Мина доста време, събираме части за колата това е основното като не знам кога ще намеря време да събера всичко
Взехме някакви газови билщайни в комбинация с ФК пружини дано ако не друго поне застане добре,
цялата ходова част седи в кутиите в гаража, всички датчици и течности.
Пе666ката ми прати една глава от пб ,за което много му благодаря
днес я оставих при ИвоАгов в орландовци, за припасване и смяна на легла водачи и т.н. ,
с него се спряхме на
0,7 мм челен шлайф да речем че до сега има едно две шлайфания по 0,1 - 0,2 ,
мисля че тези 0,7 са добре , страх ме е да я режем повече защото мисля че после без раздвижно колело на разпределителния вал ще бера ядове
Та всичко върви по план само че днес замерих контролно компресия за да видя с какво дъно разполагам все пак,
всички цилиндри при студен мотор 8 атмосфери
смених два манометъра на компресомера и двата едно и също.
Според вас има ли вариант тази компресия да е в резултат на заминали клапани и калпава глава която на мотора в момента, колата не пуши освен при палене сутрин, не духа от пръчката на маслото
Има ли начин да се разбере дали са заминали сегментите без да отварям мотора и да оставам без кола ?