Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Вто 11 юни 2013 8:56


Колеги, къде е най удачно да се дупчи задната врата за да се постави външен бутон на Пасат 5.5 ?

Мисля да напраскам 4 външни бутона-това ми стои по истинско и лесно за ремонт.




Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Milanov » Вто 11 юни 2013 9:19


Точно под маншоните, НО пробвай да поставиш бутона на самата врата, някой успяват.
Между другото аз съм този който направи и предложи на останалите идеята, имам снимки как се прави, потърси в темата.
Успех!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Вто 11 юни 2013 10:32


Какво имаш в предвид на самата врата ? Трудно ли е ? Предполагам борба с алуминиевата кора ?

За предните е срещу маншона.

Аз питам на колонката за задната врата-срещу маншона или под него ?

И отзад ли е двойна ламарината ???

При дупчене кабелите, предполагам трябва да ги пазя ?

Обясни по подробно, че ще дупча днес утре.

На 14 страница си показал, но това е за предните врати !

За рапидките колко милиметра бургия-2мм или по-голяма ?

Никой не е дупчил задни майче !!!
Е аз ще съм първият !


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Milanov » Вто 11 юни 2013 18:28


Здравей, аз тази монтаж го правих преди 3 години... на предни и задна пета врата... автомобила го продадох.
Ще се опитам да отговаря:
Какво имаш в предвид на самата врата ? Трудно ли е ? Предполагам борба с алуминиевата кора ?
- след мен видях колега с който си писахме, мисля че постана и снимки, става "невидим" бутона, но си е "врътня".
За предните е срещу маншона.
- да на мен там го сложих, след това колеги поставяха бутона от горе или от долу на маншона, така също и за задна пета врата може да се премести.
Аз питам на колонката за задната врата-срещу маншона или под него ?
- дръпни маншона, бръкни и опипай, какво има от зад.
И отзад ли е двойна ламарината ???
- предполагам, но не трябва да те притеснява... винтоверта бавно и дупчиш.
При дупчене кабелите, предполагам трябва да ги пазя ?
- да разбире се, както написах по горе, бръкни през маншона и сложи нещо да не "отплесне" бургията.
Обясни по подробно, че ще дупча днес утре.
- УСПЕХ не се притеснявай, по скоро внимавай как сваляш корите да не потрошиш щипките.
За рапидките колко милиметра бургия-2мм или по-голяма ?
- вземи самонарезни винтове и прецени, да може 2мм.
- бутони от КОНРАД... виждам, че си от София.
ПИШИ ако има нещо... ще помагам!
Карах същият Пасат... много добра машина... това са дребни проблеми... тъпо Немско решение!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 12 юни 2013 9:07


Колега, вчера извартях 10мм дупките!

Егати и дебелата ламарина !

Значи -остра бургия и малък елтос на ток, студена вода за охлаждане на свредлото през 1 минута -чрез потапяне !
При пробиването двете ламарини се замазват и става обща тунелна дупка. Когато стигах до края на отвора -свредлото почваше да заклинва и се усеща че свършва мъката, в крайна сметка то не излиза изведнъж и не може да скъсаш кабелите! Излиза на "мустак и скъсванка на ламарината" -мазно!

Отзад е по удачно под маншоните на около 5-6 см. Там има едни конзоли и букси-влизащи в ламарината на гредата и в тях е нанизан маншона. Като ги вадих и счутих по 1, 2 зъбчета -дето държат конзолата към гредата !

Мисля да намацам силикон и да ги залепя плътно.
С 2мм пробих дупките за крепежите, но проблема е втората ламарина- чупи тънкото свредло, ако не оцелиш правилният ъгъл-нали долната ламарина не се вижда и ако е обла и не е перпендикулярна на свредлото-то се изкривява и се чупи-3 счупих и ги точих, накрая пробих гадовете !

Са купих некви Австрийски 2мм свредла,да ги видя тях !


Потребителски аватар
teac
Мнения: 107
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот teac » Сря 12 юни 2013 15:57


Колеги, не си сасипвайте колите, при положение че има оргинално решение на проблема. :beer


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 12 юни 2013 16:09


Колега, щом ти се разглобява и ти се слага мкро, дето не е ясно дали ще издържи и 2 години -действай !

Аз ще си дупча кочината както и където си искам-тя отдавна е съсипана !

То понеже в София, няма къде да я одереш и потрошиш, че ще се вманиячавам за това !

Да дупчиш също е разправия, но е по надеждна хиляди пъти от тия щракалки !
Те оригиналните не са издържали, аз ще се боря с някви неясни-китайски.

Като пробиеш дупки и сложиш бутон, къде е съсипването ???
На Пасат В3 като фабрично е така да не е съсипан от завода ???

Микрото е за финна електроника-е затова и не издържат ! Да са сложили шалтер и да не е мръднал-но е по голям !
По надеждно от Бутона мяма ! На мене ми трябва надеждна сигнализация и аларма !


Потребителски аватар
teac
Мнения: 107
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот teac » Сря 12 юни 2013 16:28


Колега не се засягаи, нищо лично. Но като прочетох каква драма си имал с пробиването на н-на брой ламарини, чупене на боргии, ми се струва доста по-лвсно да смениш едно ключе. Аз на мойта отдавна съм ги сменил микретата.


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот Milanov » Сря 12 юни 2013 19:05


[quote="kossis"]Колега, щом ти се разглобява и ти се слага мкро, дето не е ясно дали ще издържи и 2 години -действай !

Това го написах на Колегите преди три години!
Направи моят пасат и така и го продадох... това е най малкият проблем, че ще има бутон, слагаш и забравяш!
Темата стана n брой страници, явно има хора за всичко, всеки сам избира.
Както написах тази преработка е моя идея и няма седмица в която да не получава на лично съобщение въпрос как да го направят... не само с Пасати, тоест проблема е общ...


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Сря 12 юни 2013 22:01


Микрото не е за там !!! Просто е лабаво и по ток и по механика !

Ти колега отварял ли си тия кори ???

Аз на задната, сам монтирах отлетяли говорители, пищялки и гривните, освен това имах и неграмотно сменено стъкло-счупен зъб на повдигача, и клиновете във вратата долу !

Всичко сам залепих и монтира, Ако трябваше да свалям и ключалките, аиде нема нужда !

Пробиването е за 1 час- мощна машина-HSS стомана свредло вземаш от железарията Австрийско и си ти ! HSS e легирана и оксидирана стомана-рапидна -трудно грее и в комбинация с водно охлаждане сигурно ще стане и за половин час ! Аз ги пробих с Руско свредло-остро.

Колко време ти трябва за да ремонтираш 4 врати с микрета ???
Утре майстора ще ми турне една Сепиика с други джиджавки и работата става добра ! Той ще ги окабели и пак ще се махат корите верно.

Драмата е с тънкото свредло и пиниза да не срещаш втората ламарина косо !

Колко тънки бургии съм счупил да ги ева, дай да не пробивам с тях ?! :Mr Green Fun :beer


Потребителски аватар
teac
Мнения: 107
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот teac » Чет 13 юни 2013 7:38


Колега, има микрета и микрета. Аз лично плзвам такива, които могат да носят 2А на 24V. Смятам че 48W напълно достатъчни и то при положение, че ключетата не управляват директно крушките, а само конфор-модула (тока е доста по малък).
На въпроса дали съм сменял, да. На мойта кола семнях на предните две врати. Първата врата ми отне към 2 часа, за втората под час. От 5 месеца съм с тях и за сега са безотказни.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Пет 14 юни 2013 10:12


Хубаво, но с алармаджииски бутон става като оригинално и много по лесно за подмяна при необходимост.

Проблема остава с отварянето на кората, защото сигнала след нея е Цифров и не може да се ползва !

Но кората я свалям за 5 минути и я качвам за толкова. А и направих 4 врати, от работещи -1.

Хубавото е че вече при забравени фарове и отворена врата ми пищи таблото ! :Mr Green Fun


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 08 юли 2013 9:33


още един глас за алармаджийски бутон!!!
Вече си имам плафон, колата не ми се самозаключва, ако съм отворил само шофьорската врата, свети ми плафона отдолу на вратата, пищи ми зумера и ми работи алармата!!! :) По - доволен не мога да съм от бутон за 50 стотинки. Сложихме го на колонката, маса към колонката и прекъснат плюс, като разклонихме сигнала с диоди за двете функции.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот kossis » Чет 11 юли 2013 10:06


Колега обясни какви са тия диоди ?

Аз всичките тия функции ги получих само с бутоните, но разбирасе сигнала се взе от вратите-вътре преди ЦАП преобразувателят !


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 11 юли 2013 10:37


ами на мен токовете не са ми силна страна и ползвах моя познат жичкаджия, но накратко идеята беше , че не може плафона при огледалото и осветлението отдолу на вратата да се командват едно временно, защото плафона гасне със закъснение и се пуска още от отключване от дистанциооното или от алармата, докато осветлението на вратата свети само при отворена врата. Та общо взето осветлението от вратата пуска сигнал към плафона, а плафона не пуска към осветлението във вратата. :gruebel



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта