Лек проект от Русе Vw Passat B5 TDI AFN & Baby & BLITZkrieg
- Blese
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 14 ное 2010 0:36
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
ET определя колко ще излезе джантата , тя може да да 10Ж ама като Ет60 питай ме кога ще излезе никога
- c20xemotronic
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
на ЕТ35 при мен предната гума е равна с калника , отзад ми е малко навътре ,което ще рече 15мм са ми или точно на калника или малко извън ,не съм сигурен , като сложа фланците ще кажа по-точно
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
Blese написа:ET определя колко ще излезе джантата , тя може да да 10Ж ама като Ет60 питай ме кога ще излезе никога
Колега, не си прав. ЕТ-то определя разтоянието от средата на джантата до центъра на джантата (там където ляга в/у главината). Тоест ако джантата е 8J, и е с ЕТ35, ще изглежда доста по-различно от джанта 7J с ЕТ35.
За да бъда по-ясен, ще покажа снимка:

Ако колегата реши, че иска да е изнесена, както предната му джанта (18"-ката), нека да напише параметрите и тука (ЕТ и J) и ще му го сметнем колко мм фланец му е необходим.
Общо взето, всеки си хвърля тука разни ЕТ-та, но без широчината на джантата нищо не може да се заключи. Някои казва, че ЕТ 30 е на ръба, друг че ЕТ 35 е на ръба и тн, зависи си от широчината. Аз лично помня, че когато карах пассат Б5, го карах с оригинални 15" 7J, ЕТ35 и си бяха доста хлътнали навътре.
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
Най-лесно е като свалиш джантата, дистанцираш колкото ти харесва, мериш с рулетката и тва е.
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
И след като се прецени ET и J е хубаво да се помисли дали е безопасен размера на фланеца.
Под 15мм не може да се направи централен отвор, за да ляга джантата на него, освен ако новата джанта не е с по-голям отвор.
Някои казват, че 15мм бил голям фланец, за да е с дълги болтове. Други пък казват, че 15мм е малък за два чифта болтове.
Под 15мм не може да се направи централен отвор, за да ляга джантата на него, освен ако новата джанта не е с по-голям отвор.
Някои казват, че 15мм бил голям фланец, за да е с дълги болтове. Други пък казват, че 15мм е малък за два чифта болтове.
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
Значи карал съм Пасата с 20мм фланец с дълги болтове и съм нямал проблем, но само като се сетя, че толкова дълъг болт и то неоригинален минава първо през фланеца, после през 5мм диск и чак тогава е в главината....на сегашния Голф на ЕТ32 по 15мм фланец с по два чифта болтове и е сигурация. Колега от форума ми ги прави , Един път си ползваш оригиналните болтове , втори път пак с оригинални болтове стягаш фланеца към главината
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
18 цоловите бяха с параметри 8.5 J; ET 35
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
Най лесен "деогерски" начин е да пуснеш отвес от гладкия ръб на калника до земята и да примериш с рулетка от конеца до гумата, за да прецениш колко мм фланец искаш ако целта ти е да равни с калника. Ако нямаш отвес вържи една гайка с конец - гениално и лесно.
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
Пасата леко свален и със 16ки е перфектен, не разбирам защо са тези тормозения с по- големи джанти 

Последна промяна от borislav_mladenov на Нед 07 юли 2013 14:30, променено общо 1 път.
- c20xemotronic
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
щом не го разбираш , няма нужда да ти се обяснява , някой карат колата без да им пука за нея , други влагат всичко в нея и кажи речи им е като хоби да се занимават с нея , просто е въпрос на това дали си маниак на тема тунинг или по-скоро на тема коли ,някой гледат футбол други лежат под колите , въпрос на избор 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
В събота отиваме на гости на Бате Ванко-rabotnika в Разград. Да се видим с хубави хора, и да си кажем по някой лаф.
- c20xemotronic
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
значи най накрая ще ги срещнем пасатите и Yarek ще е там 

- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
Да.. аз няма да успея 

- c20xemotronic
- Мнения: 128
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Лек проект от Русе - Vw Passat B5 TDI AFN+Baby On Board
е на Узана ако ида предполагам там всички ще отидат , сега ще ми е първата сбирка с форумците 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта