ПС. Задните малеят ама засега ще е така.
Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и B4
					Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
	Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- nokiangage
 - Мнения: 3374
 - Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
 - Автомобил: Passat B3 - 35i
 - Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
 - Местоположение: Плевен, Варна
 - Контакти:
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
Градски, много приятна джанта си извадил 
 . С какво окачване е колата ако може да попитам? 
			
									
										
						
 . С какво окачване е колата ако може да попитам? 
- TheBoss
 - Мнения: 110
 - Регистриран на: Пет 23 дек 2005 13:31
 - Автомобил: VW Corrado
 - Двигател: 9A
 - Местоположение: Плевен
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
Отпред е с амортисьори обикновенни от Б3 и пружини от дизелов Б3. Отзад е с оригиналните амортисьори и с рязани пружини от Б4 седан ,но преди месец се счупи едната и върнах старите оригинални пружини. Трябва да измисла нещо за отзад, защото в момента е доста вирната задницата и ме дразни.
			
									
										
						Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
Колеги, не искам да пускам нова тема, затова ще питам тук.
Еднакви ли са предните спирачни апарати на Г60 и апарат от 256мм вентилиран диск.
Г60 е с 280мм диск и дебелина 22мм, 256мм е с дебелина 20мм, въпроса е дали от Г60 апарата търпи по-широките накладки , които са 19мм или не.?
И при двата модела дискове, апаратите са Girling 54 .
П.П. Оригинално пасата ми беше с 256мм дискове.Преди години монтирах дискове 280мм + супорти от Г60, но оставих оригиналните апарати.Тези дни забелязах, че е абсурдно да влезнат 19мм накладки, дори тънките 16 са на магия.
Ако някой е наясно дали двата апарата имат или нямат разлики, ще съм благодарен да сподели !
			
									
										
						Еднакви ли са предните спирачни апарати на Г60 и апарат от 256мм вентилиран диск.
Г60 е с 280мм диск и дебелина 22мм, 256мм е с дебелина 20мм, въпроса е дали от Г60 апарата търпи по-широките накладки , които са 19мм или не.?
И при двата модела дискове, апаратите са Girling 54 .
П.П. Оригинално пасата ми беше с 256мм дискове.Преди години монтирах дискове 280мм + супорти от Г60, но оставих оригиналните апарати.Тези дни забелязах, че е абсурдно да влезнат 19мм накладки, дори тънките 16 са на магия.
Ако някой е наясно дали двата апарата имат или нямат разлики, ще съм благодарен да сподели !
- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
Имат разлика, дори и 16мм накладки при мен не беше възможно да влезнат, поизносени станаха. 
Въпреки това в оригиналния апарат също не влизат дебелите накладки, само тънките безпроблемно
			
									
										
						Въпреки това в оригиналния апарат също не влизат дебелите накладки, само тънките безпроблемно
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
някой отварял ли е фаровете си за да ги направи тъмни от вътре?
става въпрос за хватката с черни кристачки вътре във фаровете
			
									
										
						става въпрос за хватката с черни кристачки вътре във фаровете

- HukuTyY
 - Мнения: 600
 - Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
 - Автомобил: Vw Passat B4
 - Двигател: ABF 16v
 - Местоположение: Каварна
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
JC написа:Колеги, не искам да пускам нова тема, затова ще питам тук.
Еднакви ли са предните спирачни апарати на Г60 и апарат от 256мм вентилиран диск.
Г60 е с 280мм диск и дебелина 22мм, 256мм е с дебелина 20мм, въпроса е дали от Г60 апарата търпи по-широките накладки , които са 19мм или не.?
И при двата модела дискове, апаратите са Girling 54 .
П.П. Оригинално пасата ми беше с 256мм дискове.Преди години монтирах дискове 280мм + супорти от Г60, но оставих оригиналните апарати.Тези дни забелязах, че е абсурдно да влезнат 19мм накладки, дори тънките 16 са на магия.
Ако някой е наясно дали двата апарата имат или нямат разлики, ще съм благодарен да сподели !
За да влезнат 19мм накладки трябва да си с оригинален апарат от г60.Той пак е Гирлинг 54,но като ги наложиш двата един до друг се вижда,как този на Г60-то е по голям(с малко но е по голям) и от задната страна е по квадратен,а не така скосен,като на обикновените 256мм :) На ауди 100 са същите за 280мм с големите накладки :) Аз си взех от моргата такъв и всичко заспа
- kristianatanasov
 - Мнения: 1280
 - Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София][Passat B3,ABS
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
mnh написа:някой отварял ли е фаровете си за да ги направи тъмни от вътре?
става въпрос за хватката с черни кристачки вътре във фаровете
Ако въпроса е за Б3,отварянето е елементарно!
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
за Б4 става дума, а някой има ли примерна снимка дали си струва това(и как изглежда крайния резулат) ''затъмняване'' че не знам как да го търся в гугъл  
			
									
										
						- lubecku
 - Мнения: 393
 - Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
 - Автомобил: mk3
 - Двигател: ABF
 - Местоположение: sofiq bulgaria
 - Контакти:
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
Никъде не можах да открия снимка с б3/б4 седан с 60/40 или 40/40 пружини,
на 15 ка джанти.
Някой има ли случайно, и някакви впечатления от пружините на ФК ?
			
									
										
						на 15 ка джанти.
Някой има ли случайно, и някакви впечатления от пружините на ФК ?
- nokiangage
 - Мнения: 3374
 - Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
 - Автомобил: Passat B3 - 35i
 - Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
 - Местоположение: Плевен, Варна
 - Контакти:
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
Здравей колега, аз съм в момента с червени 40/40 пружини на Б3-ката седан. Бях купил комплект 60/40 на FK, но бях уцелил един от малкото Пасат-и с малък тампон, а моя е с голям  
 и трябваше да си намеря предни - изкочиха ми за мой късмет пак предни червени, но с VW означение и номер. Предни газови амортисьори Optimal на много години и задни сравнително нови Bilstein B-нещо си май маслени.
Ето няколко снимки преди и след операцията с 15" ATS Cup 7J ET20 на 195/50/15 предни и 205/50/15 задни гуми:




На тези е с фабричните 15" Sebring 6J ET35 отпред и ET30 на заден мост с фланец от 5мм на 185/60/15 гуми:


За всичките снимки, маркировки на пружините и сравнение със стоковите:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=257518&start=360
За снимки на колата със същата конфигурация на окачването, но със 17-ки 7J ET35 с 205/40 предни и 205/45 задни тук:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=257518&start=465
Аз определено съм доволен от промяната в стойката, возията се промени определено към по-стегната и чак вече като се кача в някоя френска кола ми става лошо от клатенето, комфорта де
. Дано да съм ти бил полезен  
			
									
										
						
 и трябваше да си намеря предни - изкочиха ми за мой късмет пак предни червени, но с VW означение и номер. Предни газови амортисьори Optimal на много години и задни сравнително нови Bilstein B-нещо си май маслени.Ето няколко снимки преди и след операцията с 15" ATS Cup 7J ET20 на 195/50/15 предни и 205/50/15 задни гуми:




На тези е с фабричните 15" Sebring 6J ET35 отпред и ET30 на заден мост с фланец от 5мм на 185/60/15 гуми:


За всичките снимки, маркировки на пружините и сравнение със стоковите:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=257518&start=360
За снимки на колата със същата конфигурация на окачването, но със 17-ки 7J ET35 с 205/40 предни и 205/45 задни тук:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=83&t=257518&start=465
Аз определено съм доволен от промяната в стойката, возията се промени определено към по-стегната и чак вече като се кача в някоя френска кола ми става лошо от клатенето, комфорта де
. Дано да съм ти бил полезен  
- Stenly
 - Мнения: 1968
 - Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
 - Контакти:
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
Ето на 15ки с ет11 отзад и ет13 отпред на регулируемо окачване. По мостовете също е работено. За мен лично повече от това на такъв Пасат му идва в повече.

			
									
										
						
- nokiangage
 - Мнения: 3374
 - Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
 - Автомобил: Passat B3 - 35i
 - Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
 - Местоположение: Плевен, Варна
 - Контакти:
 
Re: Пасат B3 и B4 -тунинг,подобрения...тема за всички с B3 и
С какво J са Atiwe-тата колега? Иначе ЕТ-то е 
			
									
										
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта