И така колеги ето и развитието при мен...
След чудене къде да закарам колата на диагностик се сетих за клубния сервиз в Герман, веднага намерих телефона на Мишо и имайки предвид, че е трудно да се доредиш до тези момчета започнах да пробвам. Понеже беше отпускарски сезон изчаках да им минат отпуските на момчетата в клубния сервиз и вчера закарах колата на Мишо. Супер пич се оказа момчето, направо трябва да се радваме, че все още има такива хора. Поизмъчих го малко с моя проблем, но все пак установи, че при монтажа маркуча, който е от рейката към дюзите се притиска от кутията на въздушния филтър и след като колата хубаво загрее и маркучите омекнат(на незагряла кола веднага след като превключи от бензин на газ не ми прекъсваше, това беше ключовия момент в откриването на проблема) се ограничава достъпа на газ до дюзите, като особено ограничена е била газта към втори цилиндър, заради което може би на празен ход двигателя се тресеше все едно работи на 3 цилиндъра и отделно в движение при обороти по-ниски от 2000 си прекъсваше яко докато набере. Мишо веднага предложи решение с някакъв преходник, който специално за такива случай се ползва и странно защо газаджиите не са го ползвали - всъщност въобще не е странно - защото е трябвало да вкарат още някой лев...
Това е, взех си колата днес и прекъсване вече няма!!!
Благодаря на Мишо!!!
