Здравейте,
Колата цяла седмица е седяла на забравени фарове и разбира се акумулатора е тотален аут.
Снощи я запалихме като дадохме ток от друга кола. Карах около 30 мин. за да зареди акумулатора и всичко беше ОК.
Тази сутрин се опитах да запаля отново без успех само премигна таблото и до там.
След това се опитах да я бутна сам на няколко пъти почти успях но без успех, колата на 2'ра тресеше много но само това.
И основният проблем в момента е че когато се опитам да запаля изобщо нищо не се случва. Давам контакт всички лампи светват но при опит да запаля нишо не става не искта да върти не премигва нищо.
Някак си ме страх да не съм изгорил стартера :(. Дали от бутане и не успешно палене може да е изгорял стартера?
Колата 1.9 ТДИ АГР.



Golf 4 1.9 TDI AGR не иска да запали след паднал акумулатор.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Провери си клемите на акуто и масата към мотора . Мн вероятно е и да си за нов акумулатор
не е стартер проблема

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 22 апр 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Колега ако акумулатора,както казваш ти е паднал изцяло според мен ще е необходимо да се зареди на зарядно.Не мисля,че само с каране 30 мин.ще успеее да го зареди алтернатора.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Аз този акумулатор съм го отписал, ще купувам нов, в момента съм в Чужбина и няма от къде да търся зарядно.
Но много се притеснявам че не иска да върти изобщо, преди колкото и да няма ток стартера се опитваше да завърти и всички лампи угасваха и таблото се ресетваше.
Но в момента нищо просто нищо не се случва :(
Но много се притеснявам че не иска да върти изобщо, преди колкото и да няма ток стартера се опитваше да завърти и всички лампи угасваха и таблото се ресетваше.
Но в момента нищо просто нищо не се случва :(
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Вземи за проба някой читав акумулатор от друг автомобил и опитай с него. Твоят е силно разреден и най-вероятно може да не става за нищо вече, дори и да го заредиш.
Такъв филм няма - няма ли ток - няма как да завърти и не се подлъгвай, че лампите светят, тяхната консумация е много малка. Явно в акумулатора ти има ток колкото да светнат лампите на таблото и за нищо друго.
Adnan написа:преди колкото и да няма ток стартера се опитваше да завърти
Такъв филм няма - няма ли ток - няма как да завърти и не се подлъгвай, че лампите светят, тяхната консумация е много малка. Явно в акумулатора ти има ток колкото да светнат лампите на таблото и за нищо друго.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
jrebeca84 написа:Колега ако акумулатора,както казваш ти е паднал изцяло според мен ще е необходимо да се зареди на зарядно.Не мисля,че само с каране 30 мин.ще успеее да го зареди алтернатора.

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Преди седмица бях изправен пред същия казус - не бях в България за месец и приятелката я е припалвала един-два пъти за по няколко минути и тока, който е взимала за палене не е могла колата да го върне при работа на празен ход и естествено като се прибрах колата беше с паднал акумулатор - никой, дори и лампа не светна да се зарадва да ме види
. С хубави кабели я запалих за 2 секунди с помощта на познат с 1,9 ТДИ и след около 20 минути каране в града отидох на автомивка естествено
. Да, ама има ток за лампите, ама не е и да завърти - след бутане я опънах на 30+ километра извънградско с изключени повечето консуматори и да не дърпам рогатия си е наред сега...та май и от състоянието на акумулатора си зависи, моя е на 6 месеца. 



-
- Мнения: 228
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
В такива случаи е добре акумулатора да се зареди напълно на зарядно. Автомобила не може да го зареди с няколко минути каране и той пак си остава незареден, въпреки, че пали, а това скъсява живота му. По принцип най-добре за един акумулатор е да си бъде зареден близко до пълния му капацитет. А такива дълбоки разряди са убийствени за него. 

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Може да е сдал багажа тотално. Намери друг, нормално работещ и пробвай с него. Щом цяла седмица са били и фаровете вкл може да е отишъл. Моята дойде с един Магнети Марели, на няколко месеца, който работеше добре, но в един момент му отказа някоя от клетките
и се гътна. А и да не е това, като няма достатъчно ток все прави странни изпълнения.
А на стартера не виждам кво можеш да му направиш с малко бутане

А на стартера не виждам кво можеш да му направиш с малко бутане

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Акумулатор!
Падне ли напрежението под номиналното, което пише (в случая 12V) всеки акумулатор сулфатзира адски бързо и капацитета му спада драстично!
При оловните това се случва за ден-два...
Литиевите батерии изкарват малко по-дълго време, преди да сдадат багажа тотално, ама не много по-.
При всички случаи капацитета пада катастрофално!

Падне ли напрежението под номиналното, което пише (в случая 12V) всеки акумулатор сулфатзира адски бързо и капацитета му спада драстично!
При оловните това се случва за ден-два...

Литиевите батерии изкарват малко по-дълго време, преди да сдадат багажа тотално, ама не много по-.
При всички случаи капацитета пада катастрофално!
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Здравейте,
Благодаря на всички за мнениеята.
Отидох до магазина купих акумулатор нов.
Слагам го и тръгвам да въртя и о чудо върти на пълни обороти и запали веднага
Беше ми изкарал акъла този аку с неговото не въртене бях си помислил, че стартера нещо е заминал от бутането и друсането.
И друг път ми е падал аку но никога не ми се беше случвало да ми светят всички лампи но да не зацепва да върти. Нормалното винаги е било тръгва да върти прави цък, всичко лампи загасват а километража + часовника на 0.
Благодаря на всички за мнениеята.
Отидох до магазина купих акумулатор нов.
Слагам го и тръгвам да въртя и о чудо върти на пълни обороти и запали веднага

Беше ми изкарал акъла този аку с неговото не въртене бях си помислил, че стартера нещо е заминал от бутането и друсането.
И друг път ми е падал аку но никога не ми се беше случвало да ми светят всички лампи но да не зацепва да върти. Нормалното винаги е било тръгва да върти прави цък, всичко лампи загасват а километража + часовника на 0.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Така е, защото в предните случаи е имало достатъчно ток поне да задейства машинката на стартера. И тогва чак е клякал акумулатора ;)
В случая не е имал силици даже 'цък' да каже стартера
В случая не е имал силици даже 'цък' да каже стартера
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
Какви са тези случаи? Аз също съм преживявал това, но след 10-20 минути каране и 2 дни седене си паля без проблеми... а съм със стар акумулатор.
Защо ***** не палиш на първа?

Adnan написа:След това се опитах да я бутна сам на няколко пъти почти успях но без успех, колата на 2'ра тресеше много но само това.
Защо ***** не палиш на първа?

- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
[/quote]
Защо ***** не палиш на първа?
[/quote]
Ако по някаква екстремно наложаща причина, се наложи да се пали с 'бут-стартер', то се прави на максимално висока предавка - 3,4. На 1-ва и 2-а вероятноста да прескочиш зъбче на ремъка е достатъчно голяма ;).
Аз лично не бух пробвал ...
Защо ***** не палиш на първа?

Ако по някаква екстремно наложаща причина, се наложи да се пали с 'бут-стартер', то се прави на максимално висока предавка - 3,4. На 1-ва и 2-а вероятноста да прескочиш зъбче на ремъка е достатъчно голяма ;).
Аз лично не бух пробвал ...
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Голф 4 не иска да запали след паднал акумулатор.
niki1_j написа:Защо ***** не палиш на първа?
Ако по някаква екстремно наложаща причина, се наложи да се пали с 'бут-стартер', то се прави на максимално висока предавка - 3,4. На 1-ва и 2-а вероятноста да прескочиш зъбче на ремъка е достатъчно голяма ;).
Аз лично не бух пробвал ...
Това е невъзможно. За да стане ти трябва егати отпуснатия ремък!

По тази логика, за всички пъти които съм си оставял музиката да свири и после съм палил с бутане, досега съм направил цял оборот от прескочени зъби.

Който успее да запали на 4-та без грам ток го признавам за егати силата - да бута с около 35-40 километра в час


Е така бутаме 5-ма една астра, бутаме... колата хълца и не пали! Дръпнаха ни. После като разбрах че палили на 4-та...

На 1-ва ако съм на равно и сам мога да я запаля!
Последна промяна от Dushan на Нед 23 юни 2013 16:40, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: zlatkoi и 153 госта