Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция - Решено!
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
А защо ли ??? ако сложа дълъг ще ми падне налягането на маслото и няма да качва масло до повдигачите и ще почнат да тракат така ли , ще има лошо мазане и ще се задръстят и повдигачи и маслени магистрали , а пък ако карам и на газ вуобще няма да имам мазане ... не говори глупости човече ... и какво общо има хидравликата с масления филтър , я обясни малко по въпроса да ти се посмееме на главоразсъжденията още малко ? :)
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Чукането от клип-а, не е от филтъра! Казвам го защото и аз имам чаткане на повдигач, постоянно дори когато колата е загряла! 2-ра година трака, с каквито и да е масла! Явно има нещо замърсено, или запушено както каза колежага iv3n...
По-добре колегата да отвори картера и да погледне какво е състоянието! Ако ли не, да си я кара така..

-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
абе пичове , ех не си спомням цената а я имах записана някъде 4 или 8 лв срува бройка повдигач ако ги смениш сичките , което не е добър вариант щото не се знае какви ще сложиш може да са по скапани от тези които до момента имаш , излиза 4х8 32лв , толкова ли много пари са ...
ето го и ремонта:
1. махаш ангренажния ремък , лесно и бързо с отвиване на едно болтче на обтегача
2. При пича с проблема има да отвътри 3 болта с които се държи капака на клапаните (ако му се е скапала гарнитурата на капака на клапаните сега е момента да я смени)ако няма пари може да си кара и със старата без да натяга много болтовете
3. отвива отдолу кобилиците на разпределителния вал там са 8 или 10 болтчета всяка черупка се държи с по 2 болта ако иска може да си направи и приспособление което да държи притиснат разпределителния вал така по бързо ще ги отвие (всяка една черупка я слага точно настрани така че да помни точно от къде я е свалил и ориентацията и защото има значение)
4. маха разпределителния вал и отдолу повдигачите се виждат , вади ги внимателно един по един и ги натиска с пръст по средата , ако са изправни прябва да пружинират като мека възглавничка , ако е блокирал или спекъл няма да може да го помести , тези които са блокирали спокойно може да си ги запази за спомен и да ги замени с нови от магазина , зглобява всичко по обратен ред , кобилиците ги стяга с момент от аутодатата там пише колко да бъде и може да ни пусне пак клипче да чуем как бръмчи
ето го и ремонта:
1. махаш ангренажния ремък , лесно и бързо с отвиване на едно болтче на обтегача
2. При пича с проблема има да отвътри 3 болта с които се държи капака на клапаните (ако му се е скапала гарнитурата на капака на клапаните сега е момента да я смени)ако няма пари може да си кара и със старата без да натяга много болтовете
3. отвива отдолу кобилиците на разпределителния вал там са 8 или 10 болтчета всяка черупка се държи с по 2 болта ако иска може да си направи и приспособление което да държи притиснат разпределителния вал така по бързо ще ги отвие (всяка една черупка я слага точно настрани така че да помни точно от къде я е свалил и ориентацията и защото има значение)
4. маха разпределителния вал и отдолу повдигачите се виждат , вади ги внимателно един по един и ги натиска с пръст по средата , ако са изправни прябва да пружинират като мека възглавничка , ако е блокирал или спекъл няма да може да го помести , тези които са блокирали спокойно може да си ги запази за спомен и да ги замени с нови от магазина , зглобява всичко по обратен ред , кобилиците ги стяга с момент от аутодатата там пише колко да бъде и може да ни пусне пак клипче да чуем как бръмчи
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
забравих да вметна трябва да свали и делкото щото при него е горе на разпределителния вал нека си го драсне за маркировка преди това да е сигурен че после няма да му избяга центровката му ако изобщо е правена такава и там има да отвие 2 винтчета
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Много добре обяснено и подробно описано i3v3a3n, за което благодаря. Мълча си и не пиша нищо ново по темата, не защото нямам пари а защото я зарязах на село и цяла седмица съм на работа в Русе. Като се прибера тази седмица ще викна един приятел да помага в начинанието, той вика да карам така, но въобще не ми се рискува с тази 20 годишна "кола" да пътувам на дълго. Да е в пълна изправност и да ми е мирна главата. Като има развитие по темата ще пиша пак.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
няма страшно може да караш така много време , само не трябва много да объщаш внимание на шума който се вдига не трябва да ти прави впечатление
не е лошо ако решиш да ги правиш някога да промиеш двигателя с промивно масло и след това да ги сменяш ако въобще някога решиш да го правиш ...
аз винаги когато сменям маслото всяка година , източвам старото масло , след това наливам промивното , поработва двигателя 30 минути на място с него пак го източвам, сменям филтъра и чак тогава наливам новото масло , не че е кой знае каква промивка винаги остава по нещо от старото масло но все пак е по добре от колкото без нея ... виждал съм какво значи задръстена маслена магистрала от старо масло (маслото се превръща на сгурия и задръства всичко) не че с промивното пак няма да стане така но се надявам да му отдължи живота поне малко или да поизчисти ако има някъде такива отлагания
не е лошо ако решиш да ги правиш някога да промиеш двигателя с промивно масло и след това да ги сменяш ако въобще някога решиш да го правиш ...
аз винаги когато сменям маслото всяка година , източвам старото масло , след това наливам промивното , поработва двигателя 30 минути на място с него пак го източвам, сменям филтъра и чак тогава наливам новото масло , не че е кой знае каква промивка винаги остава по нещо от старото масло но все пак е по добре от колкото без нея ... виждал съм какво значи задръстена маслена магистрала от старо масло (маслото се превръща на сгурия и задръства всичко) не че с промивното пак няма да стане така но се надявам да му отдължи живота поне малко или да поизчисти ако има някъде такива отлагания
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Иване имаш още да четеш и да работиш по коли с това обяснение за бързото и лесно сваляне на ангренажният ремък збърка! По това което пишеш е ясно че твоят двигател е различн. Научи се да не вярваш на всеки самозван майстор, който си измисля оправдания и причини да не сложи това което трябва на място. След като германеца е преценил, че определена част е за там значи е бил прав. На колегата двигателя няма обтегач на ангранжният ремък, тази функция се изпълнява от водната помпа, кочто е захваната с три болта и обикновенно е запекла от времето и равотата, и не е лесна за местене. Второто е ако си чувал някъде или си чел, че когато овеличиш обема пада налягането на течността, защо ли слагат тогава по-малкият филтър флупавите германци. А особенно когато е проверено и доказано.
Съвет от типа, "Абе карай си и не обръщай вномание на това дето трака" не говори добре за този който го споменава.
Давам ти пример, ако в карайна сметка колегата те послуша, защото си упорит и си смени повдигачите, които са 8броя по 8лв., който ще да са ментета за тази цена, и те пак тракат и е дал за тази мъгария пари за повдигачи -64лв. гарнитура -15лв. труд на някой "майстор" 100лв., крайна сметка почти 200лв.. Питам те ще му дадеш ли парите или ще мълчиш като новобранец на клетва.
Маслен филтър струва 10лв. смяната може и сам да си я направи колегата и ако пак не е наред не е дал 200лв. за да опита, а и е по-малкото зло ако има проблем!
Извода си го прави сам!!!!!!!!!!
stefarata Какво е ощото с хидравличната рейка, която се намира зад двигателя и съвета за по-къс маслен филтър. Не си разбал правилно нещо!
Съвет от типа, "Абе карай си и не обръщай вномание на това дето трака" не говори добре за този който го споменава.
Давам ти пример, ако в карайна сметка колегата те послуша, защото си упорит и си смени повдигачите, които са 8броя по 8лв., който ще да са ментета за тази цена, и те пак тракат и е дал за тази мъгария пари за повдигачи -64лв. гарнитура -15лв. труд на някой "майстор" 100лв., крайна сметка почти 200лв.. Питам те ще му дадеш ли парите или ще мълчиш като новобранец на клетва.
Маслен филтър струва 10лв. смяната може и сам да си я направи колегата и ако пак не е наред не е дал 200лв. за да опита, а и е по-малкото зло ако има проблем!
Извода си го прави сам!!!!!!!!!!
stefarata Какво е ощото с хидравличната рейка, която се намира зад двигателя и съвета за по-къс маслен филтър. Не си разбал правилно нещо!
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
чел си нещо , батко някъде , ама мисълта ти е в храстите , щото не си учил .... само с четене нестава
айде на въпроса с хидравликата , това си го чул някъде от някой пишман майстор , като моя оня ден за климатика който ми каза че за да ми смени фреона с по новия , който всъщност вече е сменен с по новия но той си мислеше че не е ми каза как трябвало да сменя целия климатик , компресор , радиатор филтър дехидрататор... което вече като чух спрях да го слушам , разбрах че това е човек който гледа да вземе пари не да свърши работа и че нищо неразбира ... като тебе
обесни ми каква е връзката на хидравликата с масления филтър ???, това е една помпа която единствено натоварва чисто механически двигателя посредством ремък ако е 1.4 55 конски сили при крайно ляво дясно положение ще смъкне малко мощност много малко перпетомобиле няма ... какво ще стане като се натовари двигателя ще му паднат леко оборотите за части от секундата ECM вижда това и компенсира мигновено нямаш загуба на обороти , а за налягането на маслото в двигателя това е единственото и най важно нещо, за да загуби налягане на масло това може да стане по много причини но най срещаната е запушен маслен филтър от нередовната му смяна или от боклуци в ситемата като отлагания от старо масло ... не от поголям или по малък маслен филтър ... това което го каза за загуба на налягане от увеличен обем са пълни глупости (да така е но за газове тука имаме масло) маслото не променя обема си по действие на налягането (така се приема защото промяната е клоняща към нула), затова в спирачната система се използва пак един вид масло инече нямаше да може да спреш никога , затова се обезвъздушава , тук системата е друга не би трябвало да има въздух в масления филтър ако има достатъчно масло в картера ... изобщо няма никакво значение колко ти е дълъг филтъра , нали ги разбираш много хвани един манометър купи 2 филтъра къс и дълъг и премери колко показва налягането и спора приключва до там , само дай да се хванем на бас преди това... и колегата пуснал темата ти каза карал е така с такъв филтър винаги проблеми не е имал , и аз съм карал така винаки с кви ли не филтри проблеми не съм имал , сега ще кажеш ето преебали са му се повдигачите в следствие от това .. не е от това а от маслото с годините , като загрее двигателя и го спреш маслото се оцежда в картера ама винаги остава малък филм навсякъде и като е загрял до 100 тина градуса айде да са 80 и то се изпарява и остава налеп жълто черен по повърхностите с годините се одебелява и задръства първо повдигачите щото разстоянията там са микронни после всичко останало докато се превърне в сгурия
ходи поработи малко и тогава говори глупости , по твойта логика дай да смени цялата кола щото се е износила то не е лошо и вярно но той си решава дали да го прави 200лв ти луд ли си тя цялата му кола струва 700лв ... ходи се пери некъде и пробутвай на други къси филтри
айде на въпроса с хидравликата , това си го чул някъде от някой пишман майстор , като моя оня ден за климатика който ми каза че за да ми смени фреона с по новия , който всъщност вече е сменен с по новия но той си мислеше че не е ми каза как трябвало да сменя целия климатик , компресор , радиатор филтър дехидрататор... което вече като чух спрях да го слушам , разбрах че това е човек който гледа да вземе пари не да свърши работа и че нищо неразбира ... като тебе
обесни ми каква е връзката на хидравликата с масления филтър ???, това е една помпа която единствено натоварва чисто механически двигателя посредством ремък ако е 1.4 55 конски сили при крайно ляво дясно положение ще смъкне малко мощност много малко перпетомобиле няма ... какво ще стане като се натовари двигателя ще му паднат леко оборотите за части от секундата ECM вижда това и компенсира мигновено нямаш загуба на обороти , а за налягането на маслото в двигателя това е единственото и най важно нещо, за да загуби налягане на масло това може да стане по много причини но най срещаната е запушен маслен филтър от нередовната му смяна или от боклуци в ситемата като отлагания от старо масло ... не от поголям или по малък маслен филтър ... това което го каза за загуба на налягане от увеличен обем са пълни глупости (да така е но за газове тука имаме масло) маслото не променя обема си по действие на налягането (така се приема защото промяната е клоняща към нула), затова в спирачната система се използва пак един вид масло инече нямаше да може да спреш никога , затова се обезвъздушава , тук системата е друга не би трябвало да има въздух в масления филтър ако има достатъчно масло в картера ... изобщо няма никакво значение колко ти е дълъг филтъра , нали ги разбираш много хвани един манометър купи 2 филтъра къс и дълъг и премери колко показва налягането и спора приключва до там , само дай да се хванем на бас преди това... и колегата пуснал темата ти каза карал е така с такъв филтър винаги проблеми не е имал , и аз съм карал така винаки с кви ли не филтри проблеми не съм имал , сега ще кажеш ето преебали са му се повдигачите в следствие от това .. не е от това а от маслото с годините , като загрее двигателя и го спреш маслото се оцежда в картера ама винаги остава малък филм навсякъде и като е загрял до 100 тина градуса айде да са 80 и то се изпарява и остава налеп жълто черен по повърхностите с годините се одебелява и задръства първо повдигачите щото разстоянията там са микронни после всичко останало докато се превърне в сгурия
ходи поработи малко и тогава говори глупости , по твойта логика дай да смени цялата кола щото се е износила то не е лошо и вярно но той си решава дали да го прави 200лв ти луд ли си тя цялата му кола струва 700лв ... ходи се пери некъде и пробутвай на други къси филтри
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Glove написа:Иване Второто е ако си чувал някъде или си чел, че когато овеличиш обема пада налягането на течността, защо ли слагат тогава по-малкият филтър флупавите германци. А особенно когато е проверено и доказано.
stefarata
Освен граматиката, куца ти и техниката. Има една наука хидравлика, поограмоти се малко, за да не ти е смеят и врабчетата.
Автора на темата - измери налягането на маслото с механичен манометър на загрял мотор, след каране.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
разводнихме темата на колегата ... съжалявам
но докато има такива майстори човек не е лошо да се замисли преди да ходи на сервиз и то къде най вече
искам да помогна ако мога на колегата с повдигачите
да при него няма обтяжна ролка на ангренажа а това става с водната помпа която е в блока , но принципа е същия , не го написах в предния пост щото трябваше да изпиша още 3 реда както сега, на въпроса колко било трудно , много е трудно разхлабват се 3 винтчета които по принцип не се стягат много и с ръка се обтяга или разхлабва до необходимата степен , да с ръка с ръце , а ако е запекло а не би трябвало може да си направи приспособление ключ с който да го завърти за секунда (да за ключа ще загуби време да го направи минути , час 2 зависи от опита му) защо казвам че това не би трябвало да е защото ангренажа се сменя при неговия мотор задължително с водната помпа тъй като тя е обтяжна и се води консуматив както ролката при другите двигатели ... така се прави дали той го е правил е дуг въпрос и дали изобщо е сменял ангренажния ремък също е друг въпрос .... 50хил километра в най лошия случай 5 години , значи най късно на 5 години трябва да е сменял помпа ... ( хубаво може и да е запекла няма да споря това са глупости) .. карал съм такъв мотор 7 години АБД 1.4 и съм го сервизирал също дали незнам за какво иде реч :)
сега за повдигачите , колега не са скъпи , качеството не е толкова страшно , каквито и да вземеш ще те надживеят , в смисъл няма да караш толкова дълго колата а 10 години все ще ти изкарат пак казвам задръстването на повдигачите зависи от редовна смяна на маслото , прилично масло не някой боклук и промивка при смяната му задължителна смяна на филтъра ... сега по темата може да не даваш пари за нови повдигачи , можеш да си прочистиш старите които са може би оригинални и сигурно са по добри от нови китайски което не е задължително , имаш да прочистиш 8 повдигача най добре е така за да си сигурен че утре няма да се разклопа друг който сега е бил добре , така ти излиза цялата работа безпари , но ще си загубиш цял ден работа, много сръткава работа е това но го правят хората които не ги мързи , е няма да станат като нови но ще те надживеят пак ти казвам докато се задръстят отново , чукни в youtube и виж как го правят и то американци , ма не ги мързи , па казват че ние сме били плюшкини с тел и чук всичко оправяме... има едни каналчета там да се прочистят с отверка подходяща или с връх на нож , който е чистил жлебове на бутала за сегменти същата работа е сръткава и не за всеки със слаби нерви... въпрос на избор лично аз бих дал 32 лв и ги сменям всичките да има за толкова пари проверено е в евро 07 беше уж били добри пък какви са само тия които са копували може да кажат
за въпроса за чукането , нее хубаво да тропа разбира се ... износват се контакните повърхности по бързо , но въпроса е колко , пак ще те надживе и да не ги смениш :) карах 7 години тоя двигател и един повдигач все ми чукаше така и не ги смениш не остана време не че ме е мързяло , смених през това време на друг такъв двигател повдигачите но моя не ги смених за тези 7 години не съм имал проблем свързан с това че не съм сменил повдигачите при мен беше един чукаше слабо даже на моменти изчезваше когато го караш доста дълго време например до морето. Но при теб е доста по силно поне от клипа до колкото се чу , ако това ти се получило изведнъж виж да не ти е изтекло маслото и да караш без масло тогава е съвсем оправдан този шум , но няма как да нямаш индикация в купето да присветва и да свири лампичката за маслото все пак виж дали качва масло до клапаните това е най лесният и сигурен начин на провериш , на позаграл двигател махаш капака на клапаните и гледаш какво се случва трябва от всички магистрали да плиска здраво масло и да облива яко всички цилинди и калпани съответно , е може да ти пръсне малко масло навън ако е на повече обороти от 800 но е за секунда 2 не еболка за умиране ... ще вметна този двигател има един много лош недостатък и той се казва маслената му помпа ако е оригинална няма да изпадам в подробноси просто има едно тъпо недомислие което са допуснали немците края на 80-те години , ако не внимава човек и му се задейства този дефект буквално за минути може да убиеш двигателя , това са подробности отклонявам се от темата...
исках да ти кажа моментите на затягане когато стягаш разпределителния вал дават го във две стъпки 1. стягаш всички болтове до 6Nm след това втора стъпка пристягаш на още 90 градуса , ако нямаш опит така ако имаш опит на усет по добре ще го направиш , болтовете се затягат в алуниний на главата който няма сила и не може да стягаш колкото си искаш затова докато притягаш луфтовете от повдигачите за да не разбиеш резбите направи си едно приспособление което да натиска просто разпределителния вал до крайна точка , това става и с двама приятели от двата края спокойно вършат същата работа , на ръка стягаш до крайна точка всички болтове и тогава притягаш инече 100 процента си разбил някоя резба ... дано си ме разбрал правилно и успех с работата
но докато има такива майстори човек не е лошо да се замисли преди да ходи на сервиз и то къде най вече
искам да помогна ако мога на колегата с повдигачите
да при него няма обтяжна ролка на ангренажа а това става с водната помпа която е в блока , но принципа е същия , не го написах в предния пост щото трябваше да изпиша още 3 реда както сега, на въпроса колко било трудно , много е трудно разхлабват се 3 винтчета които по принцип не се стягат много и с ръка се обтяга или разхлабва до необходимата степен , да с ръка с ръце , а ако е запекло а не би трябвало може да си направи приспособление ключ с който да го завърти за секунда (да за ключа ще загуби време да го направи минути , час 2 зависи от опита му) защо казвам че това не би трябвало да е защото ангренажа се сменя при неговия мотор задължително с водната помпа тъй като тя е обтяжна и се води консуматив както ролката при другите двигатели ... така се прави дали той го е правил е дуг въпрос и дали изобщо е сменял ангренажния ремък също е друг въпрос .... 50хил километра в най лошия случай 5 години , значи най късно на 5 години трябва да е сменял помпа ... ( хубаво може и да е запекла няма да споря това са глупости) .. карал съм такъв мотор 7 години АБД 1.4 и съм го сервизирал също дали незнам за какво иде реч :)
сега за повдигачите , колега не са скъпи , качеството не е толкова страшно , каквито и да вземеш ще те надживеят , в смисъл няма да караш толкова дълго колата а 10 години все ще ти изкарат пак казвам задръстването на повдигачите зависи от редовна смяна на маслото , прилично масло не някой боклук и промивка при смяната му задължителна смяна на филтъра ... сега по темата може да не даваш пари за нови повдигачи , можеш да си прочистиш старите които са може би оригинални и сигурно са по добри от нови китайски което не е задължително , имаш да прочистиш 8 повдигача най добре е така за да си сигурен че утре няма да се разклопа друг който сега е бил добре , така ти излиза цялата работа безпари , но ще си загубиш цял ден работа, много сръткава работа е това но го правят хората които не ги мързи , е няма да станат като нови но ще те надживеят пак ти казвам докато се задръстят отново , чукни в youtube и виж как го правят и то американци , ма не ги мързи , па казват че ние сме били плюшкини с тел и чук всичко оправяме... има едни каналчета там да се прочистят с отверка подходяща или с връх на нож , който е чистил жлебове на бутала за сегменти същата работа е сръткава и не за всеки със слаби нерви... въпрос на избор лично аз бих дал 32 лв и ги сменям всичките да има за толкова пари проверено е в евро 07 беше уж били добри пък какви са само тия които са копували може да кажат
за въпроса за чукането , нее хубаво да тропа разбира се ... износват се контакните повърхности по бързо , но въпроса е колко , пак ще те надживе и да не ги смениш :) карах 7 години тоя двигател и един повдигач все ми чукаше така и не ги смениш не остана време не че ме е мързяло , смених през това време на друг такъв двигател повдигачите но моя не ги смених за тези 7 години не съм имал проблем свързан с това че не съм сменил повдигачите при мен беше един чукаше слабо даже на моменти изчезваше когато го караш доста дълго време например до морето. Но при теб е доста по силно поне от клипа до колкото се чу , ако това ти се получило изведнъж виж да не ти е изтекло маслото и да караш без масло тогава е съвсем оправдан този шум , но няма как да нямаш индикация в купето да присветва и да свири лампичката за маслото все пак виж дали качва масло до клапаните това е най лесният и сигурен начин на провериш , на позаграл двигател махаш капака на клапаните и гледаш какво се случва трябва от всички магистрали да плиска здраво масло и да облива яко всички цилинди и калпани съответно , е може да ти пръсне малко масло навън ако е на повече обороти от 800 но е за секунда 2 не еболка за умиране ... ще вметна този двигател има един много лош недостатък и той се казва маслената му помпа ако е оригинална няма да изпадам в подробноси просто има едно тъпо недомислие което са допуснали немците края на 80-те години , ако не внимава човек и му се задейства този дефект буквално за минути може да убиеш двигателя , това са подробности отклонявам се от темата...
исках да ти кажа моментите на затягане когато стягаш разпределителния вал дават го във две стъпки 1. стягаш всички болтове до 6Nm след това втора стъпка пристягаш на още 90 градуса , ако нямаш опит така ако имаш опит на усет по добре ще го направиш , болтовете се затягат в алуниний на главата който няма сила и не може да стягаш колкото си искаш затова докато притягаш луфтовете от повдигачите за да не разбиеш резбите направи си едно приспособление което да натиска просто разпределителния вал до крайна точка , това става и с двама приятели от двата края спокойно вършат същата работа , на ръка стягаш до крайна точка всички болтове и тогава притягаш инече 100 процента си разбил някоя резба ... дано си ме разбрал правилно и успех с работата
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Малко сте флууднали темата колеги, но нищо, аз ще я раздвижа с малко нова информация. Един приятел я погледна и каза, че в никакъв случай не е чукане от повдигачи думите му бяха "знам как чукат повдигачи и това не е чукане" каза, че са кабелите, обяснява ми там някакви неща защо цъкало, но не запомних. Интересното е, че при форсиране шума изчезва за минута после пак се появява. Тази вечер си поиграх малко форсирах гледах кабелите за искри, но не видях спонтанно шума изчезна и не се появи повече. Искрено се надявам да са кабели все пак е още с оригиналните (20на годинки)и преди време бащата се е опитвал да ги побългарява с някаква изолираща лента явно пак е имал проблем с тях та мисля, че им е време за смяна. Как мислите има ли шанс да са кабели? Предложете добра марка и ориентировъчна цена ако може. Остава си проблема с маслото, но и до там ще стигнем.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Не са кабели колега
Кабела "Пука" но не "Чука" твоя приятел, се е заблудил! И при мен има като твоето чукане само, че при мен е малко по-слабо! Ако мислиш, че е от кабелите, не е проблем да ги смениш, но щом вечер няма искри от тях, не виждам смисъл да ги сменяш!
Иначе в А+ има френски на 69 лева!


-
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ruse
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Клипа лъже, на него се се чува като чукане, а дефакто наистина е цъкане/пукане. Мисля все пак да ги сменя и без това им е време.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
Ми щом клипа лъже, а темата се флуди, бягай в сервиз. Там срещу заплащане ще ти решат проблема. Диагноза чрез ютуб трудно се поставя...
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Тракане на двигателя GOLF 3 1.4 моно инжекция
muns61 написа:Ми щом клипа лъже, а темата се флуди, бягай в сервиз. Там срещу заплащане ще ти решат проблема. Диагноза чрез ютуб трудно се поставя...
Колкото и да не ми се иска да го казвам, колегата е много прав


Искаме да караме коли, а ни се свидят 20 лв (примерно) за една диагностика

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта