


голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 27 юни 2013 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Здравейте колеги от скоро съм собственик на голф 4 1.9 тди 90 коня агр мотор.Колата си върви много добре но има едно странно чукане в мотора чува се постоянно при студен и при загрял мотор.Като повиша оборотите чукането се учестява.Също ми се струва че колата не пали както трябва(стартерът превърта 3,5 пъти докато запали не знам дали това е нормално като се има предвид топлото време).Ако някой има представа какво може да е да пише,благодаря предварително.Пускам и линк. http://www.vbox7.com/play:c89e7058d6
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 27 юни 2013 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Колеги как смятате:дюзи,клапани,повдигачи,бутален болт,повлякло бутало?
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Според мен този звук е от повдигач/и....
Щом и на загрял мотор ги чуваш значи са за смяна ,но най-добре и някой майстор на живо да чуе звука....не бързай да сменяш.
Щом и на загрял мотор ги чуваш значи са за смяна ,но най-добре и някой майстор на живо да чуе звука....не бързай да сменяш.
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
маслото сменяно ли е скоро??
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Нещо не ми прилича на повдигач......но и аз не съм мн сигурен
на живо да се чуе си е друго
В друга тема се коментираше странно чукане, придружено с проблеми, с вървежа и излезе правилно предположението на колегата Zinoto- а имено буталце на авансатора на ГНП-ето . Според мен първо една проверка с ВАГком да се види центровката и да се прецени след това проблема

В друга тема се коментираше странно чукане, придружено с проблеми, с вървежа и излезе правилно предположението на колегата Zinoto- а имено буталце на авансатора на ГНП-ето . Според мен първо една проверка с ВАГком да се види центровката и да се прецени след това проблема
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 27 юни 2013 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Колеги днес ми остана време да сменя маслото с филтрите и работата на двигателя доста утихна сега при загрял мотор в движение изобщо не го чувам това чукане и най-вероятно проблема ми е в повдигачите не знам кога ще ми остане време но като ги сменя ще пиша да ви кажа какво е станало.При смяната имали нещо по особено колеги ще ми трябват ли някакви по специални инструменти не съм сменял повдигачи до сега затова някой ако знае как става да пише предварително благодаря.
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Не е голяма философия , но се налага демонтаж на ангр. вал, а за да се извади той...маха се ремък(отмества се на една страна) и колелото на самия вал.Преди това обаче наместваш на белези всичко .Отделно отзад каквото пречи се маха
. И с един магнит измъкваш старите и монтираш новите намазани добре с масло. В каквото положение си извадил вала, го монтираш обратно , внимаваш да не се получи някакво разминаване . Слагаш колелото,леко притягаш болта му, трябва обаче да има подвижност т.е. да се върти колелото спрямо вала,слагаш ремъка , наместваш на белези всичко,опъваш ремъка, стягаш по предписание болта на колелото (ангр.) като вала предв. е застопорен с/у въртене.Изчакваш малко , и след това на ръка превърташ мотора да няма фал при монтажа . Пак проверка на белезите. И ако вс. е наред- нареждаш и др. неща . Използвай динамометричен клчч за "отговорните" болчета . По принцип центровката на ГНП не би трябвало да се рзбута , но една проверка с ВАГ-а не е излишна .
Може да комбинираш цялата тази работа заедно с евентуална смяна на ремъка и ролките , по преценка де , че буквално ще стане два пъти работа там
Бая стана писането
със сигурност изтървам и някоя дреболия 

Може да комбинираш цялата тази работа заедно с евентуална смяна на ремъка и ролките , по преценка де , че буквално ще стане два пъти работа там



-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 27 юни 2013 19:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Благодаря колега и аз смятам че трябва да се съчетаят смяната на повдигачите с ангренажа,ролките,водната помпа. Скоро я взех колата,има лепенки че е сменян преди 2 години но не знам до колко може да им се вярва,мисля този или най-късно другия месец да ги сменя.Благодаря на всички за помощта мисля че тази информация ми е достатъчна,като ги сменя,ще кача клип за да ви покажа какво е станало.
- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
Погледни си повдигачите на колко килограма са затегнати.В Аутода пише на колко се затягат с Динамометричен ключ
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
izcrazy написа:Погледни си повдигачите на колко килограма са затегнати.В Аутода пише на колко се затягат с Динамометричен ключ
Кое му се затяга на хидравличния повдигач ?

- izcrazy
- Мнения: 334
- Регистриран на: Пон 20 дек 2010 0:35
- Автомобил: Vw Golf 3 Variant 1995
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Добрич
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня агр Странно чукане в двигателя.
ventotdi написа:izcrazy написа:Погледни си повдигачите на колко килограма са затегнати.В Аутода пише на колко се затягат с Динамометричен ключ
Кое му се затяга на хидравличния повдигач ?
аа то па хидравлично......



извинявам се
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта