Проблем с вакуума на golf 3 abf

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
manqk na golfove
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 май 2013 20:32
Автомобил:
Двигател:

Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот manqk na golfove » Сря 19 юни 2013 19:14


Здравейте,колеги мжели някой да ми помогне , че вече откачам :banghead
:banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead :banghead
къде се намират вакуумите по колата, как да проверя дали има спукан маркуч за въздух или вакуум възможно ли е да си чистят по някакъв начин.Благодаря ви предварително.




merckx1990
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 31 яну 2011 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Dimitrovgrad/Stara Zagora

Re: Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот merckx1990 » Пет 21 юни 2013 11:02


95% спукан клапан на картерната вентилация , ако не си го изолирал. Има едно маркучле от колектора до него скрито отдолу. Има вакум за клапите на климатика отгоре от маркуча към сервото, имаш вакум за регулатор на налягане на бензина. И да откачаш само ще направиш лошо впечатление.


manqk na golfove
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 май 2013 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот manqk na golfove » Съб 22 юни 2013 18:26


Колега,благодаря ти просто откачам защото имам следният проблем от доста време ,а никой до момента не може да ми даде адекватен отговор.Проблема е че когато изфорсирам колата над 3500-4000 оборота
след това оборотите не искат да паднат под 1500.Разпитвах къде ли не.Сменях стъпковия мотор,свалях дроселовата клапа и диагностики и какво ли не и немога да открия проблема.Казаха ми да провериме вакумите.Ако някой има някаква идея нека да помогне ще сам много благодарен.Мерси предварително


Потребителски аватар
boraks
Мнения: 366
Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
Автомобил: VW MK 3
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Re: Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот boraks » Пон 24 юни 2013 20:13


Аз се борих с този проблем с моя абф, При мен се наложи със шестограм да си регулирам сам стъпковия мотор или по-точно ел.магнитния клапан(има едно винтче на върха на моторчето) на топъл мотор, и по този начин успокоих оборотите, на празен ход, и пробвах да давам газ и нямаше проблем. Иначе като давах газ точно както при теб не искаха да паднат под 1800 дори. Все пак пробвай това със шестограма. Ако стане случайно, след това само трябва да вкл. колата към ВАГ-КОМ и да нулираш настройките на дросела и моторчето. Пробвай и пиши.


manqk na golfove
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 май 2013 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот manqk na golfove » Вто 25 юни 2013 22:41


Колега,пробвахме и никаква разлика няма.Няма никаква разлика нито в едната нито в другата посока.Дано да имаш някаква друга идея с която да ми помогнеш.Благодаря предварително.


Потребителски аватар
boraks
Мнения: 366
Регистриран на: Нед 07 мар 2010 20:42
Автомобил: VW MK 3
Двигател: ABF 1994
Местоположение: София

Re: Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот boraks » Сря 26 юни 2013 5:41


ЕЕ, жалко, как мислех, че ще помогне това. Значи потенциометъра на дросела знаеш ли дали ти работи( това е микро ключето, дето е закачено на дросела и цъка). Трябва да се замери да се види дали е наред.Другото, което се сещам е да те питам дали си пипал жилото на газта и изобщо кога започна този проблем. Остана и МАП сензора да се провери също, и най-накрая ако имаш някой познат да смените за малко компютрите на колите да видиш как ще е .


manqk na golfove
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 май 2013 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот manqk na golfove » Сря 26 юни 2013 14:21


Колега,с друг компютър пробвахме преди време,нямаше разлика.А за другите съвети като пробваме ще пиша,за резултати.Благодаря за отзивчивостта.


manqk na golfove
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 09 май 2013 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакуума на golf 3 abf

Мнениеот manqk na golfove » Пет 28 юни 2013 21:15


Здравейте,днес оправихме проблема най-сетне.Цялата работа беше,че когато сменяхме гарнитурата на капака майсторчето не е завил правилно един болт.Като така някак си е опирало в жилото на гаста и мотора държеше високи обороти.Добре,че има и хора които си разбират от работата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта