Моята история е такава:
преди около 2г минах по този път. Правих опити да сваля волана и онази втулка със скоба за вадене на лагери, безуспешно. След това и аз развих комилния вал отдолу от карето и така. Смених контактния ключ, но аз съм любител на оригиналните неща и естествено
сложих винтчето и така сглобих всичко.Тази есен обаче проблемът с паленето взе да се проявява пак. Последния месец направо беше късмет, молби за да запаля, а накрая стана нетърпимо. Пак си купих контактен ключ спешно и нямаше как да избирам и чакам поръчка за най-оригиналния и си купих от обикновените "оригинални"
за 12лв. Миналата събота се хванах да го сменя. Пътя беше вече отъпкан и стъпките бяха ясни. Този път обаче не се чудих много, а бях решен да не слагам оня винт повече и измислих как да го преправя, но да бъде стабилно притиснат към ключалката, а не както колега каза, че кулунга се щтраквал и държал всичкото...
Направих отвор, но ми се видя тънък материала и пробих двете ребра, направих резба и се получи с дългичък болт, но стана много добре и държи много стабилно.
Просто нямате си на представа само след половин час колко бях щастлив, че преправих по този начин нещата
. Сглобих валове, пручинки, аербеци и какви ли не глупости и тъгвам да паля и не ще
. Стартера върти, не е както преди да му се моля, но не пали и това е, все едно няма гориво. Така след няколко опита запали, но като пуснах ключа от положение стартер, угасна
. Сега обаче контактния ключ се вади лесно и въобще не разсъждавах дали е от горивото, да не е имобилайзера и какво ли не и дали наистина е от ключа - направо го свалих. Оказа се, че чисто новия и "орЕгЕнален" ключ (таралеж) е дефектен и още от нов не работи
. От него, от този който свалих и от този който бях свалил преди 2 години направих малко повече от 1.5 броя контактни ключа
, единия сложих и вече карам колата, а другия ми е в багажника за всеки случай, пък и сега сменям за 5 мин, може и на светофара дори, ако се наложи
.