Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Проблема е открит колата включва 2-3 предавка едновременно за части от секундата.Проблем прави единия клапан на мехатроника.Ходих в сеат и се оказа че кутията ми попада в проблемна група с удължена гаранция.Направиха запитване до фолксваген.Чакам отговор.Благодаря на Добри диагностицира проблема на 100%.Ако не ми хареса отговора на фолксваген ще пиша пак.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг

Докато търсих service manual из нета , попаднах някъде на VW репорта за удължавана на гаранцията, но до колкото разбрах се отнася само за китайският пазар, дано имаш късмет.
Както ти казах и на лични , проблема ти е в N216 или N371.
Всеки технически грамотен, би могъл да свърши ето туй и да ти реши проблема.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BHq ... =endscreen
ПП: Поздрави на Петя

- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
След седем месечно ходене по мъките,най-накрая моя проблем беше решен днес.Човека който реши моя голям проблем се казва Мишо(от ГОРУБЛЯНЕ ),както го знаят хората от Ауди форума.Ходих тези месеци къде ли не,от Сеат аутотехника,през хора от Реебърково, който оправят мултитроници и др автоматични кутий,до Порше запад които ми смениха маслото и филтъра ,срещу скромната сума от 350 лв но преблема не се реши.След уговорка с Мишо преди 2 месеца дойде и моя ред днес.Направихме пълна диагностика на dsg но както и досега навсякъде не намерихме записани грешки.Мишо предложи преди да отваряме кутията да свалим и отворим мехатроника и да видим там наред ли е всичко.Речено-сторено.След като беше свалена мехатрониката и разглобена на всички съставни части(а те бяха МНОГО,МНОГО)клапани,буталца семеринги пулчета болчета и всякъква друга малка гад,която Ханс е измислил.Всичко бе щателно почистено в ултразвукова вана и не искам да ви казвам каво остана във ваната след изваждането на клапаните от нея.След като всичко бе почистено и зглобено, го върнахме на мястото му.Дойде време да сменим отново маслото което беше сменяно от порше запад преди 8000км и Ооо чудо филтъра който извадихме НЕ Е ОРИГИНАЛЕН липсваха всякъкви щампи и надписи които да покажат оригиналния продукт на ауди и фолксваген.Какви ли части и от къде ги взимат щом не са оригиналните?Источихме маслото и го събрахме в прозрачна туба и ОООО пак чудо маслото с цвят на кока кола или на хубав бърбън.Отварям новото масло и какво да видя цвета му като лимонада и мирише на нещо като сладникава но не неприятна миризма а източеното смърди на загорял тиган.Констатация маслото не е сменено?Какво ли са си казали тоя пък иска маслото да му сменяме на толкова малко километри ,я да слогим еди евтин филтър и да приберем 350 лева щом сам се натиска?След като беше сменено и маслото истичихме точно 6 литра,дойде ред на адаптация на кутията и тест по Цариградско шосе и ооо чудо за пореден път,няма и помен от моя проблем.От всичките притеснения през които минах за смяна на мехатроник за 3600лв-добре че не можех да си го позволя(АУТОТЕХНИКА) смяна на масло за 350лв(ПОРШЕ ЗАПАД)най-накрая притесненията ми престанаха срещу една скромна сума която можеш да изхарчиш за 2 стека цигари и еди 12 часов ден проблема изчезна
,благодарение на един наистина рабиращ и грамотен интелигентен човек а именно МИШО.Шапка ти свалям и искрено ти благодаря.И накрая малко снимки от операцията.Приближете снимките на ултразвуковата ваничка и ще видите какво падна от клапаните.Успех на всички които имате някъкви проблеми с автоматиците.За мен човека вече е само един.

- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Ето и снимките.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Тази тема за мен е мкого добре развита,от начало до край с решението на проблема.Смисълът на този форум е точно в това всеки да може да почерпи най добрата информация за проблемите които се случват.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Тъмното масло би трябвало да е сменено в порше запад,светлото е новото,а малко по тъмното е сменено на дсг преди няколко дни?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Ако сега източиш малко от маслото , ще видиш, че е със същият тъмен цвят.
Оцветява се от изгорялото феродо на съединителите.
Оцветява се от изгорялото феродо на съединителите.
- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Ще изкажа и моето мнение, защото хората с ДСГ стават все повече, и тук могат да намерят помощ като мен.
Та, аз нямах някакви особени проблеми с ДСГ-то на Б6-цата, само едно леко дразнещо за мен(според много други нормално) , замисляне когато от 3-та слиза на 2-ра и след това се подаде газ, кутията зацепваше след секунда. Но поради факта че има още 2 коли с ДСГ около мен, неми харесваше как сменя скоростите Б6-цата. Отдавах го на остарялото масло, и когато настъпи време за 2-ра смяна (120к км), отидох чинно в Порше да ми го сменят, с надеждата, че след смяната ще превключва така мазно, както и другите 2 ДСГ-та които карам редовно.
Уви след смяната на маслото нямаше промяна. Около 15к км след смяната, лага на 2-ра скорост се засили, и започна от време на време, при спиране, да не изключва от 2-ра към 1-ва, а да претриса преди спирането на колата. Поразпитах тук там, всички отговори бяха; "това се оправя със смяна на мехатроника".
Аз понеже обичам всичко по колите да ми перфекто, вече бях започнал да се замислям за мехатроник.
И така от форума
, се здобих с телефона на Мишо, (благодаря искрено на колегата които ми го даде). Мишо ме прие за тест след седмица, и каза че 99% ще се оправи с промивка, адаптация и ново масло. Аз му казах, че маслото е сменяно преди около 15к км. Мишо каза че ако искам ще ми го запази, и ще го сипе обратно.Както вече споненах не обичам мърлящините по колите, и затова си купих ново масло за кутията.
След още седмица отидох при Мишо за интервенцията, смяна масло, филтър, промивка на мехатроник и адаптация.Във възторг съм от отношението и работата на Мишо, както към мен като клиент, така и прецизноста и вниманието към колата.
ДСГ-то в момента работи като ново и немога да си позная колата!!!
Надявам се че с моето мнение ще спестя на още някои като мен, да сменя ненужно скъпи части, без това да е наложително.
Та, аз нямах някакви особени проблеми с ДСГ-то на Б6-цата, само едно леко дразнещо за мен(според много други нормално) , замисляне когато от 3-та слиза на 2-ра и след това се подаде газ, кутията зацепваше след секунда. Но поради факта че има още 2 коли с ДСГ около мен, неми харесваше как сменя скоростите Б6-цата. Отдавах го на остарялото масло, и когато настъпи време за 2-ра смяна (120к км), отидох чинно в Порше да ми го сменят, с надеждата, че след смяната ще превключва така мазно, както и другите 2 ДСГ-та които карам редовно.
Уви след смяната на маслото нямаше промяна. Около 15к км след смяната, лага на 2-ра скорост се засили, и започна от време на време, при спиране, да не изключва от 2-ра към 1-ва, а да претриса преди спирането на колата. Поразпитах тук там, всички отговори бяха; "това се оправя със смяна на мехатроника".
Аз понеже обичам всичко по колите да ми перфекто, вече бях започнал да се замислям за мехатроник.
И така от форума

След още седмица отидох при Мишо за интервенцията, смяна масло, филтър, промивка на мехатроник и адаптация.Във възторг съм от отношението и работата на Мишо, както към мен като клиент, така и прецизноста и вниманието към колата.
ДСГ-то в момента работи като ново и немога да си позная колата!!!
Надявам се че с моето мнение ще спестя на още някои като мен, да сменя ненужно скъпи части, без това да е наложително.

Последна промяна от masiven на Вто 16 юли 2013 10:45, променено общо 1 път.
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Констатацията която си правя е че Порше не сменят маслото или незнам точно какво правят.Искам да попитам колегата-какъв цвят беше маслото източено от Мишо?,и какъв ти беше филтъра сменен от Порше?Имаше ли щампи на оригиналния продукт или не?Какво сподели Мишо по този въпрос? 

- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Колега, определено филтъра беше сменен с оригинален такъв. Дали маслото е сменяно незнам. Мишо също каза че неможе да даде категорично мнение дали е сменяно или не.
Понеже немога да съм сигурен че Порше са сменили или не маслото, няма как да ги обвинявам в подобно нещо. Вярвам все пак, Порше като сериозна компания, не лъже клиентите си. И ако има такова нещо, по скоро да се дължи на недобросъвестен служител, отколкото на нещо друго.
Факт е обаче, че съм имал случаи в които е трябвало да търся решение извън техния сервиз, защото те неса могли да определят какъв и проблема.
Понеже немога да съм сигурен че Порше са сменили или не маслото, няма как да ги обвинявам в подобно нещо. Вярвам все пак, Порше като сериозна компания, не лъже клиентите си. И ако има такова нещо, по скоро да се дължи на недобросъвестен служител, отколкото на нещо друго.
Факт е обаче, че съм имал случаи в които е трябвало да търся решение извън техния сервиз, защото те неса могли да определят какъв и проблема.
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Здравейте,
Имам същия проблем с моето DSG. Може ли контакт на Мишо от Горубляне. Имам час в Порше и работата не е добре.
Поздрави
Имам същия проблем с моето DSG. Може ли контакт на Мишо от Горубляне. Имам час в Порше и работата не е добре.
Поздрави
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Говорих с Мишо едвам се примолих да ми погледне колата. За ремонт чак Септември. Някой друг да предложи.
Мерси
Мерси
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
Изчакай го няма да съжаляваш,а и в Порше ще ти резнат главата.Кажи какво се случва с твоето дсг?
Re: Seat Altea 2.0tdi 140 код на мотора bkd,Проблем с дсг
petiaivanova12 написа:Изчакай го няма да съжаляваш,а и в Порше ще ти резнат главата.Кажи какво се случва с твоето дсг?
Виж темата и ако можеш помогни
Мерси
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=389058&p=3881761#p3881761
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта