Добре, де какъв е бил смисъл от това упражнение?
Щом няма касова бележка резултата може да е само един, ненормалното би било обратното. Аз също не пазя касови бележки и ми е чудно кога ли ще си изпатя.
Когато става дума за пари никой не гледа в "честните ни сини очи".
Как служителят си е познал стоката - да не е специална партида за този магазин?



Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
velinsl написа:Добре, де какъв е бил смисъл от това упражнение?
Щом няма касова бележка резултата може да е само един, ненормалното би било обратното. Аз също не пазя касови бележки и ми е чудно кога ли ще си изпатя.
Когато става дума за пари никой не гледа в "честните ни сини очи".
Как служителят си е познал стоката - да не е специална партида за този магазин?
Бе и на мен ми стана чудно ама..
На дали ако беше на негово място щеше да приеме рекламацията.Кое гарантира че я е купил от този магазин.Същата се продава сигупно и в много други.Аз пък съм доволен от Т.Петров.Винаги когато съм купувал нещо и примерно се двуомя им казвам да го пробвам и тогава .Пускат ми го на стокова и вече ако ще го вземам ми пускат касова.И са ми сменяли различни неща-но си пазя касовата.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Чукча - писател, чукча НЕ читател!
Отнася се и за двамата по-горе.
Отнася се и за двамата по-горе.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Сам си си виновен и не обвинявай хората ,заради твоята небрежност :)
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Би ли посочил кого точно обвинявам и в какво?
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
кви небрежности кви 5 лева
това че няма касов бон иди доди
ама това с липсата на гаранция .....
според закон в БГ всяка стока има гаранция и тази гаранция трябва да я осигури продавача.
2 години най-малко май беше според БГ закона, независимо колко дава производителя.
Я си представете че утре отивате и си купувате китайска техника за 100 или повече лв която не сработва ... кво прайм тогава дори и с касов бон?? тоалетна хартия за 100 лв ??
това че няма касов бон иди доди
ама това с липсата на гаранция .....
според закон в БГ всяка стока има гаранция и тази гаранция трябва да я осигури продавача.
2 години най-малко май беше според БГ закона, независимо колко дава производителя.
Я си представете че утре отивате и си купувате китайска техника за 100 или повече лв която не сработва ... кво прайм тогава дори и с касов бон?? тоалетна хартия за 100 лв ??
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Той казва не че не са му дали ами че той я е загубил/или не я е носил или я енаврял нейде/.А кажи ми тогава кви гаранции кви 5 лева искате.Ако той ми докаже че това е купено от този магазин и аз ще му върна парите.
Ми въри се жалвай по институциите.Само ми е интересно като ти кажат дай документ ти кво ще викаш -Абе аз съм откровен,вервайте ми така е.
Обвиняваш магазин и сайт за електронна търговия без никакво основание понеже това че са ти казали че китайските неща нямат гаранция е недоказуемо,а другото рекламация без касова бележка -смешно.За мен чисто и просто искаш да окаляш хората -друг смисъл от темата не виждам.
За протокола - нито работя там нито имам някъкво участие в тази фирма но плюене по чий да е адрес без грам основание .....нещо....
За целта си има ЗЗП който в този случай ще те защити .Ако не той има си адвокати и съд.
Ми въри се жалвай по институциите.Само ми е интересно като ти кажат дай документ ти кво ще викаш -Абе аз съм откровен,вервайте ми така е.
myrshavija написа:Би ли посочил кого точно обвинявам и в какво?
Обвиняваш магазин и сайт за електронна търговия без никакво основание понеже това че са ти казали че китайските неща нямат гаранция е недоказуемо,а другото рекламация без касова бележка -смешно.За мен чисто и просто искаш да окаляш хората -друг смисъл от темата не виждам.
За протокола - нито работя там нито имам някъкво участие в тази фирма но плюене по чий да е адрес без грам основание .....нещо....
Я си представете че утре отивате и си купувате китайска техника за 100 или повече лв която не сработва ... кво прайм тогава дори и с касов бон??
За целта си има ЗЗП който в този случай ще те защити .Ако не той има си адвокати и съд.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Аз пък дълги години съм работил в тая сфера/търговията/ и винаги съм уважавал рекламациите на хората.Най-малкото защото съм физиономист,защото сме в криза,защото сме хора и прочие.Не на последно място клиентите,колкото и дребни да са те са ценни.
Понеже говорим за китайски стоки съм сигурен,че надценката им е десетократна и не е проблем да се преглътне брак някаква дреболия.Колегите от София могат да потвърдят с примери за цени.
В случая касовата бележка е последна грижа,едва ли присъствието и щеше да промени отговора на продавача.
Понеже говорим за китайски стоки съм сигурен,че надценката им е десетократна и не е проблем да се преглътне брак някаква дреболия.Колегите от София могат да потвърдят с примери за цени.
В случая касовата бележка е последна грижа,едва ли присъствието и щеше да промени отговора на продавача.
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Вярвай ми-щеше.На мен са ми приемали рекламации но самия факт че работят доста хора там и изобщо този който ми прие рекламацията нито ме е виждал нито чувал ...има основание да се иска касова бележка.Кой гарантира че не се пробваш да върнеш счупена стока купена от друг магазин преди 5 години.Пак казвам - работят доста хора и са на смени.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Който е чукал касови бележки на касов апарат, знае и как се пише сторно бележка/кредитно известие и е пределно ясно, че ако ще се връщат пари, то трябва касовата бележка за покупката да е налична.
Ако няма касова бележка касиерът няма как да напише сторно/ да смени стоката, освен ако не желае да я плати самия той, от своя джоб.
Ако няма касова бележка касиерът няма как да напише сторно/ да смени стоката, освен ако не желае да я плати самия той, от своя джоб.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Ти ме обвиняваш в лъжа и то двукратно. Първо - с това, че казваш, че не мога да докажа, че съм купил стоката от цитирания от мен магазин и директно решаваш, че щом признавам, че нямам доказателство, то аз лъжа. Второ - с това, че умишлено калям репутацията на магазина и това, което твърдя, че е произнесено от служител в този магазин не е вярно. Няма да се оправдавам или защитавам. Аз казах, каквото имам да кажа и то ясно - смятам, че подобно държание към клиент е недопустимо. Дали лъжа или не, ще оставя на всеки да прецени сам.mely написа:Той казва не че не са му дали ами че той я е загубил/или не я е носил или я енаврял нейде/.А кажи ми тогава кви гаранции кви 5 лева искате.Ако той ми докаже че това е купено от този магазин и аз ще му върна парите.
Ми въри се жалвай по институциите.Само ми е интересно като ти кажат дай документ ти кво ще викаш -Абе аз съм откровен,вервайте ми така е.myrshavija написа:Би ли посочил кого точно обвинявам и в какво?
Обвиняваш магазин и сайт за електронна търговия без никакво основание понеже това че са ти казали че китайските неща нямат гаранция е недоказуемо,а другото рекламация без касова бележка -смешно.За мен чисто и просто искаш да окаляш хората -друг смисъл от темата не виждам.
За протокола - нито работя там нито имам някъкво участие в тази фирма но плюене по чий да е адрес без грам основание .....нещо....Я си представете че утре отивате и си купувате китайска техника за 100 или повече лв която не сработва ... кво прайм тогава дори и с касов бон??
За целта си има ЗЗП който в този случай ще те защити .Ако не той има си адвокати и съд.
Още веднъж за всички чукчи-писатели, които ме питат къде съм тръгнал без касов бон :
В първия си пост в темата myrshavija написа:... Осъзнавам, че не са длъжни да уважат рекламацията ми. ...
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
От мухата слон. Заради някакъв келеш-продавач цяла тема и заклеймена фирма! Не е правилно според мене. Потърси Тодор Петров , кажи му две приказки и се разберете. Няма да имаш НИКАКЪВ проблем. Ако толкова те дразни продавача го "накъкай" и така ...
На колегата с 2 години гаранция ще му кажа само
И да прочете закона пак и по точно на КОЕ се дава 2 год. гаранция , за какво и при какви условия се признава гаранцията.
Да прочете как се връща стока и кой какво право има! Аз като бивш продавач и настоящ клиент ще кажа че всичко опира до този който ще дава пари. Когато клиента ще плаща има право , когато продавача ще връща пари (купува си обратно стоката) той има правото, и закона това казва. Като купуваш мислиш и гледаш ... дадеш ли парите и после да искаш да си връщаш стока и т.н. .... трудно... В USA не е така, но тук е БГ , и всичко е по БГ стандарт
... дори протестите ни не са протести ...
На колегата с 2 години гаранция ще му кажа само

Да прочете как се връща стока и кой какво право има! Аз като бивш продавач и настоящ клиент ще кажа че всичко опира до този който ще дава пари. Когато клиента ще плаща има право , когато продавача ще връща пари (купува си обратно стоката) той има правото, и закона това казва. Като купуваш мислиш и гледаш ... дадеш ли парите и после да искаш да си връщаш стока и т.н. .... трудно... В USA не е така, но тук е БГ , и всичко е по БГ стандарт

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Какво сторно?Подменяш стоката с друга,по-скъпа и чукаш само разликата.Доколкото разбрах роблема не е в липсата на бележка,а че китайските буклуци не подлежат на рекламация.
-
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
И понеже са китайски нямат сериен номер в повечето случаи и някой трябва да седне да им налепи стикери с номер
Иначе как да познаят тоя боклук откъде е взет 


-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 10 май 2011 21:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Петров Електроника ЕООД Стара Загора 123546899 - НЕ
Здравейте колеги,
пиша Ви относно жалбата на колегата закупил от нашия магазин въпросния адаптер.
На 29.06.2013г. получихме следното писмо:
Здравейте,
Става въпрос за дреболия - USB зарядно за кола на стойност 3-4-5лв, не помня точно. Говорих с двама ваши колеги. Първо с жена, която директно ми заяви, че гаранция няма. След това говорих с младеж, който си направи труда да тества зарядното, увери се, че не работи и поиска касов бон, за да приеме рекламацията. Аз признах, че не пазя документа и той любезно обясни, че не може да приеме стоката обратно без касов бон. Аз лесно бих могъл да представя бон за сума над 5лв от вашия магазин, на който пише "Електронни компоненти", но реших, че това ще е непочтено и бях подготвен, че щом не си пазя бона, не мога да разчитам на гаранция. Причината за недоволството ми е не това, че ми беше отказана подмяна на нещо, което никога не е работило(за който отказ и аз имам принос), а отношението на служителката ви - смятам, че пренебрежително отношение към клиент е недопустимо, без значение от произхода или цената на стоката.
Благодаря за отделеното време и внимание!
Поздрави,
Мирослав Яръмов
На 29.06.2013г. сме отговорили на писмото:
Здравейте,
аз много добре зная къде е проблема и се опитвам да го реша, но не е толкова лесно. Ако сте забелязали напоследък често сменям продавачите, като се опитвам да попадна на " качествени " хора, но за съжаление е трудно. Те трудно възприемат това, което им казвам, имат малка техническа грамотност и недостатъчно добро отношение към клиента. Трудно могат и да преценят какво да направят в определена ситуация. Те самите са клиенти в много случай, когато пазарят в други магазини, но не могат нормално да преценят, че както се държат с клиента, така ще се отнасят и с тях когато ги обслужват другаде. Елате в магазина, когато Ви е удобно и ще решим проблема, не толкова заради парите, а повече заради човешкото отношение, което трябва да имат към клиента. Аз зная, че една част от стоките, които продаваме не са с много добро качество и в такива случаи ги заменяме на клиента, а ако има и други рекламации спираме да ги продаваме. Елате когато решите и потърсете мен или Иван и ще се реши проблема. Благодаря за сигнала, ще взема отношение и ще предупредя продавачите, затова как да реагират в подобни случаи.
Ето и отговора, който получихме от колегата:
Здравейте,
Благодаря, но няма да се възползвам от любезното ви предложение. За мен е достатъчно, че го предложихте.
Поздрави,
Мирослав Яръмов
пиша Ви относно жалбата на колегата закупил от нашия магазин въпросния адаптер.
На 29.06.2013г. получихме следното писмо:
Здравейте,
Става въпрос за дреболия - USB зарядно за кола на стойност 3-4-5лв, не помня точно. Говорих с двама ваши колеги. Първо с жена, която директно ми заяви, че гаранция няма. След това говорих с младеж, който си направи труда да тества зарядното, увери се, че не работи и поиска касов бон, за да приеме рекламацията. Аз признах, че не пазя документа и той любезно обясни, че не може да приеме стоката обратно без касов бон. Аз лесно бих могъл да представя бон за сума над 5лв от вашия магазин, на който пише "Електронни компоненти", но реших, че това ще е непочтено и бях подготвен, че щом не си пазя бона, не мога да разчитам на гаранция. Причината за недоволството ми е не това, че ми беше отказана подмяна на нещо, което никога не е работило(за който отказ и аз имам принос), а отношението на служителката ви - смятам, че пренебрежително отношение към клиент е недопустимо, без значение от произхода или цената на стоката.
Благодаря за отделеното време и внимание!
Поздрави,
Мирослав Яръмов
На 29.06.2013г. сме отговорили на писмото:
Здравейте,
аз много добре зная къде е проблема и се опитвам да го реша, но не е толкова лесно. Ако сте забелязали напоследък често сменям продавачите, като се опитвам да попадна на " качествени " хора, но за съжаление е трудно. Те трудно възприемат това, което им казвам, имат малка техническа грамотност и недостатъчно добро отношение към клиента. Трудно могат и да преценят какво да направят в определена ситуация. Те самите са клиенти в много случай, когато пазарят в други магазини, но не могат нормално да преценят, че както се държат с клиента, така ще се отнасят и с тях когато ги обслужват другаде. Елате в магазина, когато Ви е удобно и ще решим проблема, не толкова заради парите, а повече заради човешкото отношение, което трябва да имат към клиента. Аз зная, че една част от стоките, които продаваме не са с много добро качество и в такива случаи ги заменяме на клиента, а ако има и други рекламации спираме да ги продаваме. Елате когато решите и потърсете мен или Иван и ще се реши проблема. Благодаря за сигнала, ще взема отношение и ще предупредя продавачите, затова как да реагират в подобни случаи.
Ето и отговора, който получихме от колегата:
Здравейте,
Благодаря, но няма да се възползвам от любезното ви предложение. За мен е достатъчно, че го предложихте.
Поздрави,
Мирослав Яръмов
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта