Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
jabre
Мнения: 317
Регистриран на: Сря 16 фев 2011 16:15
Автомобил: vw passat 35i vw golf mk1 1979
Двигател: AAZ 1992
Местоположение: Vlasotince - Србия (Serbia)

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот jabre » Пон 14 яну 2013 22:13


znainainai написа:Относно таблото това е от ТДИ там сигнала идва от компа на мотора а на ТД идва директно от клема W на генератора. Двата сигнала нямат нищо общо.


няма ли начин да работи оборотомера при мен?




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4

Мнениеот znainainai » Вто 15 яну 2013 17:55


Има намираш табло на което пише Diesel 3.0 под стрелката на оборотомера слагаш го и всичко тръгва.


Потребителски аватар
vesko_sr
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 13:57
Автомобил: vw passat b4
Двигател: ADZ 1995
Местоположение: София

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот vesko_sr » Чет 07 мар 2013 14:11


Колеги, някой знае ли нещо за това барче:
Изображение
Видях го на един пасат б4 в мобиле-то и ми стана интересно дали е оригинално вграждано и в кои модификации? И ако не, от каква кола е това барче? Питам защото имам нужда от нещо подобно и ако може да се намери ще ми свърши идеална работа. Ако някой знае нещо нека каже :)


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот znainainai » Пет 08 мар 2013 0:03


Да оригинално е и се е монтирало само на едни бежови пасати дето са навъртели по няколко милиона километра. Т.Е. на модификацията такси :c020


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот lubecku » Сря 01 май 2013 11:59


http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3612611-Official-MidAtlantic-FS-WTB-FT-WTT-Thread-Q1-2008

в крайна сметка, никъде не разбрах какъв е филма с голфовия нож, много ли е мъка с монтажа или не е толко сложно, тази снимка във вортекса е лудница, верно че на него и решетката му не е китаиче, но ножа е заспал


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот dimovip » Чет 02 май 2013 6:32


колеги може и да не съм за тая тема, ама имам нужда от малко акъл.Да си махна ли катализатора или не.Колата е пасат АБФ , върви добре, не ми прави бели, но мисълта, че на километража пише 248000км а реално само бог знае колко са и катализатора си е там малко ме дразни.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот lubecku » Чет 02 май 2013 9:21


Мисля, че смяната му с читав резонатор би се отразила позитивно при всички положения !


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот dimovip » Съб 15 юни 2013 6:06


А някой да ми каже с какви са оригиналните пружини за б4 комби с АБФ мАтор?


Draco
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 15 окт 2012 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот Draco » Нед 16 юни 2013 17:54


Здравейте колеги,искам да попитам спортни пружини от пасат b4 комби стават ли на пасат b3 седан.Благодаря.:)


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6265
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 20 юни 2013 13:48


само предните


Draco
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 15 окт 2012 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот Draco » Чет 20 юни 2013 16:16


На 100% стват така ли,защото ми казаха че чашката на предния амортисиор била по на долу сравнение с на Б4-ката,а задните защо не стават,според мен нямат разлика освен това че са повече навивки за да може да издържа на товар,тъкмо и Б3-ката ще стане по твърда :D иначе диаметарът и дължината на пружината същият ли е като на Б3-ката за стокови говоря.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот nokiangage » Чет 20 юни 2013 22:10


Я да попитам тук, на Б3-ка проблем ли ще бъдат джанти 17х7 с ЕТ40? :drunk
Гледах калкулатори, но все пак някой карал ли е с подобни джанти и параметри?


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот TheBoss » Пет 21 юни 2013 22:23


nokiangage написа:Я да попитам тук, на Б3-ка проблем ли ще бъдат джанти 17х7 с ЕТ40? :drunk
Гледах калкулатори, но все пак някой карал ли е с подобни джанти и параметри?


Аз съм с 17х8 с ЕТ35 мисля че беше и нямам проблеми.


Потребителски аватар
TheBoss
Мнения: 110
Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 9A
Местоположение: Плевен

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот TheBoss » Пет 21 юни 2013 22:31


Draco написа:На 100% стват така ли,защото ми казаха че чашката на предния амортисиор била по на долу сравнение с на Б4-ката,а задните защо не стават,според мен нямат разлика освен това че са повече навивки за да може да издържа на товар,тъкмо и Б3-ката ще стане по твърда :D иначе диаметарът и дължината на пружината същият ли е като на Б3-ката за стокови говоря.


Чашката на Б3 на самия амортисьор е по-ниска от на Б4. Задните пружини на седана и комбито са с еднакъв брой навивки, просто едните са по твърди от другите. Това са ми наблюденията от седан 1.6i Б4 и комби АБФ Б4. Даже диаметрите на навивките са еднакви.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и

Мнениеот nokiangage » Пет 21 юни 2013 23:05


TheBoss написа:Аз съм с 17х8 с ЕТ35 мисля че беше и нямам проблеми.

И аз така предполагам, но за всеки случай ще гледам поне по 5 мм фланци да добавя на джанта, по-нататък и повече... :th_up

ПС. Ако е удачно качи някоя снимка колега, да придобия представа как седят тези красавици на Пасата. :beer



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта