОВА е оригиналния LOGG файл на 11 канал, а ТОВА е конвертирания в Excell файл


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот qwerty1234 » Сря 19 юни 2013 15:24


Какъв е тоя лог 15 мин. На 3-та като си на 1700-1800об. натискаш педала до долу и пускаш да записва и като стигнеш 4000-4200 спираш записа.


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Сря 19 юни 2013 16:45


Изчистих грешките и направих нов ЛОГ файл. Моля някой да ми помогне с разчитането му.

ТОВА са резултатите от новия ЛОГ на 11 канал

А това са новите грешки. Само това са.

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Wednesday, 19 June 2013, 17:30:01:0


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,75,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Controller: 038 906 018 J

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1810

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference


Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL

Controller: 1J0 907 379 D

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01312 - Powertrain Data Bus

37-10 - Faulty - Intermittent


-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL

Controller: 3B1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC S 7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF

35-10 - - - Intermittent


-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-919-xxx-17.LBL

Controller: 1J0 919 880 DX

Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V17

Coding: 00142

Shop #: WSC 00225

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0686391

No fault code found.


00575 - Intake Manifold Pressure


01312 - Powertrain Data Bus


01206 - Signal for Duration of Ignition; OFF

Колата временно се държи добре но във високите скорости под голямо натоварване губи тотално мощност. Невъзможно е достигането до 4000 обр/мин , максимално достига до 3100 обр/мин . Турбото не се включва.

achodemo написа:
B_A_D написа:Как мога да го разкодирам, с този VAG-COM ще успея ли ?

Да може ! Променя се в engine/coding 00002 ако си с ръчни скорости,00001 си за автоматични скорости


На 00002 съм - ръчни скорости

Последна промяна от B_A_D на Сря 19 юни 2013 19:53, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Сря 19 юни 2013 17:08


Без да искам бях дал линк на стария лог фай. Вече е оправен с новите данни след изчистване на грешките.


qwerty1234
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: avgan

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот qwerty1234 » Сря 19 юни 2013 20:46


Той новия е по зле от стария. Не записвай цялата разходка дето си правиш а само ускорението на 3та от 1800об. до 4200 об.


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Сря 19 юни 2013 21:52


Махнах ненужните стойности от ЛОГ файла.
В момента изглежда ТАКА

@qwerty1234 немога да достигна повече от 3100rmp


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот achodemo » Сря 19 юни 2013 22:50


Приятел, направи лог на 8 и 10 канал едновременно, 3 скорост пълна газ "до ламарината" 100% и продължаваш на 4 скорост до към 4300 оборота. Хубаво е да го направиш на някой път с дълъг баир нагоре , хем мотора ще е максимално натоварен , което е важно за качествения Лог , хем също така наклона ще ти убива скороста , защото на 4-та при 4300об. си някъде към 140км/ч.

п.п. Набави си навигатор който да борави с лаптопа докато ти ръчкаш газта , щото при тази скорост и да зяпаш лаптопа.....
:11


Потребителски аватар
B_A_D
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Резултат от компютърна диагностика на Golf 4

Мнениеот B_A_D » Сря 19 юни 2013 23:08


Ясно, че или клапана, който управлява геометрията е заминал (N75) или геометрията е зацапана. Кое от двете е неможе да се установи от комп. диагностика. Колкото и да го тествам с различните канали и да давам LOG файлове, пак няма да локализирам точно къде е проблема. Въпроса ми е колко ще ми струва да я закарам на сервиз и там специалистите да установят къде е проблема, без да сменят или чистят или правят каквото и да било друго.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта