Колеги, къде е най удачно да се дупчи задната врата за да се постави външен бутон на Пасат 5.5 ?
Мисля да напраскам 4 външни бутона-това ми стои по истинско и лесно за ремонт.



Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Точно под маншоните, НО пробвай да поставиш бутона на самата врата, някой успяват.
Между другото аз съм този който направи и предложи на останалите идеята, имам снимки как се прави, потърси в темата.
Успех!
Между другото аз съм този който направи и предложи на останалите идеята, имам снимки как се прави, потърси в темата.
Успех!
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Какво имаш в предвид на самата врата ? Трудно ли е ? Предполагам борба с алуминиевата кора ?
За предните е срещу маншона.
Аз питам на колонката за задната врата-срещу маншона или под него ?
И отзад ли е двойна ламарината ???
При дупчене кабелите, предполагам трябва да ги пазя ?
Обясни по подробно, че ще дупча днес утре.
На 14 страница си показал, но това е за предните врати !
За рапидките колко милиметра бургия-2мм или по-голяма ?
Никой не е дупчил задни майче !!!
Е аз ще съм първият !
За предните е срещу маншона.
Аз питам на колонката за задната врата-срещу маншона или под него ?
И отзад ли е двойна ламарината ???
При дупчене кабелите, предполагам трябва да ги пазя ?
Обясни по подробно, че ще дупча днес утре.
На 14 страница си показал, но това е за предните врати !
За рапидките колко милиметра бургия-2мм или по-голяма ?
Никой не е дупчил задни майче !!!
Е аз ще съм първият !
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Здравей, аз тази монтаж го правих преди 3 години... на предни и задна пета врата... автомобила го продадох.
Ще се опитам да отговаря:
Какво имаш в предвид на самата врата ? Трудно ли е ? Предполагам борба с алуминиевата кора ?
- след мен видях колега с който си писахме, мисля че постана и снимки, става "невидим" бутона, но си е "врътня".
За предните е срещу маншона.
- да на мен там го сложих, след това колеги поставяха бутона от горе или от долу на маншона, така също и за задна пета врата може да се премести.
Аз питам на колонката за задната врата-срещу маншона или под него ?
- дръпни маншона, бръкни и опипай, какво има от зад.
И отзад ли е двойна ламарината ???
- предполагам, но не трябва да те притеснява... винтоверта бавно и дупчиш.
При дупчене кабелите, предполагам трябва да ги пазя ?
- да разбире се, както написах по горе, бръкни през маншона и сложи нещо да не "отплесне" бургията.
Обясни по подробно, че ще дупча днес утре.
- УСПЕХ не се притеснявай, по скоро внимавай как сваляш корите да не потрошиш щипките.
За рапидките колко милиметра бургия-2мм или по-голяма ?
- вземи самонарезни винтове и прецени, да може 2мм.
- бутони от КОНРАД... виждам, че си от София.
ПИШИ ако има нещо... ще помагам!
Карах същият Пасат... много добра машина... това са дребни проблеми... тъпо Немско решение!
Ще се опитам да отговаря:
Какво имаш в предвид на самата врата ? Трудно ли е ? Предполагам борба с алуминиевата кора ?
- след мен видях колега с който си писахме, мисля че постана и снимки, става "невидим" бутона, но си е "врътня".
За предните е срещу маншона.
- да на мен там го сложих, след това колеги поставяха бутона от горе или от долу на маншона, така също и за задна пета врата може да се премести.
Аз питам на колонката за задната врата-срещу маншона или под него ?
- дръпни маншона, бръкни и опипай, какво има от зад.
И отзад ли е двойна ламарината ???
- предполагам, но не трябва да те притеснява... винтоверта бавно и дупчиш.
При дупчене кабелите, предполагам трябва да ги пазя ?
- да разбире се, както написах по горе, бръкни през маншона и сложи нещо да не "отплесне" бургията.
Обясни по подробно, че ще дупча днес утре.
- УСПЕХ не се притеснявай, по скоро внимавай как сваляш корите да не потрошиш щипките.
За рапидките колко милиметра бургия-2мм или по-голяма ?
- вземи самонарезни винтове и прецени, да може 2мм.
- бутони от КОНРАД... виждам, че си от София.
ПИШИ ако има нещо... ще помагам!
Карах същият Пасат... много добра машина... това са дребни проблеми... тъпо Немско решение!
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колега, вчера извартях 10мм дупките!
Егати и дебелата ламарина !
Значи -остра бургия и малък елтос на ток, студена вода за охлаждане на свредлото през 1 минута -чрез потапяне !
При пробиването двете ламарини се замазват и става обща тунелна дупка. Когато стигах до края на отвора -свредлото почваше да заклинва и се усеща че свършва мъката, в крайна сметка то не излиза изведнъж и не може да скъсаш кабелите! Излиза на "мустак и скъсванка на ламарината" -мазно!
Отзад е по удачно под маншоните на около 5-6 см. Там има едни конзоли и букси-влизащи в ламарината на гредата и в тях е нанизан маншона. Като ги вадих и счутих по 1, 2 зъбчета -дето държат конзолата към гредата !
Мисля да намацам силикон и да ги залепя плътно.
С 2мм пробих дупките за крепежите, но проблема е втората ламарина- чупи тънкото свредло, ако не оцелиш правилният ъгъл-нали долната ламарина не се вижда и ако е обла и не е перпендикулярна на свредлото-то се изкривява и се чупи-3 счупих и ги точих, накрая пробих гадовете !
Са купих некви Австрийски 2мм свредла,да ги видя тях !
Егати и дебелата ламарина !
Значи -остра бургия и малък елтос на ток, студена вода за охлаждане на свредлото през 1 минута -чрез потапяне !
При пробиването двете ламарини се замазват и става обща тунелна дупка. Когато стигах до края на отвора -свредлото почваше да заклинва и се усеща че свършва мъката, в крайна сметка то не излиза изведнъж и не може да скъсаш кабелите! Излиза на "мустак и скъсванка на ламарината" -мазно!
Отзад е по удачно под маншоните на около 5-6 см. Там има едни конзоли и букси-влизащи в ламарината на гредата и в тях е нанизан маншона. Като ги вадих и счутих по 1, 2 зъбчета -дето държат конзолата към гредата !
Мисля да намацам силикон и да ги залепя плътно.
С 2мм пробих дупките за крепежите, но проблема е втората ламарина- чупи тънкото свредло, ако не оцелиш правилният ъгъл-нали долната ламарина не се вижда и ако е обла и не е перпендикулярна на свредлото-то се изкривява и се чупи-3 счупих и ги точих, накрая пробих гадовете !
Са купих некви Австрийски 2мм свредла,да ги видя тях !
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колеги, не си сасипвайте колите, при положение че има оргинално решение на проблема. 

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колега, щом ти се разглобява и ти се слага мкро, дето не е ясно дали ще издържи и 2 години -действай !
Аз ще си дупча кочината както и където си искам-тя отдавна е съсипана !
То понеже в София, няма къде да я одереш и потрошиш, че ще се вманиячавам за това !
Да дупчиш също е разправия, но е по надеждна хиляди пъти от тия щракалки !
Те оригиналните не са издържали, аз ще се боря с някви неясни-китайски.
Като пробиеш дупки и сложиш бутон, къде е съсипването ???
На Пасат В3 като фабрично е така да не е съсипан от завода ???
Микрото е за финна електроника-е затова и не издържат ! Да са сложили шалтер и да не е мръднал-но е по голям !
По надеждно от Бутона мяма ! На мене ми трябва надеждна сигнализация и аларма !
Аз ще си дупча кочината както и където си искам-тя отдавна е съсипана !
То понеже в София, няма къде да я одереш и потрошиш, че ще се вманиячавам за това !
Да дупчиш също е разправия, но е по надеждна хиляди пъти от тия щракалки !
Те оригиналните не са издържали, аз ще се боря с някви неясни-китайски.
Като пробиеш дупки и сложиш бутон, къде е съсипването ???
На Пасат В3 като фабрично е така да не е съсипан от завода ???
Микрото е за финна електроника-е затова и не издържат ! Да са сложили шалтер и да не е мръднал-но е по голям !
По надеждно от Бутона мяма ! На мене ми трябва надеждна сигнализация и аларма !
- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колега не се засягаи, нищо лично. Но като прочетох каква драма си имал с пробиването на н-на брой ламарини, чупене на боргии, ми се струва доста по-лвсно да смениш едно ключе. Аз на мойта отдавна съм ги сменил микретата.
- Milanov
- Мнения: 619
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
- Автомобил: passat B6
- Двигател: TDI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
[quote="kossis"]Колега, щом ти се разглобява и ти се слага мкро, дето не е ясно дали ще издържи и 2 години -действай !
Това го написах на Колегите преди три години!
Направи моят пасат и така и го продадох... това е най малкият проблем, че ще има бутон, слагаш и забравяш!
Темата стана n брой страници, явно има хора за всичко, всеки сам избира.
Както написах тази преработка е моя идея и няма седмица в която да не получава на лично съобщение въпрос как да го направят... не само с Пасати, тоест проблема е общ...
Това го написах на Колегите преди три години!
Направи моят пасат и така и го продадох... това е най малкият проблем, че ще има бутон, слагаш и забравяш!
Темата стана n брой страници, явно има хора за всичко, всеки сам избира.
Както написах тази преработка е моя идея и няма седмица в която да не получава на лично съобщение въпрос как да го направят... не само с Пасати, тоест проблема е общ...
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Микрото не е за там !!! Просто е лабаво и по ток и по механика !
Ти колега отварял ли си тия кори ???
Аз на задната, сам монтирах отлетяли говорители, пищялки и гривните, освен това имах и неграмотно сменено стъкло-счупен зъб на повдигача, и клиновете във вратата долу !
Всичко сам залепих и монтира, Ако трябваше да свалям и ключалките, аиде нема нужда !
Пробиването е за 1 час- мощна машина-HSS стомана свредло вземаш от железарията Австрийско и си ти ! HSS e легирана и оксидирана стомана-рапидна -трудно грее и в комбинация с водно охлаждане сигурно ще стане и за половин час ! Аз ги пробих с Руско свредло-остро.
Колко време ти трябва за да ремонтираш 4 врати с микрета ???
Утре майстора ще ми турне една Сепиика с други джиджавки и работата става добра ! Той ще ги окабели и пак ще се махат корите верно.
Драмата е с тънкото свредло и пиниза да не срещаш втората ламарина косо !
Колко тънки бургии съм счупил да ги ева, дай да не пробивам с тях ?!

Ти колега отварял ли си тия кори ???
Аз на задната, сам монтирах отлетяли говорители, пищялки и гривните, освен това имах и неграмотно сменено стъкло-счупен зъб на повдигача, и клиновете във вратата долу !
Всичко сам залепих и монтира, Ако трябваше да свалям и ключалките, аиде нема нужда !
Пробиването е за 1 час- мощна машина-HSS стомана свредло вземаш от железарията Австрийско и си ти ! HSS e легирана и оксидирана стомана-рапидна -трудно грее и в комбинация с водно охлаждане сигурно ще стане и за половин час ! Аз ги пробих с Руско свредло-остро.
Колко време ти трябва за да ремонтираш 4 врати с микрета ???
Утре майстора ще ми турне една Сепиика с други джиджавки и работата става добра ! Той ще ги окабели и пак ще се махат корите верно.
Драмата е с тънкото свредло и пиниза да не срещаш втората ламарина косо !
Колко тънки бургии съм счупил да ги ева, дай да не пробивам с тях ?!


- teac
- Мнения: 107
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 7:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колега, има микрета и микрета. Аз лично плзвам такива, които могат да носят 2А на 24V. Смятам че 48W напълно достатъчни и то при положение, че ключетата не управляват директно крушките, а само конфор-модула (тока е доста по малък).
На въпроса дали съм сменял, да. На мойта кола семнях на предните две врати. Първата врата ми отне към 2 часа, за втората под час. От 5 месеца съм с тях и за сега са безотказни.
На въпроса дали съм сменял, да. На мойта кола семнях на предните две врати. Първата врата ми отне към 2 часа, за втората под час. От 5 месеца съм с тях и за сега са безотказни.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Хубаво, но с алармаджииски бутон става като оригинално и много по лесно за подмяна при необходимост.
Проблема остава с отварянето на кората, защото сигнала след нея е Цифров и не може да се ползва !
Но кората я свалям за 5 минути и я качвам за толкова. А и направих 4 врати, от работещи -1.
Хубавото е че вече при забравени фарове и отворена врата ми пищи таблото !
Проблема остава с отварянето на кората, защото сигнала след нея е Цифров и не може да се ползва !
Но кората я свалям за 5 минути и я качвам за толкова. А и направих 4 врати, от работещи -1.
Хубавото е че вече при забравени фарове и отворена врата ми пищи таблото !

Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
още един глас за алармаджийски бутон!!!
Вече си имам плафон, колата не ми се самозаключва, ако съм отворил само шофьорската врата, свети ми плафона отдолу на вратата, пищи ми зумера и ми работи алармата!!! :) По - доволен не мога да съм от бутон за 50 стотинки. Сложихме го на колонката, маса към колонката и прекъснат плюс, като разклонихме сигнала с диоди за двете функции.
Вече си имам плафон, колата не ми се самозаключва, ако съм отворил само шофьорската врата, свети ми плафона отдолу на вратата, пищи ми зумера и ми работи алармата!!! :) По - доволен не мога да съм от бутон за 50 стотинки. Сложихме го на колонката, маса към колонката и прекъснат плюс, като разклонихме сигнала с диоди за двете функции.
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
Колега обясни какви са тия диоди ?
Аз всичките тия функции ги получих само с бутоните, но разбирасе сигнала се взе от вратите-вътре преди ЦАП преобразувателят !
Аз всичките тия функции ги получих само с бутоните, но разбирасе сигнала се взе от вратите-вътре преди ЦАП преобразувателят !
Re: Пасат B5.5 Бутон за вратата, Микроключета
ами на мен токовете не са ми силна страна и ползвах моя познат жичкаджия, но накратко идеята беше , че не може плафона при огледалото и осветлението отдолу на вратата да се командват едно временно, защото плафона гасне със закъснение и се пуска още от отключване от дистанциооното или от алармата, докато осветлението на вратата свети само при отворена врата. Та общо взето осветлението от вратата пуска сигнал към плафона, а плафона не пуска към осветлението във вратата. 

Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта