помощ трудно пали сутрин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
jadauin
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

помощ трудно пали сутрин

Мнениеот jadauin » Вто 05 дек 2006 19:03


здравейте колеги! отскоро съм горд притежател на Golf3 :D имама и проблем вече:) не е нещо фатално но дразни. сутрин мого трудно пали на бензин! въртя по 10 мин. докато запали!после през целия ден няма нисхто подобно - пали си от четвърт оборот.не знам дали има някаква подкачваща помпа(горивна) щото като дам на контакт нищо не се чува! двигателя е 1.8 Моно инжекцион.
със заглавия ПОМОЩ не става работата...mod edit: vaskoto1




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 05 дек 2006 19:22


горивния филтър смени ли????


jadauin
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот jadauin » Вто 05 дек 2006 21:00


не съм го сменял,ама ако е от филтъра няма ли да го прави и през останалата част от деня?


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 05 дек 2006 21:01


центровка, свещи...........
имах такъв проблем със старата кола, особено когато е студено, защото свещите ми бяха с много ниско топлинно число и по трудно палеше сутрин
докато въриш мирише ли на суров бензин?
п.п. ако е помпа изобщо няма да запали :wink:


jadauin
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот jadauin » Вто 05 дек 2006 21:51


не не мирише на бензин изобщо!в началото само върти,върти,без всякакъв нишан,постепено започва да припалва по малко и да гасне, и в следващмомент като запали,целия ден е без грешка!просто пали от раз!а свешите са добри проверявах ги ,от тия с 3 електрода


Потребителски аватар
FreAk
Мнения: 499
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, В.Търново

Мнениеот FreAk » Вто 05 дек 2006 22:00


това, че са с 3 електрода нищо не значи, пак може да са за смяна
хубаво е да се сменят на около 50 -60 хиляди
и си виж центровката


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 05 дек 2006 22:03


я си погледни капачката на делкото за нагар, аз установих че мойте проблеми които са пдобни май от нагара в капачката са причинени...кат го зачистя и пали от раз.


jadauin
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот jadauin » Вто 05 дек 2006 22:11


дам,ще проверя центровката,и капачката на делкото,ама що го прави само на сутрин? вчера например е стояла 5 часа пред работа и като я врутнах запали от раз.ако е центовка няма ли да има тия проблеми постояно? освен това тихите и обороти са отлични,върви много добре и гори малко! да си призная страх ме е да не я разбутат "маисторите" щото сум се наслушал на такива истории


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 05 дек 2006 23:10


Датчик за температурата?


jadauin
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот jadauin » Вто 05 дек 2006 23:17


имаш впредвид датчика за температура на водата ли? то друг не знам да има.не сум го проверявал


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Сря 06 дек 2006 8:17


jadauin написа:не не мирише на бензин изобщо!в началото само върти,върти,без всякакъв нишан,постепено започва да припалва по малко и да гасне, и в следващмомент като запали,целия ден е без грешка!просто пали от раз!а свешите са добри проверявах ги ,от тия с 3 електрода


А трудно (бавно) ли върти или си върти нормално?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 06 дек 2006 8:33


възможно е от някой маркуч или снадка да засмуква въздух в горивната система и сутрин да има въздух, следователно въртиш докато качи бензин до дюзата - смени си филтъра горивния и огледай снадките по филтъра и отпред по моноинжекцията да няма теч /т.е. да засмуква въздух/. След първото палене е възможно да пали лесно, защото не може да засмуче много въздух. Другото е температурен датчик /черен с 4 извода/. ако е зацепил на топло /т.е. съпротивлението му е около 300-400 ома - емитира топъл двигател и мноого трудно пали колата/
Това са най-често срещаните възможни причини.
Сутрин след запалване какви обороти държи - трябва да са около 1100, не по-малко от 1000. /ако е така изключваме температурния датчик като причина/


jadauin
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот jadauin » Сря 06 дек 2006 8:59


върти си съвсем нормално,като запали дурйи около 1500 оборота докато загрее после пада на 900.и на мен ми се струва наи вериатно да взима въздух горивната система отнякъде.ще сменя филтъра


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 06 дек 2006 9:04


jadauin написа:върти си съвсем нормално,като запали дурйи около 1500 оборота докато загрее после пада на 900.и на мен ми се струва наи вериатно да взима въздух горивната система отнякъде.ще сменя филтъра


ако взима въздух ще ти играят оборотите и през другото време....


jadauin
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот jadauin » Сря 06 дек 2006 14:26


смених горивния филтър схте видим утре какво ще стане.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта