Здравейте,
след изчетени подобни теми търся мнение или съвет от колеги, които действително са правили успешно такава подмяна!Става въпрос за подмяната на автоматичното жило с хидравлична помпа.Колата е POLO 6N1,AEA,96г.Проблема вече е такъв че не се търпи повече. Имам в предвид това,че съм купил 2 чисто нови оригинални жила по 90лв. за около 4г. време, заварял съм скъсана пета на кормилната колонка, сменил съм комплекти феродов с притискателен диск -2 пъти ,две скоростни кутии тип 085...и проблема след временно решение си остава. А той се изразява в това ,че нямам задна. Другите скорости увличат и просто помага това,че са синхронизирани за разлика от задната.
Не искам повече да се занимавам с тези френски жила!
Трябва да си отговоря на следните въпроси:
- технологично /оригинално/ направени ли са отвори в преградата на купето за такава подмяна?
- трябва ли да се сменя педала ,респ. кормилната колонка!
- може ли да се монтира изпълнителната помпа на кутия тип 085 с жило?
- може ли да се монтира работна помпа ,отвътре на преградата на купето?
Най-важният въпрос: от кое POLO да се вземат всички необходими детайли за подмяната,така че да станат на моето?
Предполагам ,темата ще бъде интирисна и за други колиги с моя проблем,а те не са малко-повярвайте ми!



Подмяна -жило с помпа на 6N1
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Колега мисията невъзможна с нормални средства иначе невъзможни неща няма но на каква цена.Смени доставчика на жило или търси втора ръка оригинално на моито поло не съм го пипал 5 година и 70000 от както е в мен и не е правено нищо по системата със съединителя .Защо не минеш на обикновенно жило предполагам ще се намери при голфа е възможно защо не и при полото.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Цените ще те уплашат първо са две помпи -горна и долно второ ти трябва друго серво и друго казане за спирачната течност защото спирачната система и съединителя са с едо захранване без да смятаме маркучетата и другите преправки заедно с педала и дали ще стане на твоето магаре на педалите ела ако искаш да ти покажа как е направено на поло 9N3 и сам си направи сметка дали си струва да не излезе три пъти отколкото струва колата ти иначе търси автоматично от морга .
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Проблема е там ,че колата се експлоатира ,като учебен автомобил.Натоварването на съединителя е огромно ,тъй като,педала се държи натиснат много дълго време през голяма част от деня,т.е условията в които работи са стряскащи... Пробвал съм с обикновенно-ръчно жило,но нещата според мен се влошават още повече,защото педала става много твърд и усилието в/у педала нараства неимоверно много!
Мисля си да заимствам такава система от 6N1 с дизелов двигател ,да речем SDI!?
Мисля си да заимствам такава система от 6N1 с дизелов двигател ,да речем SDI!?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Като е учебна това е друго но цените са убииствени. Виж цените на помпите в онлайн магазините а на дизела жилото е същото разликата е в кутията и съединителя там е демпферен и цената на смяната и дисковете са съвсем други.На братоведката е дизел и знам какво е под капака на двигателя.Ако искаш с помпи търси от поло 9N a не от поло 6N0 или 6N1
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Вече е сигурно ,че има POLO SDI 2000г с помпи на съединителя, но скоростната кутия ,която видях е тип 02K. Дали има такова изпълнение с кутия тип 085?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Освен кутия ще ти трябва и нов маховик заедно със съединителя от дизел а и също избирача на скоростите понеже там е с жила а при теб само лостов механизъм с два пласмасови накраиника с ябълки за превключване.Друтия вариант е вземи друга кола и използуваи нея за учебна.Приятел взе чисто ново поло за учебна и засега е доволен.
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Страшна работа са тези жила,не става и не става!? След като, разбрах че няма да може да се замени жилото с помпа, реших да поработя върху него, така че да може да се включва задната спокойно.Смених жилото с друго-втора употреба-,работещо но нищо не стана -задната пак не включва.Върнах старото и му подложих две шайби собствена изработка.Нещата малко ,като че ли се подобриха.Но загрее ли колата,задната отново я няма...Упората е здрава,педала е здрав,аксиалния лагер има свободен ход,съединителя е сменян скоро с оригинален но проблема къде е, вече немога да реша!?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Поизронени зъби на задната понеже е директна -няма синхронизатор или лагери на първичния вал да не се наложи цепене на кутия
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Проблема ти не е в жилото! Нещо друго ти бяга
Не си писал, дали ти отцепва напълно съединителя при натискане - ако "не" работата със задната няма да стане.Проверил ли си регулировката на привода на скоростния лост - от там, особено ако колата е удряна, такива зайци изскачат,чее...
За жилото - къса се обикновено там където, се закачва за купето. Причината е или неправилен монтаж и бронята се откачва -> жилото почва да работи на ръба на тенекията на купето, или конзолата на педалите не е наред т.е. не е съосно закачването на жилото и отвора за закачване на бронята -> жилото се криви и се протрива.


За жилото - къса се обикновено там където, се закачва за купето. Причината е или неправилен монтаж и бронята се откачва -> жилото почва да работи на ръба на тенекията на купето, или конзолата на педалите не е наред т.е. не е съосно закачването на жилото и отвора за закачване на бронята -> жилото се криви и се протрива.
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Нали това казвам,...всичко изглежда наред!Колонката над педала не е скъсана за да отнема от хода на жилото.Пробвам с две различни жила-работещи при това оригинални.Празен ход на педала има -15-20mm.Проблема се проявява най-силно когато колата загрее на градско каране.Първа започва да влиза трудно а задната въобще неможе.Ясно е че съединителя неможе да отдели както трябва!
Довечера започвам да подлагам шайби...
Довечера започвам да подлагам шайби...
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Вчера подложих една шайба,направена от неръждавейка приблзително 8mm.Когато колата беше студена,проблем със задната нямаше.Само след 3-4km каране ,проблема се появи отново. Ако искате мога да снимам ,за да видите как,изглежда самата шайба...Направих няколко такива,с различна дебелина.
Замислям се върху въпроса,дали мога да махна тази кутия тип 085 с дългото жило и да сложа друга ск.кутия тип 02К или 02J ,която работи с късото жило?Тези ск.кутии са общо взето много по-безпроблемни. Например GOLF III -ДВГ 1,6 AEE,кайто е същия като моя АЕА са такива кутии! Франците със сигурност ще станат,за другото незнам.Някой,правил ли е такава замяна?
Замислям се върху въпроса,дали мога да махна тази кутия тип 085 с дългото жило и да сложа друга ск.кутия тип 02К или 02J ,която работи с късото жило?Тези ск.кутии са общо взето много по-безпроблемни. Например GOLF III -ДВГ 1,6 AEE,кайто е същия като моя АЕА са такива кутии! Франците със сигурност ще станат,за другото незнам.Някой,правил ли е такава замяна?
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Подмяна -жило с помпа на 6N1
Проблема е отстранен ,благодарение на моя майстор който е бог на тема vw.Проблема беше в феродовия диск ,който освен че беше износен докрай,имаше и скъсана шлицова шийка на входящия вал на с.к.!Шийката при това се е измествала радиално с повече от 5mm в момент на натисната диафрагма!.
Поздрави!
Поздрави!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта