Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Здравейте колеги да споделя от скоро съм собственик на Поло 2002 1,4 16 в. Та проблема ми е следния първо при студен мотор като паля ако не подам газ колата пали и гасне след това отново . И на 3тото въртене се дави колата мирише на суров бензин . А като подам малко газ пали на четвърт . Наблюдавам маслото ми е над максимум и мирише на бензин . Чудя се от къде го вкарва. Сменян е температурен датчик за паленето но не е от него. Някаква идея ако имате моля да споделите.
- Paceto87
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:44
- Автомобил: Golf3
- Двигател:
- Местоположение: PLEVEN
Re: Бензин в маслото
Дюзи може да са. 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Бензин в маслото
карай на газ
а с какъв бензин го караш?да не е от някоя куча бензиностанция
преди време наливах евтин бензин в който имаше малко нафта и тоя дизел отиваше в маслото и нивото се покачваше,толкова много беше станало че почна да излиза от въздушния филтър,примерно полото събира 3 литра а аз източих двойно повече
възможностите според мен са:
1-дюзи,незатварят добре и постояно пускат бензин
2-сегменти,но по скоро ще ти гори и масла
3-караш на къси разстояния и студена колата
4-скапан бензин
5-свещи за смяна-лошо изгаряне
6-центровка на запалването,температурния датчик който си сменил дали е добър?

а с какъв бензин го караш?да не е от някоя куча бензиностанция
преди време наливах евтин бензин в който имаше малко нафта и тоя дизел отиваше в маслото и нивото се покачваше,толкова много беше станало че почна да излиза от въздушния филтър,примерно полото събира 3 литра а аз източих двойно повече

възможностите според мен са:
1-дюзи,незатварят добре и постояно пускат бензин
2-сегменти,но по скоро ще ти гори и масла
3-караш на къси разстояния и студена колата
4-скапан бензин
5-свещи за смяна-лошо изгаряне
6-центровка на запалването,температурния датчик който си сменил дали е добър?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Значи температурния датчик са го сменяли за паленето но не се е оправило и са си сложили оригиналния.А за паленето от какво е като паля с газ колата си пали от раз.Това само при студен мотор иначе си пали нормално без да подавам газ.Мотора работи много тихо не прекъсва . Дюзите как да ги проверя на диагностика ще покажели нещо. Ако се изчистят на ултразвук ще имали ефект.
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
На добър майстор иди по-добре. И аз карам с евтинбенз , в който има нафтичка 200% , защото се покачва леко масълцето. Няма миризми и прекъсвания при мен. Слагах добавка за чистене на инжекторите преди 500км и колата се позасили. :д
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
- Paceto87
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:44
- Автомобил: Golf3
- Двигател:
- Местоположение: PLEVEN
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
И как така като сипеш гаден бензин ти се покачва леко масалцето 

-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Ела да ти сипя да видиш. :D
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
То не е гаден, просто слагат нафта вътре. Далавераджии, кво очакваш. :д
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Здравей колега,
Причината да гасне е от любов, просто полотата са влюбчиви по рождение!
Аз 7 месеца се борих с моето гаснещо поло и сега да чукна на дърво всичко е наред, за сега.
Сега ще ти опиша моята история.
Колата е закупена от Италия, свалих си я от автовоза и маслото беше черно разбира се и светеше надписа сервиз, т.е. смяна на маслото. Моята палеше без проблем и гаснеше 10-15 секунди след запалването, после почна и около 5 секунди и при мен ако подам газ си влизаше в режим, ако не подам, гасне и на 2 -3 тото палене беше ок.
Първо започнах с температурния датчик, той се хваща на диагностика, намери си първо добър диагностик, не такъв, който само трие грешки! Тва, че датчика е оригинален не значи, че работи, на мен ми сложиха някакъв заместител, марка вернет, но по добре си вземи друга марка, от евро 07 не купувам повече части, както и да е. Смених ремъци, водна помпа и масло. И аз имах повече масло! Обаче се оказа, че тоя дето ми сменя маслото ми налял 4 л. вместо, по каталог 3,50 л.!!!!!! Отлей си от маслото и не я карай така да не прецакаш катализатора, пише го на една табелка около двигателя. Така, че кой знае кой колко ти е налял! Виж дали духа от щеката за масло, от капачката за маслото и дали пуши отзад.
Прегледай мъркучите към дросела виж дали не влиза въздух от някъде, ако са нацепени ги смени!!!!!!! Виж дали не ти прави вакуум, отвори капачката на резервоара, виж дали съска, има една клапичка от която излиза маркуче към дросела, казава се канистър, виж дали чука, ако чука е ок. Виж маркучите за картерната вентилация, към дросела, виж дали имаш един регулатор за картерните газове, прилича на гъбка, една пластмасова клапа, не знам твоята къде е, провери и нея, ако трябва я почисти с обезмаслител.Като я разклатиш трябва да дрънка пружинката, държи се на клик и се вади лесно(така е при моят двигател).
Картерна вентилация проверка, развий капачката на работещ двигател и виж дали я засмуква или си играе, ако я засмуква без да подаваш газ значи може би имаш прблем с картерната вентилация.
И едно от най важните неща, което най вероятно да е при теб е дросела, играят ли ти оборотите? Като позагрее играят ли ?Какви са оборотите на студен и на топъл двигател? Вдига ли ги първо и после ги сваля, сега ми ги вдига около 1000 и си падат до към 900 нещо такова, но си личи как си падат, ако не вдига температурният датчик не работи, гаранция!
Виж си и регулатора за налягане на горивото, дали има бензин в маркучето му за вакуум, може да е спукана мембранката и да няма достатъчно налягане след престой. Измери си налягането на горивото при студен двигател. Придърпва ли колата?
Дросел клапата - сваляне, почистване и адаптиране, отваряне на пластмасата, стъпковото моторче и пръскане със контактен спрей, преглеждат се пътечките и едни пластинки, не трябва да имаш изтрити участъци по пътечките на потенциометъра. МНОГО внимателно с дросела обаче, да се пипа внимателно и от професионалист, вътре в стъпковото да не барника. Адаптация с ВАГ КОМ, ако не се адаптира, нов дросел.
Виж бобината и комутатора, който върви с нея, кабелите и си смени свещите с тези по каталог! Виж на тъмно дали святка нещо, като отвориш капака. Виж дали не ти е напукана бобината, огледай внимателно от всички страни, особено отзад и под комутатора се пукат и се забелязва трудно.
Налях една добавка за чистене на инжекцион, аз сложих Лики Моли.
Налей по високооктанов бензин, примерно 98, аз съм най доволен от Шел и не я оставй да свети лампата, да не ти изгори бензиновата помпа.
Направи първо диагностика и виж температурния датчик какви стойности показва, то ако работи не значи, че работи коректно, тва им е слабо място, както и много други слаби места, за които се надявам да не разбереш.
Карай я колата и виж дали има някакво подобрение, може и да има нещо спекло или позапушено, но най вероятно има връзка и с маслото, и си сложи хубав маслен филтър от тези с клапите за ФВ, както и нов въздушен филтър.
Маслото не мирише на такова от тубата, ако е било използвано вече, а мирише на изгорели газове и може да бие на бензин. Капни една капка на вестник и виж какво ще се отдели около капката като един по широк кръг, тва е бензина. Ако ти е прецакан температурния датчик ще прави точно така и ще ръга и бензин в маслото.
Аз клоня към температурен датчик, който не дава верни показания, направи си диагностика и виж какви градуси отчита, най вероятно лъже екуто и то набива бензин и дави полюцията(полото)!
Имай предвид, че най вероятно може да имаш повече от един проблем и замяна само на една част по метода на изключване, може да ти изиграе лоша шега. Примерно може да имаш неработещ температурен датчик комбинирано с дросел или нещо друго. Причината е, че тези коли ососбено в Италия ги карат докато спрат да палят въобще и не обръщат внимание на "дребни" проблеми, така се събират много причини да не работи добре колата наведнъж, за това най сигурно е да се провери дали работи температурния датчки с диагностика, вместо с метода на проба грешка, тъй като явно може да имаш повече от една грешка.
Успех!
Причината да гасне е от любов, просто полотата са влюбчиви по рождение!


Аз 7 месеца се борих с моето гаснещо поло и сега да чукна на дърво всичко е наред, за сега.

Сега ще ти опиша моята история.
Колата е закупена от Италия, свалих си я от автовоза и маслото беше черно разбира се и светеше надписа сервиз, т.е. смяна на маслото. Моята палеше без проблем и гаснеше 10-15 секунди след запалването, после почна и около 5 секунди и при мен ако подам газ си влизаше в режим, ако не подам, гасне и на 2 -3 тото палене беше ок.
Първо започнах с температурния датчик, той се хваща на диагностика, намери си първо добър диагностик, не такъв, който само трие грешки! Тва, че датчика е оригинален не значи, че работи, на мен ми сложиха някакъв заместител, марка вернет, но по добре си вземи друга марка, от евро 07 не купувам повече части, както и да е. Смених ремъци, водна помпа и масло. И аз имах повече масло! Обаче се оказа, че тоя дето ми сменя маслото ми налял 4 л. вместо, по каталог 3,50 л.!!!!!! Отлей си от маслото и не я карай така да не прецакаш катализатора, пише го на една табелка около двигателя. Така, че кой знае кой колко ти е налял! Виж дали духа от щеката за масло, от капачката за маслото и дали пуши отзад.
Прегледай мъркучите към дросела виж дали не влиза въздух от някъде, ако са нацепени ги смени!!!!!!! Виж дали не ти прави вакуум, отвори капачката на резервоара, виж дали съска, има една клапичка от която излиза маркуче към дросела, казава се канистър, виж дали чука, ако чука е ок. Виж маркучите за картерната вентилация, към дросела, виж дали имаш един регулатор за картерните газове, прилича на гъбка, една пластмасова клапа, не знам твоята къде е, провери и нея, ако трябва я почисти с обезмаслител.Като я разклатиш трябва да дрънка пружинката, държи се на клик и се вади лесно(така е при моят двигател).
Картерна вентилация проверка, развий капачката на работещ двигател и виж дали я засмуква или си играе, ако я засмуква без да подаваш газ значи може би имаш прблем с картерната вентилация.
И едно от най важните неща, което най вероятно да е при теб е дросела, играят ли ти оборотите? Като позагрее играят ли ?Какви са оборотите на студен и на топъл двигател? Вдига ли ги първо и после ги сваля, сега ми ги вдига около 1000 и си падат до към 900 нещо такова, но си личи как си падат, ако не вдига температурният датчик не работи, гаранция!
Виж си и регулатора за налягане на горивото, дали има бензин в маркучето му за вакуум, може да е спукана мембранката и да няма достатъчно налягане след престой. Измери си налягането на горивото при студен двигател. Придърпва ли колата?
Дросел клапата - сваляне, почистване и адаптиране, отваряне на пластмасата, стъпковото моторче и пръскане със контактен спрей, преглеждат се пътечките и едни пластинки, не трябва да имаш изтрити участъци по пътечките на потенциометъра. МНОГО внимателно с дросела обаче, да се пипа внимателно и от професионалист, вътре в стъпковото да не барника. Адаптация с ВАГ КОМ, ако не се адаптира, нов дросел.
Виж бобината и комутатора, който върви с нея, кабелите и си смени свещите с тези по каталог! Виж на тъмно дали святка нещо, като отвориш капака. Виж дали не ти е напукана бобината, огледай внимателно от всички страни, особено отзад и под комутатора се пукат и се забелязва трудно.
Налях една добавка за чистене на инжекцион, аз сложих Лики Моли.
Налей по високооктанов бензин, примерно 98, аз съм най доволен от Шел и не я оставй да свети лампата, да не ти изгори бензиновата помпа.
Направи първо диагностика и виж температурния датчик какви стойности показва, то ако работи не значи, че работи коректно, тва им е слабо място, както и много други слаби места, за които се надявам да не разбереш.
Карай я колата и виж дали има някакво подобрение, може и да има нещо спекло или позапушено, но най вероятно има връзка и с маслото, и си сложи хубав маслен филтър от тези с клапите за ФВ, както и нов въздушен филтър.
Маслото не мирише на такова от тубата, ако е било използвано вече, а мирише на изгорели газове и може да бие на бензин. Капни една капка на вестник и виж какво ще се отдели около капката като един по широк кръг, тва е бензина. Ако ти е прецакан температурния датчик ще прави точно така и ще ръга и бензин в маслото.
Аз клоня към температурен датчик, който не дава верни показания, направи си диагностика и виж какви градуси отчита, най вероятно лъже екуто и то набива бензин и дави полюцията(полото)!
Имай предвид, че най вероятно може да имаш повече от един проблем и замяна само на една част по метода на изключване, може да ти изиграе лоша шега. Примерно може да имаш неработещ температурен датчик комбинирано с дросел или нещо друго. Причината е, че тези коли ососбено в Италия ги карат докато спрат да палят въобще и не обръщат внимание на "дребни" проблеми, така се събират много причини да не работи добре колата наведнъж, за това най сигурно е да се провери дали работи температурния датчки с диагностика, вместо с метода на проба грешка, тъй като явно може да имаш повече от една грешка.
Успех!

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Мерси колега за изчерпателния отговор значи имам чисто нов температурен датчик но е от евро 07 италиански.Интересното е че са го монтирали видели са че не е от него и са си сложили оригиналния.Интересно защо са го свалили след като е нов . Мисля да поръчам един нов оригинален и да го сменя.Вчера му смених маслото за всеки случай и сега му наблюдавам нивото. Паля е с малко газ и колата пали супер.Позачистих дросела доколкото можах с вд 40 без да го свалям иначе колата даржи стабилни обороти . Работи много добре мотора няма прекъсвания . Не знам с новия датчик дали иска адаптиране на дросела спрямо него за това да е нямало ефект.Дросела можели сам да се адаптира като взема оригинален датчик и покарам. Миналия ден спусках един наклон и изведнъж почна да пада температурата даже светна чека това също според мен може да е от датчика.И друго да питам като е запалена колата нормално ли е да се чува леко бензиновата помпа.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Падането на темп.при спускане-термостат.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Ами много интересно процедират тези твоите майстори, точно, като моите.......
Всеки кадърен механик знае, че трябва да се направи диагностика, иначе от къде ще знае със сигурност, че датчика не работи? И този температурен датчик, не е толкова сложен, че да се охарчваш за оригинален, според мен, но все пак от оригиналното по добро няма, макар, че един нов "неоригинален" струва колкото една диагностика, 20 лв. е в Казанлък и се сменя за секунди.
За адаптацията на дросела е различно, някои казват, че се адаптира сам, други, че му трябва Ваг-Ком задължително, но ако е имало нагар и след чистенето се е променил диаметъра на отвора на клапата се предполага, че са се променили и настройките. Щом са ти стабилни оборотите значи вероятно дросела си работи коректно, как е ако включваш консуматори? При мен проблема при включване на консуматори и падане на обороти идваше от бобината и комутатора.
Дросела се чисти, като се свали, защото най голямата мизерия е под самата клапа! След това е добре да се настрои с ВагКом и така ще си сигурен, че работи, ако ти дава успешна адаптация. Докато се адаптира си движи лопатката и после дава индикация, че адаптацията е преминала успешно.
Абе да ти кажа, че и аз имах един такъв шум, едно леко бучене, не знам дали е било от помпата, идваше от двигателя, обаче сега май го няма, в момента ми работи много тихо и вчера ми направи впечатление, че при загрял двигател не се чува абсолютно нищо в купето и само по стрелката на обротомера се разбира, че двигателят работи, а преди май го имаше този шум, но не съм много сигурен, но със сигурност се чуваше нещо. Ако имаш проблем с помпата би трябвало да ти придърпва, като караш с над 3000 оборота, но можеш да си измериш налягането за всеки случай.
На мен не ми работеше термостата и зимата се хваща много лесно, просто не ми загряваше бързо парното и не ми вдигаше температурата трябва да е 90 градуса, при теб как е? Термодатчика ми го смениха също, но Check engine лампата не ми е святкала, а при теб, защо е светнала нямам идея, но хич не е добре да свети. Може и да не ти работи термостата, но нямам идея, защо ти е светнала лампата при спускане.
Аз си смених горивния филтър и сложих добавка за чистене на дюзи, може и те да са "припикавали".
Карай колата колега и може да се поотпуши, ако има нещо спекло. Не е зле обаче да ти направят диагностика! И не се хвърляй да сменяш части без да си сигурен, че наистина не работят.

Всеки кадърен механик знае, че трябва да се направи диагностика, иначе от къде ще знае със сигурност, че датчика не работи? И този температурен датчик, не е толкова сложен, че да се охарчваш за оригинален, според мен, но все пак от оригиналното по добро няма, макар, че един нов "неоригинален" струва колкото една диагностика, 20 лв. е в Казанлък и се сменя за секунди.
За адаптацията на дросела е различно, някои казват, че се адаптира сам, други, че му трябва Ваг-Ком задължително, но ако е имало нагар и след чистенето се е променил диаметъра на отвора на клапата се предполага, че са се променили и настройките. Щом са ти стабилни оборотите значи вероятно дросела си работи коректно, как е ако включваш консуматори? При мен проблема при включване на консуматори и падане на обороти идваше от бобината и комутатора.
Дросела се чисти, като се свали, защото най голямата мизерия е под самата клапа! След това е добре да се настрои с ВагКом и така ще си сигурен, че работи, ако ти дава успешна адаптация. Докато се адаптира си движи лопатката и после дава индикация, че адаптацията е преминала успешно.
Абе да ти кажа, че и аз имах един такъв шум, едно леко бучене, не знам дали е било от помпата, идваше от двигателя, обаче сега май го няма, в момента ми работи много тихо и вчера ми направи впечатление, че при загрял двигател не се чува абсолютно нищо в купето и само по стрелката на обротомера се разбира, че двигателят работи, а преди май го имаше този шум, но не съм много сигурен, но със сигурност се чуваше нещо. Ако имаш проблем с помпата би трябвало да ти придърпва, като караш с над 3000 оборота, но можеш да си измериш налягането за всеки случай.
На мен не ми работеше термостата и зимата се хваща много лесно, просто не ми загряваше бързо парното и не ми вдигаше температурата трябва да е 90 градуса, при теб как е? Термодатчика ми го смениха също, но Check engine лампата не ми е святкала, а при теб, защо е светнала нямам идея, но хич не е добре да свети. Може и да не ти работи термостата, но нямам идея, защо ти е светнала лампата при спускане.
Аз си смених горивния филтър и сложих добавка за чистене на дюзи, може и те да са "припикавали".
Карай колата колега и може да се поотпуши, ако има нещо спекло. Не е зле обаче да ти направят диагностика! И не се хвърляй да сменяш части без да си сигурен, че наистина не работят.
- Paceto87
- Мнения: 42
- Регистриран на: Нед 28 юни 2009 20:44
- Автомобил: Golf3
- Двигател:
- Местоположение: PLEVEN
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
А защо има бензин в картера?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Как ти гасне колега? Играят ли оборотите?
Ако играят най веротно ти вкарва въздух и имаш проблем с уплътненията.
При мен нямаше игра на оборотите, просто стрелката плавно падаше докато двигателя изгасне.
Най веротни причини според мен-
Запалване : темп. датчик антифриз(диагностиката го хваща), бобина с комутатор, кабели, свещи, холовите датчици( при тях гасне и като е топла и за сега ги изключваме, хваща ги диагностика), мап сензор(малко вероятно, по принцип диагностиката го хваща), ЕКУ(малко вероятно), дюзи, дросел ( играят оборотите значи за сега го изключваме. В най общи линии.
Гориво: регулатор налягане на горивото (след престой), бензинова помпа - обикновено при тях придърпва все едно не и достига гориво, като натискаш газта глъхне и не може да се изфорсира, пак недостатъчно налягане, гориво.
Картерна вентилация с регулатор на картерните газове и клапана на бензиновите пари също отиват към дросела и могат да объркат работата.
Според мен може да започнеш с чистене на дюзи с ултразвук и тестване на стенд.
Ако играят най веротно ти вкарва въздух и имаш проблем с уплътненията.
При мен нямаше игра на оборотите, просто стрелката плавно падаше докато двигателя изгасне.
Най веротни причини според мен-
Запалване : темп. датчик антифриз(диагностиката го хваща), бобина с комутатор, кабели, свещи, холовите датчици( при тях гасне и като е топла и за сега ги изключваме, хваща ги диагностика), мап сензор(малко вероятно, по принцип диагностиката го хваща), ЕКУ(малко вероятно), дюзи, дросел ( играят оборотите значи за сега го изключваме. В най общи линии.
Гориво: регулатор налягане на горивото (след престой), бензинова помпа - обикновено при тях придърпва все едно не и достига гориво, като натискаш газта глъхне и не може да се изфорсира, пак недостатъчно налягане, гориво.
Картерна вентилация с регулатор на картерните газове и клапана на бензиновите пари също отиват към дросела и могат да объркат работата.
Според мен може да започнеш с чистене на дюзи с ултразвук и тестване на стенд.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Поло 2002 1,4 16 в Бензин в маслото
Аз сега си е паля с малко газ и нямам никакви проблеми с паленето .Оборотите са стабилни.Ако не подам газ при паленето работи 1 2 секунди и гасне след това вартя отново пали пак гасне и на 3я път се е задавила вече.А със малко газ пали всеедно е топъл двигатела на четвърт.Мисля да взема един хубав температурен датчик и нови свещи на NGK .Но си иска една хубава диагностика на наоколо няма кадърни майстори .
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта