голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот pai4one » Вто 11 юни 2013 23:40


здр. колеги купих си голф 4 и ситуация е такава колата пушеше много и след оглед видях че е спукана тръбата от смукателя към турбото смених я и след смяната колата почна да забива при скорост от 140-150 км дори и някои път като я настъпя на първа до 4000 оборота и като върна газта почва да работи все едно е на 2-3 цилиндъра и почва да пуши на място и се нормализира ,но това е само като я настъпя яко и то само на 1 ва колата е 110кс ,а върви доста повече от нормалното. И след като смених тръбата колата спря да пуши толкова много единствения пушек е само след 4000 оборота .Закачах я на моя личен ваг ком грешката която ми изкара е
00575 -Intake Manifold Pressure: Control Difference.

Последна промяна от pai4one на Нед 23 юни 2013 11:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот okti_1 » Сря 12 юни 2013 17:41


Проблем с блокирала геометрия-турбина или клапан Н75


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот pai4one » Сря 12 юни 2013 19:13


Клапан н 75 го смених с този на егр-ра видях че по цифри са еднакви , и пак същата работа значи утре смъквам турбина благодаря за бързия отзив.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот okti_1 » Сря 12 юни 2013 21:49


Преди да е свалиш турбината виж дали наистина е блокирала геометрията.Ако е блокирала чак тогава е сваляй за чистене.


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот pai4one » Сря 12 юни 2013 22:01


okti_1 написа:Преди да е свалиш турбината виж дали наистина е блокирала геометрията.Ако е блокирала чак тогава е сваляй за чистене.


говориш за лостчето което се разкарва на горе надолу или се бъркам нещо ако е възможно да ми кажеш как да я проверя няма да е зле и това нещо трябва ли да се движи лесно


Потребителски аватар
zdraveli
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 20:16
Автомобил: 1.9 tdi 105 hp
Двигател: BKC -2004
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот zdraveli » Чет 13 юни 2013 22:08


да колега за лостчето става дума ,хвани го с пръст и го натисни
и виж дали се движи нагоре надоло ..това е ,,ако се движи много трудно
имащ зацапана геометрия ,,сваляш и чистиш ,,


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот suggar » Чет 13 юни 2013 22:15


Интересно ми е, всички казваш хвани лосчето и го размърдай.... ама тва лосче не се движи ей така, първо е на мн кофти място и второ е вързано за акуатора дет прави бая съпротивление, е как става тоя номер, защото аз не мога!


Потребителски аватар
del21
Мнения: 63
Регистриран на: Пет 02 апр 2010 20:49
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: TDI 99
Местоположение: София

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот del21 » Чет 13 юни 2013 22:40


Наистина е на неудобно място, но с палецът на лявата ръка можеш да го натиснеш. Лостчето трябва да мръдне надолу с около 10-12 милиметра, а като го пуснеш свободно да се връща на горе. Става с доста усилие заради пружината в актуатора! Аз например редовно си проверявам хода на геометрията по този начин и нямам никакви проблеми със забиване или други такива.


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот Ludiq » Чет 13 юни 2013 23:32


suggar написа:Интересно ми е, всички казваш хвани лосчето и го размърдай.... ама тва лосче не се движи ей така, първо е на мн кофти място и второ е вързано за акуатора дет прави бая съпротивление, е как става тоя номер, защото аз не мога!

При теб май е на обратно. :wink


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот SCALE » Пет 14 юни 2013 6:56


[quote="pai4one"]здр. колеги купих си голф 4 и ситуация е такава колата пушеше много и след оглед видях че е спукана тръбата от смукателя към турбото смених я и след смяната колата почна да забива при скорост от 140-150 км дори и някои път като я настъпя на първа до 4000 оборота и като върна газта почва да работи все едно е на 2-3 цилиндъра и почва да пуши на място и се нормализира ,но това е само като я настъпя яко и то само на 1 ва колата е 110кс ,а върви доста повече от нормалното. И след като смених тръбата колата спря да пуши толкова много единствения пушек е само след 4000 оборота .Закачах я на моя личен ваг ком грешката която ми изкара е
00575 -Intake Manifold Pressure: Control Difference.[/quote]

За първото (в червено) имаше тема , че маслената помпа прави по-голямо налягане и повдигачите се "одървят" и някой клапан остава леко отворен - съответно този цилиндър се отписва, за второто направи лог да се видчят стойностите на налягането , а за лостчето - с Ваг-а на работещ мотор пускаш на Енджин - Бейсик сетинг - 11 канал и компа сам си дърпа и отпуска лостчето -само гледай да не задържа за малко в междинно положение и дали отива до упор . Може при тази процедура да пръскаш обилно с ВД да се прочисти самата лостова система.


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот pai4one » Пет 14 юни 2013 8:55


Здр. колега за това ,че работи като на 2-3 цилиндъра забелязах ,че го прави когато е студена и я настъпя към 3000 оборота и след като мине около 50 градуса ако ще и до 5 хиляди оборота това изчезва.Може ли причината да е гъсто масло или просто не е сменяно отдавна понеже я купих преди седмица .
А за лога на 3 та скорост от 1500 оборота до 4000 нали така


Потребителски аватар
suggar
Мнения: 875
Регистриран на: Нед 19 авг 2007 19:46
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: ASV
Местоположение: Габрово

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот suggar » Пет 14 юни 2013 9:41


да вярно че, при 4ките турбото е на обратно и лостчето се натиска , а при мен трябва нагоре да се дръпне, затова е по трудно.... а за проблема на колегата при мен същото го правеше докато е студена, интересно е че след като ремонтирах турбото почти не го е правила, незнам каква е връзката.

П.п. маслото съшо допринася, интересно че сега съм със някакво менташко и няма проблеми.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот SCALE » Пет 14 юни 2013 15:25


pai4one написа:Здр. колега за това ,че работи като на 2-3 цилиндъра забелязах ,че го прави когато е студена и я настъпя към 3000 оборота и след като мине около 50 градуса ако ще и до 5 хиляди оборота това изчезва.Може ли причината да е гъсто масло или просто не е сменяно отдавна понеже я купих преди седмица .А за лога на 3 та скорост от 1500 оборота до 4000 нали така


Ами като не е сменяно нищо по колата как имаш смелост да я настъпваш на 4-5000 об ? Това е като руска рулетка , знаеш ли джамбазина какво и е сипал в маслото за да "мърка" мотора и да пали от раз и т.н.


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване

Мнениеот pai4one » Чет 20 юни 2013 13:01


здр колеги разглобих турбото и лоста за геометрията се движи с лекота в двете посоки обаче забелязах ,че самия клапан се движи трудно и като го махнах от турбото вътре все едно е като солница и като го натискам на вътре леко престъргва ,всмукателния колектор също го махнах и вътре е ужас половината отвори са запушени както и егр ра следователно сега ще ми трябва такъв клапан и евентуално някои да каже как ще регулирам новия.


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: голф 4 тди 110 коня проблем с пренадуване решен .

Мнениеот pai4one » Нед 23 юни 2013 12:00


проблемът е решен след смъкване на турбото геометрията се оказа подвижна ,просо клапана които управлява турбото ми беше заял които седи на самото турбо , и смукателния колектор беше пълен с сажди .
спря да ми забива и всичко е супер .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, golfmk1 и 53 госта